Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Webinaaritallenne: Tie onnistuneeseen verkkosivu-uudistukseen

Webinaaritallenne: Markkinoinnin automaatio - Vie automaatiot uudelle tasolle

Tämä sinun tulee tietää Applen uudesta Mail Privacy Protection -ominaisuudesta

Olet todennäköisesti kuullut puhetta Applen uudesta Mail Privacy Protection -ominaisuudesta. Moni varmasti miettii, mitä ominaisuus käytännössä tarkoittaa ja miten se tulee vaikuttamaan päivittäiseen työhömme sähköpostimarkkinoinnin parissa. Ei huolta, kokosimme tärkeimmät palat uudistuksesta tähän artikkeliin.

Webinaaritallenne: Mediaseuranta johdon strategisen päätöksenteon tukena

LianaCast: Myynnin professori Petri Parvinen

LianaCastin vieraana Aalto-yliopiston myynnin professorinakin tunnettu Petri Parvinen. Juontajamme Harri Niskalan kanssa puhutaan hänen uudesta myynnin verkkokurssista ja myyntityöstä laajemminkin.

Miten koko organisaatio voi hyötyä mediaseurannasta?

Median murros on asettanut mediaseurannalle paljon erilaisia vaatimuksia, mutta tuonut myös kasapäin uusia mahdollisuuksia. Miten nämä mahdollisuudet siis näyttäytyvät asiantuntijatyön tukena ja sisällöntuotannon lähteenä?

LianaCast: Huuhkajat – Miten urheilubrändi rakennetaan?

LianaCastin studiossa virittäydytään jalkapallon MM-karsintojen huumaan, kun vieraaksi saapuu Palloliiton markkinointipäällikkö Mikko Laitinen.

Näin herätät asiakkaan tarpeen sähköpostimarkkinoinnin avulla

Potentiaaliset asiakkaasi eivät aina ole valmiiksi tietoisia siitä, miten tarjoamasi tuote tai palvelu voi hyödyttää heitä, mikä voi tehdä myyntityöstä haastavaa. Katso nämä 6 vinkkiä ja opi, miten voit vakuuttaa potentiaalisille asiakkaillesi sähköpostimarkkinoinnin avulla, että he tarvitsevat tuotteesi tai palvelusi.

LianaCast: Nesteen Mika Hyötyläinen – Markkinointi ja myynti ovat olemassa toisiaan varten

LianaCastin uuden tuotantokauden ensimmäiseksi vieraaksi saapuu Nesteen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen. Juontaja Harri Niskalan kanssa keskustellaan muun muassa markkinoinnin mittareista ja ajattelutapojen murroksesta

Webinaaritallenne: Viestinnän työkalu - koko organisaation etu