Lianan lehdistötiedotteet
Lue lisää lehdistötiedotteita![](/media/feeds/newsroom/cache/onko-viestintakulttuuri-muuttunut-parempaan-vai-huonompaan-suuntaan-2024-165x110,c.png)
43 % toimittajista: viestintäkulttuuri on huonontunut Suomessa
Avaa linkki uudessa välilehdessäMarkkinointiteknologiayritys Liana teki yhteistyössä ProCom – Viestinnät ammattilaiset ry:n kanssa kyselyn suomalaisille toimittajille viestintäkulttuurin tilasta sekä lehdistötiedotteiden hyödyntämis...
![](/media/feeds/newsroom/cache/onko-viestintakulttuuri-muuttunut-parempaan-vai-huonompaan-suuntaan-2024-165x110,c.png)
Suomalaiset toimittajat: asiantuntijoiden ja päättäjien haastatteluvalmius on laskenut
Avaa linkki uudessa välilehdessäOhjelmistoyritys Liana teki kyselyn suomalaisille toimittajille lehdistötiedotteiden hyödyntämisestä sekä viestintäkulttuurin tilasta Suomessa. Kyselyyn vastasi 134 toimittajaa ja vastauksista selvisi...
![](/media/feeds/newsroom/cache/lianan_markkinointitiimia-165x110,c.png)
Lianan kysely: suomalaiseen markkinointitiimiin kuuluu keskimäärin 2-4 henkilöä
Avaa linkki uudessa välilehdessäMarkkinoinnin alalla on parina viimeisenä vuotena puhuttu paljon yritysten odotuksista markkinointinsa suhteen ja erityisesti markkinointiteknologioiden käyttöasteesta markkinointi- ja viestintätiimei...
![](/media/feeds/newsroom/cache/roi-165x110,c.png)
Lianan kysely: sähköpostimarkkinointi on tuottosuhteeltaan paras markkinointiteknologia Suomessa – budjetti pysyy tai kasvaa 2024
Avaa linkki uudessa välilehdessäLiana toteutti vuonna 2023 toista kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille kansainvälisen kyselyn sähköpostimarkkinoinnista. Kyselyyn vastasi yli 472 markkinoinnin ja viestinnän ammattilaist...