Webinaaritallenne: Markkinoinnin ROI ja markkinointiteknologioiden tilanne vuonna 2024
Consent mode v2: Mikä muuttuu Google Ads -mainonnassa ja mitä toimia muutos edellyttää?
Maaliskuu tuo mukanaan muutoksen Google-mainontaa tekeville, kun Consent mode v2 astuu voimaan. Consent moden päivittyminen on herättänyt useimmissa meissä kysymyksiä, joten päätimmekin tässä artikkelissa vastata niistä yleisimpiin.
Webinaaritallenne: Markkinoinnin johtaminen OKR-mallilla
Medianäkyvyys ennusti presidentinvaalien tulosta toisella kierroksella
Kokoamme mielenkiintoisia havaintoja mediaseurantapalvelumme avulla informatiivisiin artikkeleihin. Tällä kertaa tarkastelemme Suomen presidenttiehdokkaiden medianäkyvyyttä Ylen viidessä viimeisessä gallupissa aina presidentin valintaan toisen kierroksen lopuksi.
Webinaaritallenne: Uutiskirjeiden design-vinkit vuodelle 2024
Yrityksen tiedottaminen ja maine
Yritysten tiedotus on avainasemassa maineen rakentamisessa ja ylläpitämisessä, vaikka se ei aivan yksin pystykään takaamaan yritykselle hyvää mainetta. Tässä artikkelissa kerromme, mitä ottaa huomioon kun rakennetaan ja ylläpidetään yrityksen mainetta tiedottamisen, somen ja mediaseurannan avulla.
Webinaaritallenne: Miten Yle tekee viestintää ja rakentaa brändiään? – vieraana viestintä- ja brändijohtaja Jere Nurminen
Kuinka valita sopiva sähköpostimarkkinoinnin kumppani? – 20 apukysymystä
Sähköpostimarkkinoinnin työkalun palveluntarjoajia on markkinoilla runsaasti ja omalle yritykselle sopivan työkalun valinta voi monesta tuntua haastavalta. Valinnan tueksi listasimme 20 kysymystä, jotka voit kysyä potentiaaliselta palveluntarjoajalta selvittääksesi
Lianan kysely – Markkinointiteknologiat ja ROI Suomessa 2023
Digitaalisen markkinoinnin muistilista – Analytiikka
Analytiikan asetuksilla on merkittävä vaikutus mainoskampanjoidesi menestykseen. Siksipä kokosimme yhteen muistilistan, jonka avulla tarkistat, ovatko omat asetuksesi kunnossa eri alustoilla.