Miten varmistaa medianäkyvyys?
Medianäkyvyyden saavuttamisessa perinteisellä tiedottamisella on edelleen suuri rooli. Tiedottamalla luodaan suhteita mediaan, tiedotetaan omasta olemassaolosta ja vahvistetaan kuvaa jonkin alan asiantuntijana, mutta myös mediaseurannalla on tärkeä rooli strategisessa viestinnässä.
Markkinoinnin automaatio & CRM – suurimmat hyödyt ja parhaat käytännöt
Markkinoinnin automaation ja CRM:n yhdistelmä tuo lukuisia hyötyjä niin myynti- ja markkinointitiimeille kuin koko yrityksellekin. Sukella artikkeliin oppimaan näistä hyödyistä sekä tehokkaista tavoista hyödyntää ratkaisuja tehokkaasti yhdessä.
Miksi sinunkin pitäisi hyödyntää media-analyysiä
Media-analyysi on arvokas työkalu organisaatiolle tai yritykselle saada tietoa organisaation näkyvyydestä mediassa, organisaatiosta kirjotettujen juttujen sävystä ja myös erityisistä aiheista, jotka saattavat olla kytköksissä tiettyyn tapahtumaan, sesonkiin tai kriisiin.
Markkinoinnin ja myynnin yhteispeli – vieraana Oona Kankkunen
Tiedottaminen – kaikki mitä sinun tulee tietää aiheesta
Tässä artikkelissa syvennymme juurta jaksaen tiedottamiseen konkreettisten vinkkien ja hyödyllisten artikkelien muodossa.
Hyvä tiedote ja suomalainen viestintäkulttuuri 2024
Lianan neljänteen toimittajakyselyyn vastasi 134 toimittajaa, jotka kertoivat muun muassa, mitkä seikat saavat heidät lukemaan tiedotteen ja mikä on viestintäkulttuurin tila Suomessa.
Webinaaritallenne: Kasvata konversiota sisältöjen personoinnilla – LianaAutomationin hyödyt WordPress-sivustollesi
Datavastuullisuus mediaseurannassa
Datavastuullisuus liittyy kaikkeen digitaalisessa maailmassa ja tässä artikkelissa käsittelemme, miten vastuullinen datan käyttö linkittyy mediaseurantaan.