Lianan lehdistötiedotteet
Lue lisää lehdistötiedotteita
Liana ja Business Finlandin tukema MAISA-hanke tutkivat tekoälyn tarjoamia mahdollisuuksia markkinointiteknologiassa
Avaa linkki uudessa välilehdessäLiana, joka on yksi Pohjoismaiden suurimmista markkinointi- ja viestintäteknologiayrityksistä ja Summa Collective -ekosysteemin yhtiö, on käynnistänyt tekoälykehityksen osana Business Finlandin tukema...

Lianan kysely: viestinnän ammattilaisille ajankohtaisuus on tärkeintä tiedotteessa – uutiskärjen löytäminen suurin haaste
Avaa linkki uudessa välilehdessäMarkkinointi- ja viestintäteknologiayritys Liana teki alkuvuodesta 2025 kyselyn suomalaisille viestinnän ammattilaisille viestinnän resursoinnista, lehdistötiedotteiden käytöstä sekä viestinnän mittaa...

Haastava taloustilanne heijastuu markkinoinnin automaatioon – käyttäjien mukaan satsaus kannattaa
Avaa linkki uudessa välilehdessäHaastava taloustilanne näkyy selvästi markkinointiteknologiayritys Lianan tuoreen markkinoinnin automaatio -kyselyn tuloksissa: kustannukset ovat nousseet merkittävimmäksi esteeksi markkinoinnin autom...

72 % markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisista on huolissaan tekoälyn käytön eettisistä vaikutuksista digitaalisessa markkinoinnissa
Avaa linkki uudessa välilehdessäMarkkinointiteknologiayritys Liana on vuoden ajan tehnyt kyselyjä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille tekoälyn käytöstä. Vuoden aikana vastauksissa tapahtuneista muutoksista selkein on se, ett...