Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Webinaaritallenne: Miten mitata ja hyödyntää media-analyyseja? – vieraana Ellun Kanat

Webinaaritallenne: Miten viestintä tukee Tampereen kaupungin strategiaa?

Mikä on hyvä CTR?

Kuulemme lähes päivittäin kysymyksiä siitä, mitä onnistunut uutiskirjeviestintä oikeastaan tarkoittaa. Tässä blogiartikkelissa kerromme, mitä klikkaussuhde (click-through rate, CTR) tarkoittaa sähköpostimarkkinoinnissa ja miten voit parantaa uutiskirjeidesi klikkausprosentteja.

8 vinkkiä: näin personoit markkinointiviestisi

Sähköpostilaatikko täyttyy kymmenistä tai jopa sadoista markkinointiviesteistä. Tilanne on tuttu jokaiselle markkinoijalle. Kuinka saat omat viestisi erottumaan muiden joukosta? Tämä artikkeli kertoo, miten personoitu markkinointi tehdään uutiskirjeiden välityksellä.

Ostoprosessi murroksessa - saatatko asiakkaasi perille ostajan polulla?

Asiakkaan ostoprosessi nähtiin pitkään suppilona, mutta vuosien myötä se on muotoutunut poluksi, jota asiakkaat kulkevat haluamallaan tavalla. Ostoprosessin muovautuessa haasteeksi on noussut, miten asiakas saatetaan ostajan polulla perille. Avuksi tähän loimme tämän artikkelin.

31 + 31 tapaa kerätä uutiskirjetilaajia

Kehittyvä ja laadukas tilaajarekisteri on yksi tärkeimmistä tekijöistä onnistuneessa sähköpostimarkkinoinnissa. Miten kerätä uutiskirjeen tilaajia, ja kuinka saat tilaajista mahdollisimman paljon irti?

Laske markkinointisi arvo – ROI:n perusteet

ROI kertoo investointiesi arvon. Haluatko oppia lisää kyseisestä mittarista, mutta et ole aivan varma miten ja mistä aloittaa? Tässä artikkelissa kerromme sinulle kaiken olennaisen siitä, mikä ROI on, miten se lasketaan sekä miksi sitä kannattaa hyödyntää.

Webinaaritallenne: Tekoälyn mahdollisuudet markkinoinnissa – Neste toteutti kampanjan tekoälyllä

Webinaaritallenne: Datavastuullisuus ja tietosuoja markkinoinnissa

Mitä on datavastuullisuus?

Mitä toimenpiteitä datavastuullisen organisaation tulee suorittaa datan säilömiseen ja prosessointiin liittyen? Mitä organisaatioille tarkoittaa, kun ihmisten odotukset digioikeuksiensa kunnioittamista kohtaan myös kasvavat jatkuvasti? Datavastuullisuus tulee epäilemättä olemaan yksi tärkeimmistä kilpailuvalteista digimarkkinoilla.