Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 3: Drip-kampanjat – tippa tipalta kohti tavoitetta

Automatisoitujen drip-kampanjoiden avulla voidaan ohjata, opettaa ja herätellä asiakasta pidemmällä aikavälillä. Käsittelemme artikkelisarjan kolmannessa osassa konkreettisia malleja automatisoitujen drip-kampanjoiden käyttöön. Lukemalla artikkelin opitkin hyödyntämään tehokkaasti sähköpostiautomaatioita.

Mitä verkkosivujen suunnittelu tarkoittaa käytännössä – UX- ja UI-designin ABC

Tässä artikkelissa tutustumme verkkosivujen suunnittelun perusasioihin ja siihen, mitä sivustoprojektissa on hyvä huomioida, jotta lopputulos palvelee sekä sen käyttäjiä että itse organisaation tavoitteita.

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 2: kuinka kävijä tunnistetaan

Markkinoinnin automaatiolla on yhä suurempi rooli asiakkaan matkalla kohti kauppaa. Mutta miten nimettömästä verkkosivukävijästä leivotaan asiakas? Entä miten markkinoinnin automaatiota voidaan hyödyntää tässä? Tähän kaikkeen vastaus löytyy tästä artikkelista.

Kilpailuttajan opas mediaseurantaan

Markkinoijat kertovat – tämän ansiosta markkinoinnin automaatio säilyttää paikkansa markkinoijan työkalupakissa

Tässä artikkelissa perehdymme syihin, miksi markkinoijat luottavat markkinoinnin automaatioon vuonna 2023.

Webinaaritallenne: Vältä nämä virheet - näin uudistat verkkosivustosi menestyksekkäästi

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 1: pienistä puroista asiakaskokemukseen – arjen tärkeät automaatiot

Aiemmin listasimme viisi markkinoinnin automaation toimenpidettä, jotka jokaisen markkinoijan tulisi tehdä. Nyt on aika katsoa tarkemmin, mitä listan ensimmäinen kohta automatisoi markkinoinnin perusviestit käytännössä tarkoittaa.

Webinaaritallenne: Johda datalla, älä mutulla – Web-analytiikan vaihtoehdot markkinoijalle

6 syytä tehdä mediatiedotteet itse

Mediatiedotteen rakentaminen voi olla haastavaa, mikäli organisaatiossa ei ole vahvaa viestinnän asiantuntijaa. Monille organisaatioille viestintätoimiston käyttäminen voikin tuntua ainoalta tavalta toteuttaa pitkäjänteiseistä ja laadukasta viestintää. Millaisissa tilanteissa kannattaa kuitenkin hoitaa tiedotus itse ja miksi?

Markkinoinnin trendit vuonna 2023 – miltä näyttää kuluva vuosi?

Vuosi 2023 on jo verraten pitkällä, joten on hyvä aika ottaa silmäys kohti kuluvan vuoden markkinoinnin trendejä. Miltä vuosi 2023 näyttääkään markkinoijalle?