Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Auton nopeusmittari
Digitaalista markkinointia autoteollisuudelle

Ratkaisut parantamaan ostokokemusta autoalalla

Saumaton online-kokemus on merkittävä tekijä nopeatempoisella autoalalla. Potentiaaliset asiakkaat etsivät enenevässä määrin tietoa verkosta ja tekevät päätöksensä monesta eri kanavasta saatavan informaation avulla. Yritysten tulee siis olla läsnä kaikissa kanavissa ja onnistua kommunikoimaan niissä tehokkaasti. Liana toimii autoteollisuuden jättien kanssa tarjoten ensiluokkaisen ohjelmiston koko ostopolun hallintaan autoalalla. Liana Cloud on niin autoteollisuuden suuryritysten kuin myös satojen autoliikkeiden ja jälleenmyyjä-organisaatioiden valinta.

Olemme auttaneet globaaleja autoteollisuuden toimijoita parantamaan digitaalista markkinointiaan ja mahdollistaneet ketterän aloituksen datalähtöisen markkinoinnin automaation käyttöön.

https://www.wetteri.fi/
https://www.mazda.fi/
https://www.lamborghini.com/en-en
https://www.automaa.fi/
https://www.audi.fi/fi/web/fi.html

Enemmän koeajoja personoidulla sähköpostiviestinnällä

Nopeus on ratkaiseva tekijä auton suorituskyvyssä. Sama pätee organisaationne asiakasviestintään. Oikea-aikaisten sähköpostikampanjoiden lähettäminen tuottaa enemmän koeajojen varauksia ja mainostaa tehokkaasti erikoistarjouksianne. Voitte luoda LianaMailer-uutiskirjetyökalulla visuaalisesti näyttäviä uutiskirjeitä minuuteissa tai lisätä hevosvoimia liiketoimintaanne markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationin avulla. 

Tavoita asiakkaasi useissa kanavissa markkinoinnin automaatiolla

Useat autoteollisuuden eri toimijat hyödyntävät markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationia monikanavaiseen markkinointiin. Kohdenna viestit kohderyhmillesi useissa kanavissa oikea-aikaisesti: viesti tarjouksista ja tuotesuosituksista sekä kasvata tilausten määrää ja liikevaihtoa.

Tutustu markkinoinnin automaation mahdollisuuksiin

Lianan ansiosta meillä on selkeä kuva koko asiakaspolustamme – aina verkkosivujen laatimisesta markkinointiin ja viestintään, sekä asiakkaan vierailuun jälleenmyyjien luona ja varsinaiseen ostopäätökseen asti.

Adria AB

Vidar Donnér
Marketing Manager, Adria AB

Tiedottaminen ja mediaseuranta autoalalla

Voit saada suurta kilpailuetua, kun seuraat alan tapahtumia mediaseurannan avulla ja tiedotat itse oikeaan saumaan. Autoalalla tärkeät aiheet ovat esimerkiksi:

  • Uuden automallin tai korimallin julkaisu
  • Testitulokset ja vertailut autoon liittyen
  • Vinkkejä kuluttajille autoiluun liittyen
  • Tutkimustulokset ja testit autoiluun liittyen
  • Tapahtumat, webinaarit ja messut

Autot ja moottoripyörät sekä Logistiikka ja liikenne ovat ePressi.com-sivustolla autoalalla toimivien yritysten ja organisaatioiden eniten käytetyt toimiala-tagit.

“Käyttämämme palvelu on todella helppokäyttöinen, toimintavarma ja hyvin muokattavissa.”

Hertz Rent A Car Finland

Lue koko asiakastarina

Carolina Harjulin
Markkinointipäällikkö, Hertz Rent A Car Finland

Integroi kolmannen osapuolen työkalut ja pysy edellä kilpailussa

Liana®Cloud-alusta tarjoaa autoalalle valmiita integraatioita useisiin kolmannen osapuolen työkaluihin, kuten DMS-järjestelmiin, Aftersales-alustoihin ja CRM-järjestelmiin. Kerää dataa eri lähteistä ja säilö kaikki tieto yhdelle alustalle. Hyödynnä monikanavaista dataa personoituun viestintään tai kohdenna myyntikampanjoita kaikissa kanavissa. 

Miten voimme auttaa?

Työkalumme räätälöidään markkinointi- ja viestintätarpeisiinne sopiviksi. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja tutustu ratkaisuihimme, joilla selviätte mistä tahansa markkinointiin ja viestintään liittyvästä haasteesta.

Ota yhteyttä