Millainen on hyvä uutiskirjeen sisältö?
Uutiskirje on mittava viestinnän keino, jonka sisällön saaminen linjaan vastaanottajien kanssa voi toisinaan aiheuttaa päänvaivaa. Kokosimme yhteen 7 vinkkiä, jotta uutiskirjeen sisällön suunnittelu olisi asteen helpompaa ja jotta sisältösi osuisi yhä paremmin maaliin vastaanottajiesi kanssa.
Webinaaritallenne: Vältä nämä verkkosivu-uudistuksen sudenkuopat
Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea
Jatkuvasti kasvavan sisältötulvan keskellä ihmisten mielenkiinto on yhä vaikeampaa pitää omassa sisällössä. Jotta oma uutiskirjeesi nappaa lukijansa huomion, ota uutiskirjeviestinnän To-Do -lista talteen täältä.
Näin käytät kuvia ja videoita mediatiedotteessa
Lähetitkö mediatiedotteen jälleen kerran pelkkänä tekstinä? Seuraavan kerran, kun suunnittelet tiedotteen lähettämistä, kiinnitä huomiota myös sen visuaaliseen ilmeeseen ja hyödynnä kuvaa tiedotteessa – me kerromme miksi.
Webinaaritallenne: Verohallinnon mediaviestintä – miten virasto voi viestiä mutkattomammin
Onnistuneen tiedotteen resepti ja viestintäkulttuuri vuonna 2022
Teimme uusimman toimittajakyselymme yhdessä ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry:n kanssa ja toimme mukaan kysymyksiä liittyen viestintäkulttuuriin ja sen mahdollisiin muutoksiin toimittajien näkökulmasta. Lataa oma kappaleesi kyselyn pohjalta tekemästämme oppaasta.
Webinaaritallenne: Kenelle WordPress sopii ja mistä projektin hinta muodostuu?
Milloin valita WordPress? Alustan vahvuudet, heikkoudet ja kenelle se soveltuu parhaiten
Mihin WordPressin suosio perustuu ja miksi niin monet – yksityishenkilöistä suuriin organisaatioihin – päätyvät rakentamaan verkkosivustonsa WordPressillä? Entä millaisiin haasteisiin kannattaa varautua?
Webinaaritallenne: Mediaseuranta liiketoiminnan menestyksen tukena
LianaCast: Kun Euroopassa soditaan, miten organisaatiot viestivät? Vieraana Leena Komulainen, Ivalo Creative Agency
Harri Niskala ja IVALO Creative Agencyn CEO Leena Komulainen keskustelevat moraaliposeerauksesta ja siitä, tulisiko organisaatioiden ottaa kantaa suuriin kriiseihin.