Olemme auttaneet suuria mediataloja parantamaan digitaalista markkinointiaan ja luomaan uusia tulonlähteitä verkossa.





Markkinointia asiakkuuden koko elinkaarelle
Liana®Cloudin avulla mediatalot ja kustantamot voivat helposti kehittää digitaalista markkinointiaan. Uutiskirjeitä personoiduilla sisällöillä ja automatisoidulla toimituksella, yksilöllisiä viestejä kullekin asiakassegmentille sekä kohdennettuja ja automatisoituja mainoskampanjoita – palveluidemme avulla tavoitat kohderyhmäsi kaikissa asiakkuuden elinkaaren vaiheissa.

Tuloja uutiskirjeistä ilman kolmansia osapuolia
Liana®Cloud-alustan avulla julkaisijat voivat paitsi lähettää automatisoituja uutiskirjeitä, myös luoda uutiskirjeistä uusia tulonlähteitä. Ainutlaatuinen teknologia sallii mainosten näkymisen kaikissa uutiskirjeissä, mahdollistaen mainosten hinnoittelun näyttökertojen mukaan – ilman kolmansien osapuolien väliintuloa. Myyntitiimisi voi tehdä uutiskirjemainontaa omatoimisesti.
Kuinka lähes kaksinkertaistaa uutiskirjetilaajien määrä vuodessa
Iltalehden uutiskirjeellä oli jo ennestään kymmeniätuhansia tilaajia, mutta tilaajamäärä onnistuttiin lähes kaksinkertaistamaan yhdessä vuodessa Iltalehden aloitettua Liana®Cloud Email Marketing -palvelun käytön. Uutiskirjeen sisällön halutaan jatkossakin vastaavan mahdollisimman hyvin lukijoiden tarpeita, joten Iltalehti on ryhtynyt tekemään lukijakyselyjä ja seuraa tarkkaan uutiskirjeiden avaus- ja klikkausprosentteja.
"Parasta Lianan palvelussa on oma yhteyshenkilö, joka tuntee tuotteemme, tietää millaisia työkaluja meillä käytössä ja ymmärtää, mitä tavoitteita meillä on palvelun käytölle."

Miten voimme auttaa?
Työkalumme räätälöidään markkinointi- ja viestintätarpeisiinne sopiviksi. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja tutustu ratkaisuihimme, joilla selviätte mistä tahansa markkinointiin ja viestintään liittyvästä haasteesta.