Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Lianalle on myönnetty ISO/IEC 27001 -sertifikaatti

Liana on sitoutunut ylläpitämään korkeaa vaatimustasoa omassa toiminnassaan. Voimme ilolla kertoa, että ISO/IEC 27001 -sertifikaatti on myönnetty meille.

Markkinoinnin trendit 2026 – tekoälyä ja yhteisöjä

Kuluva vuosi on pyörähtänyt siihen vaiheeseen, että on aika ottaa katse kohti tulevan vuoden trendejä. Kuten arvata saattaa, erityisesti tekoälyn vaikutus markkinointiin näkyy trendilistassa useammalta eri kantilta. Toisaalta inhimilliset arvot näkyvät myös listalla esimerkiksi yhteisövetoisen markkinoinnin muodossa.

Markkinoinnin ROI – Näin lasket kannattavuuden

ROI kertoo investointiesi arvon. Haluatko oppia lisää kyseisestä mittarista, mutta et ole aivan varma miten ja mistä aloittaa? Tässä artikkelissa kerromme sinulle kaiken olennaisen siitä, mikä ROI on, miten se lasketaan sekä miksi sitä kannattaa hyödyntää.

5 markkinoinnin automaatiota, jotka jokaisen yrityksen tulisi tehdä

Oletko luvannut ottavasi haltuun markkinoinnin automatisoinnin, mutta suunnitelma ei ole ottanut vielä tuulta alleen? Jotta tälle lupaukselle ei kävisi perinteisesti, päätimme auttaa listaamalla viisi markkinoinnin automaation toimenpidettä, joita jokaisen yrityksen tulisi tehdä.

Kuinka rakentaa toimiva strategia sähköpostimarkkinointiin? (Ohjeet kohta kohdalta)

Sähköpostimarkkinointi on pitkäjänteistä ja strategista työtä. Siksipä toimiva markkinointistrategia pitää sisällään myös strategian sähköpostimarkkinoinnin toteuttamiseen. Hyvä sähköpostimarkkinoinnin strategia taas pitää sisällään ohjeet uutiskirjepohjaan, ostajapersoonan rakentamiseen ja moniin muihin seikkoihin.

3 tapaa aloittaa sosiaalisen median kuuntelu

Sosiaalisen median seurannan ja kuuntelun avulla yritykset pystyvät yhä paremmin kehittämään omaa brändi-imagoaan sekä toimintaansa. Tästä huolimatta kaikki yritykset eivät ota vielä sosiaalisen median kuuntelusta ja seurannasta täyttä potentiaalia irti. Loimmekin listan kolmesta tavasta tehdä seuranta, jotta yrityksesi pääsee nauttimaan sen hyödyistä.

Millainen on hyvä uutiskirjeen otsikko?

Otsikointi voi tuottaa päänvaivaa, mutta ajankäyttö siihen kannattaa. Hyvä otsikko edistää uutkirjeen avaamista merkittävästi, sillä lähes puolet päättää kirjeen avaamisesta otsikon nähtyään. Tässä artikkelissa kerromekin 7 vinkkiä, joilla onnistut otsikoinnissa ja takaat, että kirjeesti tulevat avatuiksi.

8 vinkkiä: näin personoit markkinointiviestisi

Sähköpostilaatikko täyttyy kymmenistä tai jopa sadoista markkinointiviesteistä. Tilanne on tuttu jokaiselle markkinoijalle. Kuinka saat omat viestisi erottumaan muiden joukosta? Tämä artikkeli kertoo, miten personoitu markkinointi tehdään uutiskirjeiden välityksellä.

Mikä on hyvä CTR?

Kuulemme lähes päivittäin kysymyksiä siitä, mitä onnistunut uutiskirjeviestintä oikeastaan tarkoittaa. Tässä blogiartikkelissa kerromme, mitä klikkaussuhde (click-through rate, CTR) tarkoittaa sähköpostimarkkinoinnissa ja miten voit parantaa uutiskirjeidesi klikkausprosentteja.

Mediaseuranta työkaluna: johdolle

Dataohjautuvuus ja tiedolla johtaminen ovat käsitteitä, jotka modernissa johtotyöskentelyssä on pakko hallita. Mediaseuranta johdon työkaluna auttaa muodostamaan kokonaiskuvan omasta näkyvyydestä, kilpailijakentästä ja toimialan puheenaiheista sekä trendeistä.