Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Laske markkinointisi arvo – ROI:n perusteet

ROI kertoo investointiesi arvon. Haluatko oppia lisää kyseisestä mittarista, mutta et ole aivan varma miten ja mistä aloittaa? Tässä artikkelissa kerromme sinulle kaiken olennaisen siitä, mikä ROI on, miten se lasketaan sekä miksi sitä kannattaa hyödyntää.

Webinaaritallenne: Tekoälyn mahdollisuudet markkinoinnissa – Neste toteutti kampanjan tekoälyllä

Webinaaritallenne: Datavastuullisuus ja tietosuoja markkinoinnissa

Mitä on datavastuullisuus?

Mitä toimenpiteitä datavastuullisen organisaation tulee suorittaa datan säilömiseen ja prosessointiin liittyen? Mitä organisaatioille tarkoittaa, kun ihmisten odotukset digioikeuksiensa kunnioittamista kohtaan myös kasvavat jatkuvasti? Datavastuullisuus tulee epäilemättä olemaan yksi tärkeimmistä kilpailuvalteista digimarkkinoilla.

Webinaaritallenne: Muuta WordPress tehokkaaksi markkinointyökaluksi

Onnistuneet WordPress-verkkosivut – tietopaketti sivuston uudistajalle

Koostimme tähän artikkeliin tietopaketin sivuston uudistajalle. Tämä sopii sinulle erityisesti, jos olet harkinnut WordPress-verkkosivujen hankintaa tai nykyinen sivustosi on rakennettu WordPress-alustalle ja harkitset sivustosi päivittämistä.

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 4: olemassa olevan asiakastiedon hyödyntäminen

Useimmat yritykset keräävät jatkuvasti valtavia määriä tietoa asiakkaistaan, mutta tiedon määrästä huolimatta kokonaiskuva jää usein uupumaan ja tieto hyödyntämättä markkinointitoimenpiteissä. Tässä artikkelissa kuljetammekin lukijamme läpi markkinoinnin automaation esimerkkien, joilla valjastetaan olemassa olevan asiakasdatan käyttöön.

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 3: Drip-kampanjat – tippa tipalta kohti tavoitetta

Automatisoitujen drip-kampanjoiden avulla voidaan ohjata, opettaa ja herätellä asiakasta pidemmällä aikavälillä. Käsittelemme artikkelisarjan kolmannessa osassa konkreettisia malleja automatisoitujen drip-kampanjoiden käyttöön. Lukemalla artikkelin opitkin hyödyntämään tehokkaasti sähköpostiautomaatioita.

Mitä verkkosivujen suunnittelu tarkoittaa käytännössä – UX- ja UI-designin ABC

Tässä artikkelissa tutustumme verkkosivujen suunnittelun perusasioihin ja siihen, mitä sivustoprojektissa on hyvä huomioida, jotta lopputulos palvelee sekä sen käyttäjiä että itse organisaation tavoitteita.

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 2: kuinka kävijä tunnistetaan

Markkinoinnin automaatiolla on yhä suurempi rooli asiakkaan matkalla kohti kauppaa. Mutta miten nimettömästä verkkosivukävijästä leivotaan asiakas? Entä miten markkinoinnin automaatiota voidaan hyödyntää tässä? Tähän kaikkeen vastaus löytyy tästä artikkelista.