Webinaaritallenne: Kasvata konversiota sisältöjen personoinnilla – GrowthStack-demo
Kuinka hankkia lisää asiakkaita mediaseurannan avulla – 5 vinkkiä
Mediaseuranta taipuu moneen käyttötarkoitukseen, kun käyttää hieman aikaa oikeanlaisten hakusanojen perkaamiseen ja seurantojen viilaamiseen. Lue vinkkimme siitä, miten asiakashankintaa voi toteuttaa mediaseurannan avulla.
Tiedottajakysely 2025
10 vinkkiä sisältökalenterin luomiseen
Sisältökalenteri on tehokas työkalu sisällöntuotannon suunnitteluun ja tiimin työkuorman jäsentämiseen selkeisiin, helposti hallittaviin kokonaisuuksiin.
Webinaaritallenne: Lianan tiedottajakysely 2025
Webinaaritallenne: Vaikuttavaa viestintää pilke silmäkulmassa – Case: Porin kaupunki & Verohallinto
Uutiskirjeiden A/B-testaus – opi, millainen sisältö puhuttelee tilaajiasi
A/B-testaamalla uutiskirjeesi voit esimerkiksi oppia, millainen sisältö puhuttelee vastaanottajiasi ja saa heidät avaamaan viestin tai klikkaamaan linkkiä.
Seuraa mainettasi, kilpailijoitasi ja toimialaa LinkedInissä!
LinkedIn-seuranta tulee osaksi LianaMonitoria maaliskuussa, tarjoten entistä kattavamman näkyvyyden sosiaalisen median keskusteluihin.
Miten kirjoittaa vaikuttava lehdistötiedote?
PR-strategi, kirjailija, sekä Influential Entrepreneur -yrityksen perustaja Taru Tammikallio kirjoittaa vieraskynä-artikkelissamme, miten kirjoittaa vaikuttava lehdistötiedote.
Kerro asiakkaillesi, että välität – markkinoinnin automaation avulla
Markkinoinnin automaation avulla voit luoda ja lähettää asiakkaillesi relevanttia sisältöä juuri oikeaan aikaan perustuen heidän ostokäyttäytymiseensä tai asiakashistoriaansa. Listasimme kahdeksan tapaa hyödyntää markkinoinnin automaatiota asiakasviestinnässä.