Muistilista: Vältä nämä virheet sähköpostimarkkinoinnissa
Uutiskirje on erinomainen keino tavoittaa niin olemassa olevat kuin potentiaaliset asiakkaat. Toisinaan kuitenkin hyväkin uutiskirje voi päätyä roskapostiin, jolloin se ei tavoita haluttuja kohderyhmiä. Tämän estämiseksi kokosimme tähän muistilistaan vinkit siihen, miten vältät kirjeidesi joutumisen roskapostiin.
Webinaaritallenne: [Integraatioaamu] Lianan sähköpostimarkkinointi- ja automaatiotyökalun integraatio Eventillaan
Markkinoinnin trendit vuonna 2024: Mitä ottaa huomioon markkinoinnissa?
Vuoden 2024 tehdessä tuloaan on aika katsoa tähtikarttoja ja ennustaa, mitä tuleva vuosi tuokaan markkinointiin tullessaan. Kokosimme kaikki ennustuksemme tähän artikkeliin, jotta voit napata siitä kätevästi sisältösuunnitelmaasi organisaatiollesi sopivimmat markkinoinnin trendit tulevalle vuodelle.
Webinaaritallenne: Tekoäly ja tekijänoikeudet markkinoinnissa - vieraana Ismo Kallioniemi (Eversheds)
Analytiikkatyökalujen vertailu – mitä huomioida valintaa tehdessä?
Data on yrityksille elintärkeä raaka-aine, joka ohjaa päätöksentekoa ja antaa näkemystä kohdeyleisön tarpeista. Välineenä raakadatan muuttamisessa tulkittavaan ja visuaaliseen muotoon toimivat analytiikkatyökalut. Työkaluja on kuitenkin paljon ja sopivan valinta voi tuottaa päänvaivaa. Valinnan tueksi loimmekin analytiikkatyökalujen vertailun.
Vinkit verkkosivuston personointiin B2B-yrityksille
Webinaaritallenne: Markkinoijat ja viestijät vastasivat: Sähköpostimarkkinointi vuosina 2023–2024
Opas: Sähköpostimarkkinointi vuosina 2023–2024
Webinaaritallenne: Mediakentän murros – vieraana Ilkka-Pohjalaisen päätoimittaja Markku Mantila
Brändinhallinta pähkinänkuoressa
Brändinhallinta keskittyy siihen, miten brändiä rakennetaan, ylläpidetään, seurataan ja kehitetään. Brändi on imago tai julkisuuskuva, joka näkyy ulospäin, mutta sen rakentaminen lähtee organisaation sisältä.