8 vinkkiä: näin personoit markkinointiviestisi
Sähköpostilaatikko täyttyy kymmenistä tai jopa sadoista markkinointiviesteistä. Tilanne on tuttu jokaiselle markkinoijalle. Kuinka saat omat viestisi erottumaan muiden joukosta? Tämä artikkeli kertoo, miten personoitu markkinointi tehdään uutiskirjeiden välityksellä.
Mikä on hyvä CTR?
Kuulemme lähes päivittäin kysymyksiä siitä, mitä onnistunut uutiskirjeviestintä oikeastaan tarkoittaa. Tässä blogiartikkelissa kerromme, mitä klikkaussuhde (click-through rate, CTR) tarkoittaa sähköpostimarkkinoinnissa ja miten voit parantaa uutiskirjeidesi klikkausprosentteja.
Mediaseuranta työkaluna: johdolle
Dataohjautuvuus ja tiedolla johtaminen ovat käsitteitä, jotka modernissa johtotyöskentelyssä on pakko hallita. Mediaseuranta johdon työkaluna auttaa muodostamaan kokonaiskuvan omasta näkyvyydestä, kilpailijakentästä ja toimialan puheenaiheista sekä trendeistä.
Webinaaritallenne: Kasvata konversiota sisältöjen personoinnilla – GrowthStack-demo
Kuinka hankkia lisää asiakkaita mediaseurannan avulla – 5 vinkkiä
Mediaseuranta taipuu moneen käyttötarkoitukseen, kun käyttää hieman aikaa oikeanlaisten hakusanojen perkaamiseen ja seurantojen viilaamiseen. Lue vinkkimme siitä, miten asiakashankintaa voi toteuttaa mediaseurannan avulla.
Tiedottajakysely 2025
10 vinkkiä sisältökalenterin luomiseen
Sisältökalenteri on tehokas työkalu sisällöntuotannon suunnitteluun ja tiimin työkuorman jäsentämiseen selkeisiin, helposti hallittaviin kokonaisuuksiin.
Webinaaritallenne: Lianan tiedottajakysely 2025
Webinaaritallenne: Vaikuttavaa viestintää pilke silmäkulmassa – Case: Porin kaupunki & Verohallinto
Uutiskirjeiden A/B-testaus – opi, millainen sisältö puhuttelee tilaajiasi
A/B-testaamalla uutiskirjeesi voit esimerkiksi oppia, millainen sisältö puhuttelee vastaanottajiasi ja saa heidät avaamaan viestin tai klikkaamaan linkkiä.