Onko uutiskirjeesi saavutettava? Pitäisikö sen olla?
Koskeeko laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta uutiskirjeitä? Web Designerimme Elisa otti asiasta selvää ja kertoo myös, miksi uutiskirjeen tulisi olla saavutettava ja miten mahdollisimman saavutettava uutiskirje tehdään.
Miten järjestää webinaari? – 9 vinkkiä onnistuneeseen aloitukseen [+infografiikka]
Webinaarien avulla voit esitellä ajankohtaisia aiheita, olla vuorovaikutuksessa katsojien kanssa ja tallentaa esityksen myöhempää käyttöä varten. Muistilistamme avulla saat onnistuneen alun webinaareillesi.
Verkkosivujen saavutettavuus palvelee kaikkia
Verkkosivujen saavutettavuus tarkoittaa kutakuinkin samaa kuin esteettömyys fyysisessä ympäristössä. Kumpikaan ei ole ratkaistavissa yhdellä tempulla rampilla tai kontrastinapilla. Sen sijaan kyse on moniulotteisesta asiasta, johon on syytä perehtyä huolella.
Strateginen B2B-sisältömarkkinointi – 5 askelta parempiin tuloksiin
Kuinka sisältömarkkinointia voi kehittää suunnitelmallisemmaksi? Mitkä KPI-mittarit ovat merkityksellisiä ja mitä ne mittaavat? Entä miten ostajaa voi ohjata sisältöjen avulla läpi ostopolun kohti ostoa?
Kuusi kehitysaskelta parempaan sähköpostimarkkinointiin
Mediaseurannan opas viestinnän ammattilaiselle
Asiakasreferenssit: Linnanmäki [video]
Koodiviidakko on Linnanmäen uudistetun verkkokaupan takana ja myös uutiskirjeviestinnässä rakastettu huvipuisto luottaa Viidakon työkaluihin.
GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen
Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta.
Sähköpostimarkkinoinnin listat ja GDPR: näin pidät tilaajasi (ja kerrytät samalla lisää)
Meistä lähes jokaisella on listoillamme henkilöitä, joiden kohtalo markkinoinnin kohderyhmänämme asetuksen voimaantulon jälkeen epäilyttää. Moni pohtiikin tällä hetkellä, miten saada olemassa olevat listat ajoissa mahdollisimman GDPR-varmoiksi. Koska sähköpostimarkkinointi on useimmille tuotto-panos -suhteeltaan sitä tuottavinta markkinointia, olisi tilaajien menettäminen myös menetettyä tuloa. Se tarkoittaa, ettei kannata hätiköidä tai ylireagoida, mutta valmistautua kyllä.