
Kiihdytä liikevaihtoa markkinoinnin automaatiolla
Markkinoinnin automaatiolla toteutat oikea-aikaista, kohdennettua, personoitua ja monikanavaista markkinointia potentiaalisille ja nykyisille asiakkaillesi. Jo useat autoteollisuuden eri toimijat valmistajista jälleenmyyjiin ja vuokraajiin hyödyntävät markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationia markkinoinnin ja asiakasviestinnän toteuttamiseen.
Liity tyytyväisten asiakkaiden joukkoon
Asiakkaitamme ovat sekä kotimaiset että kansainväliset autoteollisuuden toimijat, joita olemme auttaneet kehittämään digitaalista markkinointiaan ja mahdollistaneet helpon aloituksen datalähtöisen markkinoinnin automaation käyttöön.




Lianan ansiosta meillä on selkeä kuva koko asiakaspolustamme – aina verkkosivujen laatimisesta markkinointiin ja viestintään, sekä asiakkaan vierailuun jälleenmyyjien luona ja varsinaiseen ostopäätökseen asti.


Automaatiot autoalan eri toimijoille
Markkinoinnin automaatioratkaisu LianaAutomation tuo tehoja markkinointiin erilaisille autoteollisuuden toimijoille, kuten valmistajille, jälleenmyyjä-organisaatioille ja kulkuvälineiden vuokraamiseen keskittyville yrityksille.
Luo kampanjoita, jotka tavoittavat kohderyhmäsi useissa eri markkinointikanavissa. Mainosta erikoistarjouksia, kerro tulevista ja vasta julkaistuista tuotteista, houkuttele asiakasta vierailemaan liikkeessäsi sekä kasvata koeajojen ja uusien tilausten määrää.
Saamme aina nopeaa, ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Reaaliaikainen chat-tuki on mahtava apu kiireellisissä tilanteissa.

Liana hoitaa markkinoinnin automaatiot puolestamme ja yhteistyö on sujunut mallikkaasti! Liidigeneroinnin avulla uusista kontakteista yli 40 % on saatu siirtymään suoraan ajanvaraukseen. Palveluistamme kiinnostuneita liidejä tulee meille päivittäin ja ajanvarauskalenterimme on täyttynyt hyvin.

Laitamme automaatiot vauhtiin puolestasi
Kaipaatko apua tuloksia tuovien automaatiokampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen? Halutessasi voit ulkoistaa markkinoinnin automaation toteutuksen Lianan asiantuntijoille, joilta onnistuu
- kohderyhmien segmentointi
- automaatioketjujen toteuttaminen ja testaaminen
- automaatioviestien luominen
- tulosten analysointi ja automaatioiden jatkuva kehittäminen
Monikanavainen automaatiokampanja kasvatti Adrian myyntiä
Asuntoautojen ja -vaunujen valmistaja Adria halusi tuoda brändinsä sekä tuotelanseerauksensa voimakkaammin asiakkaidensa tietoisuuteen. Adrialle luotiin kampanjasivu, jonka lomakkeen täyttäminen laukaisi kampanjaviestejä lähettävän automaatioketjun.
Monta kanavaa yhdistänyt kampanja oli onnistunut ja myös jälleenmyyjät olivat tyytyväisiä toteutukseen. Adria keräsi yli 540 täytettyä lomaketta sivustonsa kautta ja myyntilukemat kasvoivat merkittävästi.