Webinaaritallenne: Uusi työkalu WordPress-sivustosi sisällön personointiin
Webinaaritallenne: Markkinointidata muutoksessa – mitä sinun tulisi tietää 1. ja 3. osapuolen datasta?
Kuusi askelta viestinnän mittaamiseen käytännössä
Kaikella, mitä yrityksessä tehdään, tulee olla mitattavat tavoitteet. Viestintä sai pitkään työskennellä ilman tarkkoja määriteltyjä tavoitteita, mutta uudet tuulet puhaltavat digitalisoitumisen myötä. Viestinnän mittaamisen suunnittelusta on tullut tärkeä osa viestinnän kokonaisvaltaista suunnittelua, ja panosten ja lopputuloksen suhdetta kuvaava ROI on tullut tutuksi kaikenlaisissa organisaatioissa. Miten viestintää sitten käytännössä mitataan?
Webinaaritallenne: Google Analytics 4:n perusteet haltuun – mikä muuttuu?
Uuden ajan media – perinteinen mediatiedottaminen ja vaikuttajamarkkinointi
Kattavien tutkimusten avulla on voitu todeta, että perinteinen lehdistötiedottaminen on organisaatioille erittäin tehokas keino saada viestinsä läpi ja kohderyhmiensä tietouteen. Uudenlainen vaikuttajamarkkinointi voi kuitenkin olla korvaamaton apu esimerkiksi tuotelanseerauksissa.
Miksi verkkosivuston käytettävyys on tärkeää ja miten siihen voi vaikuttaa?
Yrityksesi hyötyy verkkosivustosi käytettävyydestä monella tavalla: tulet huomaamaan sen parempana näkyvyytenä, lisääntyneenä verkkoliikenteenä sekä konversion ja myynnin kasvuna.
Järjestön viestintä – kaikki kumpuaa strategiasta
Viesti ry. on viestinnän ammattilaisten järjestö, joka luonnollisesti haluaa tarjota jäsenilleen erityislaatuista viestintää. Miten viestintää tehdään kahden hengen organisaatiossa, jossa on myös pieni budjetti?
Webinaaritallenne: Mikä on Kaalimadon suositun brändin salaisuus?
Tässä webinaarissa keskustellaan, miten Kaalimato on rakentanut brändiään sekä millaista roolia seksuaaliterveyden asiantuntijuus näyttelee yrityksen maineen rakentamisessa.
Webinaaritallenne: Näin personoit verkkosivustosi sisällöt datan pohjalta
Sähköpostimarkkinoinnin hyödyt, joita sinun ei kannata ohittaa
Ethän ole sivuuttanut uutiskirjeiden merkitystä markkinoinnin kanavavalikoiman kasvaessa? Artikkelissamme keromme, miksi näin ei kannata tehdä ja käymme läpi sähköpostimarkkinoinnin hyödyt aina korkeimmasta ROI:sta tavoittavuuteen.