Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
LianaAutomation on markkinoinnin automaatiotyökalu autoteollisuuden eri toimijoiden tarpeisiin
Markkinoinnin automaatio autoteollisuudelle

Kiihdytä liikevaihtoa markkinoinnin automaatiolla

Markkinoinnin automaatiolla toteutat oikea-aikaista, kohdennettua, personoitua ja monikanavaista markkinointia potentiaalisille ja nykyisille asiakkaillesi. Jo useat autoteollisuuden eri toimijat valmistajista jälleenmyyjiin ja vuokraajiin hyödyntävät markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationia markkinoinnin ja asiakasviestinnän toteuttamiseen.

Powered by

Liity tyytyväisten asiakkaiden joukkoon

Asiakkaitamme ovat sekä kotimaiset että kansainväliset autoteollisuuden toimijat, joita olemme auttaneet kehittämään digitaalista markkinointiaan ja mahdollistaneet helpon aloituksen datalähtöisen markkinoinnin automaation käyttöön.

Lianan ansiosta meillä on selkeä kuva koko asiakaspolustamme – aina verkkosivujen laatimisesta markkinointiin ja viestintään, sekä asiakkaan vierailuun jälleenmyyjien luona ja varsinaiseen ostopäätökseen asti.

Vidar Donnér
Marketing Manager, Adria AB
Markkinoinnin automaatioketju, joka pyrkii kasvattamaan koeajojen varausten määrää

Automaatiot autoalan eri toimijoille

Markkinoinnin automaatioratkaisu LianaAutomation tuo tehoja markkinointiin erilaisille autoteollisuuden toimijoille, kuten valmistajille, jälleenmyyjä-organisaatioille ja kulkuvälineiden vuokraamiseen keskittyville yrityksille.

Luo kampanjoita, jotka tavoittavat kohderyhmäsi useissa eri markkinointikanavissa. Mainosta erikoistarjouksia, kerro tulevista ja vasta julkaistuista tuotteista, houkuttele asiakasta vierailemaan liikkeessäsi sekä kasvata koeajojen ja uusien tilausten määrää.

Saamme aina nopeaa, ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Reaaliaikainen chat-tuki on mahtava apu kiireellisissä tilanteissa.

Carolina Harjulin
Markkinointipäällikkö, Hertz

Monikanavainen automaatiokampanja kasvatti Adrian myyntiä

Asuntoautojen ja -vaunujen valmistaja Adria halusi tuoda brändinsä sekä tuotelanseerauksensa voimakkaammin asiakkaidensa tietoisuuteen. Adrialle luotiin kampanjasivu, jonka lomakkeen täyttäminen laukaisi kampanjaviestejä lähettävän automaatioketjun.

Monta kanavaa yhdistänyt kampanja oli onnistunut ja myös jälleenmyyjät olivat tyytyväisiä toteutukseen. Adria keräsi yli 540 täytettyä lomaketta sivustonsa kautta ja myyntilukemat kasvoivat merkittävästi.

Jätä yhteydenottopyyntö