Sähköpostimarkkinoinnin hyödyt, joita sinun ei kannata ohittaa
Ethän ole sivuuttanut uutiskirjeiden merkitystä markkinoinnin kanavavalikoiman kasvaessa? Artikkelissamme keromme, miksi näin ei kannata tehdä ja käymme läpi sähköpostimarkkinoinnin hyödyt aina korkeimmasta ROI:sta tavoittavuuteen.
Webinaaritallenne: MTV:n sisäinen viestintä – Pöllöpostin menestys ja työntekijöitä palveleva viestintä
Miksi käyttää WhatsAppia ja markkinoinnin automaatiota yhdessä?
Oletko valmis laajentamaan markkinointisi WhatsAppin puolelle? Tässä artikkelissa kerromme, kuinka saat kaiken irti WhatsApp-keskusteluista ja niiden datasta käyttämällä sovellusta yhdessä markkinoinnin automaation kanssa.
Miten laatia hyvä sisäinen uutiskirje?
Haluat aloittaa sisäisen uutiskirjeen lähettämisen, mutta et oikein tiedä, mistä lähteä liikkeelle? Tai ehkä lähetät jo kirjettä ja olet päättänyt, että on sisällön uudistamisen aika? Vinkkiemme avulla rakennat mahtavan sisäisen uutiskirjeen.
Webinaaritallenne: Miten Viesti ry tekee viestintää?
11 askelta, joilla vältät verkkosivu-uudistuksen sudenkuopat
Toimivat verkkosivut ovat pidemmän aikavälin toteutuksen lopputulema. Verkkosivu-uudistuksen pariin kuitenkin hypätään usein kiireellä, jolloin tuloksena voi olla huonosti yrityksen tarpeita palvelevat verkkosivut. Kokosimmekin yhteen vinkit, joiden avulla väistelet tehokkaasti verkkosivu-uudistuksen sudenkuopat.
9 vinkkiä: näin pääset alkuun mediasuhteiden luomisessa
Suhteet mediaan ovat tärkeä keino yrityksille tuoda esille omaa toimintaansa sekä kasvattaa tunnettuuttaan. Suhteiden luominen voi kuitenkin olla haastavaa, jos median kanssa toimiminen on uutta. Avuksi loimmekin listan vinkeistä, joilla pääset alkuun suhteiden luomisessa.
Ohjaatko sinäkin vielä etusivulle? - Näin luot hyvän laskeutumissivun
Oli sitten kyse liidien hankinnasta tai erillisestä kampanjasta laskeutumissivut toimivat yrityksesi tavoitteiden tukena. Kaikki yritykset eivät kuitenkaan hyödynnä laskeutumissivujen täyttä potentiaalia. Loimmekin listan, jonka avulla luot toimivat laskeutumissivut tukemaan liiketoiminnallisia tavoitteitasi.
6 tapaa verkkosivujen kävijämäärän kasvattamiseen
Toimivat verkkosivut ovat tärkeä osa yrityksen toimintaa, mutta tarvitsevat kävijöitä täyttääkseen tarkoituksensa. Liikenteen saaminen verkkosivuille vaatii aikaa, panostuksia ja hitusen luovuutta. Listasimmekin ylös tärkeimmät vinkit, joiden avulla kasvatat verkkosivujen kävijämäärää.
3 tapaa aloittaa sosiaalisen median kuuntelu
Sosiaalisen median seurannan ja kuuntelun avulla yritykset pystyvät yhä paremmin kehittämään omaa brändi-imagoaan sekä toimintaansa. Tästä huolimatta kaikki yritykset eivät ota vielä sosiaalisen median kuuntelusta ja seurannasta täyttä potentiaalia irti. Loimmekin listan kolmesta tavasta tehdä seuranta, jotta yrityksesi pääsee nauttimaan sen hyödyistä.