2019 vs 2022: Missä mennään nyt?
Vuoden 2019 alussa ennustimme markkinoinnin trendejä kauas tulevaisuuteen, vuoteen 2022. No, täällä ollaan. Käyvätkö ennustuksemme toteen tai ovatko ne jo toteutuneet?
Webinaaritallenne: Mediaviestinnällä näkyvyyttä ja tuloksia
LianaCast: MySomen TikTok-ammattilainen Jasmin Ngo
Harri Niskala ja MySomen Jasmin Ngo keskustelevat somemainonnan mahdollisuuksista ja viimeisimmistä trendeistä.
Kuinka varmistaa, että uutiskirje näyttää samalta kaikille vastaanottajille
On muutama seikka, jotka sinun tulee ottaa huomioon, jotta kirjeesi näyttää samankaltaiselta (ja hyvältä) kaikille vastaanottajille. Tässä artikkelissa sukellamme näihin seikkoihin.
Webinaaritallenne: Markkinointi ilman tuloksia on turhaa – Osa 1 Perusta kuntoon
Markkinoinnin automaatio aloittelijoille
LianaCast: K-Citymarket Järvenpään kauppias Markku Hautala
Harri Niskala ja K-Citymarket Järvenpään kauppias Markku Hautala keskustelevat rohkeudesta ja asiakaskokemuksesta päivittäistavarakauppojen arjessa.
LianaCast: Milleniaalien työelämää tutkinut psykologi Karoliina Mellanen
Milleniaaleja työelämässä tutkinut Karoliina käsittelee yhdessä juontaja Harri Niskalan kanssa mm. sitä, mitä milleniaalien odotukset esihenkilöitään kohtaan ovat.
Milloin integroida kassajärjestelmä verkkokauppaan?
Jotta verkkokauppa on toimiva, se tulee liittää erilaisiin taustajärjestelmiin, kuten kassavirtaan ja logistiikkaan liittyviin järjestelmiin. LianaCommerce yhdistettynä Tehden-kassajärjestelmään on sulava tapa saada verkkokauppa pyörimään luotettavasti.
Mitä tapahtuu onnistuneen onboarding-prosessin aikana?
Digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöönoton sujuvuus organisaatiossa nojaa vahvasti onnistuneeseen onboarding-prosessiin. Käymme tässä artikkelissa läpi, mitä kuuluu onnistuneeseen onboarding-prosessiin Liana Technologiesilla.