Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Neljä askelta verkkokaupan aloittamiseen

Kuinka onnistua kriisiviestinnässä – Viisi askelta suunnitelman rakentamiseen

Kriisin tunnistaminen on tietysti lähtöpiste kriisin hallinnalle. Kriisitilanne voi näyttäytyä erilaisena eri organisaatioissa ja eri aloilla ja on hyvä pitää mielessä, että kaikki epämiellyttävät tilanteet eivät suinkaan ole kriisejä. Tässä artikkelissa valotamme eri tilanteita ja autamme sinua kriisiviestintäsuunnitelman laatimisessa.

Toimittajat kertovat: millainen lehdistötiedote päätyy käyttöön?

Toteutimme vuonna 2019 kansainvälisen toimittajakyselyn, jossa selvitimme toimittajien tapoja käyttää lehdistötiedotteita. Tässä artikkelissa käymme tiivistetysti läpi toimittajien vastauksia. Lataamalla oppaamme pääset käsiksi kaikkiin tuloksiin ja toimittajien vinkkeihin.

LianaCast: Ansaittu julkisuus mediassa

LianaCastin vieraana on tietokirjailija Jaakko Kilpeläinen, jonka kanssa keskustellaan siitä, miksi mediaviestinnälle kannattaa asettaa tavoitteita, kenelle mediaviestintää kannattaa kohdentaa ja millaiset aiheet mediaa kiinnostavat.

Opas viestinnän mittaamiseen

Miksi mielipidevaikuttajat ovat tärkeitä?

Mielipidevaikuttajat ovat henkilöitä tai yhteisöjä, joilla on riittävän vahva sosiaalinen asema, jotta heidän suosituksiaan ja mielipiteitään kuunnellaan tärkeitä päätöksiä tehdessä.

LianaCast: Yrityksen vieminen kansainvälisille markkinoille

Leadfeederin toimitusjohtaja Pekka Koskinen kertoo miten yritys vietiin Yhdysvaltoihin ja millaisia havaintoja hänellä on sikäläisestä business-kulttuurista.

LianaCast: Mitä on moderni johtajuus?

Kreab Oy:n toimitusjohtaja Mikael Jungner keskustelee LianaCastin uudessa jaksossa modernista johtajuudesta ja itseohjautuvasta organisaatiosta.

Näin täytät kesän uutistyhjiön

Kesällä viestinnän huoneet usein hiljenevät. Vaikka kesä 2020 poikkeusoloineen tulee varmasti olemaan erilainen uutisoinnissa, kaipaavat mediat edelleen sisältöä entiseen malliin eri aiheista. Moni muutoin kiireinen lukija on myös kesällä tavallista paremmin tavoitettavissa, erityisesti mobiilissa.

Dynaamiset vuosikertomukset verkossa

Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista.