LianaCast: Ruoan verkkokauppa kasvaa kohisten
Uusimman LianaCastin jakson vieraana Osuuskauppa Arinan ryhmäpäällikkö Ari Arolaakso. Tässä jaksossa kuullaan S-Ryhmän visio ruoan verkkokaupasta Suomessa, miten COVID-19 pandemia vaikutti maaliskuussa 2020 Oulussa avattuun ruoan noutopisteeseen ja miten haastavasta tilanteesta selvittiin.
LianaCast: Oatly – Rohkea mainonta synnyttää keskustelua
LianaCastin uusimman jakson vieraina ovat Oatly Suomen kestävyysasiantuntija Liisa Kolehmainen ja markkinoinnin koordinaattori Kaisa Pyhtilä
Webinaaritallenne: Markkinoinnin automaatio osana koulutusten myyntiä
LianaCast: Millainen verkkokauppa menestyy vuonna 2021, Digizerin Data Analyst Tuomas Laitinen?
LianaCastin vieraana verkkokaupan palveluita tarjoavan Digizer Oy:n Data Analyst Tuomas Laitinen.
Uutiskirjeiden designtrendit [video]
Videossa Liana Technologiesin asiantuntijat Edi ja Fanni käyvät läpi kuusi ajankohtaista design-trendiä, joiden avulla päivität uutiskirjeesi visuaalisen ilmeen tähän päivään.
Webinaaritallenne: Markkinoinnin automaation yleisimmät käyttötavat
LianaCast: Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio kertoo, miten mediaseuranta tukee strategiatyötä
Tällä kertaa LianaCast tarjoilee webinaarimme "Kohti visiota - mediseuranta strategiatyön tukena" podcastin muodossa. Haastattelussa Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio.
Kuinka luoda tehokkaasti konvertoiva laskeutumissivu vuonna 2020 [video]
Tässä videossa markkinointitiimimme Emma ja Elena jakavat parhaat vinkkinsä tehokkaasti konvertoivan laskeutumissivun toteuttamiseen.
Webinaaritallenne: Mediaseurannan yleisimmät käyttökohteet
LianaCast: Markkinointitoimisto Villivision asiantuntijat kertovat, miten brändiä kehitetään
LianaCastin vieraina on tällä kertaa markkinointitoimisto Villivision luova johtaja Karri Gardemeister sekä viestinnän asiantuntija Mari Kurkinen. Jakson aikana kuulet vinkit määrätietoiseen brändin kehittämiseen.