Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Webinaaritallenne: Verkkosivujen trendit vuodelle 2024

Mikä on markkinoinnin automaatio? Kattava katsaus hyötyihin, käyttötapoihin ja miten pääset alkuun

Tässä artikkelissa syvennymme perinpohjaisesti markkinoinnin automaation maailmaan käytännön esimerkkien, inspiroivien artikkeleiden ja ohjeiden muodossa.

OKR-suunnittelupohja markkinointitiimeille

Tämän suunnittelupohjan avulla voit määrittää tiimillesi työtehtävät, jotka tukevat organisaatiosi strategisia tavotteita.

Mitkä asiat vaikuttavat sähköpostien läpimenoon?

Sähköpostimarkkinoinnin olennaisimpia ja samalla haastavimpia osa-alueita on sähköpostien läpimenon varmistaminen. Miten markkinoinnin ja viestinnän tekijä voi vaikuttaa sähköpostien läpimenoon ja mikä on sähköpostimarkkinoinnin työkalujen tarjoajan vaikutus asiaan?

Webinaaritallenne: Markkinoinnin ROI ja markkinointiteknologioiden tilanne vuonna 2024

Consent mode v2: Mikä muuttuu Google Ads -mainonnassa ja mitä toimia muutos edellyttää?

Maaliskuu tuo mukanaan muutoksen Google-mainontaa tekeville, kun Consent mode v2 astuu voimaan. Consent moden päivittyminen on herättänyt useimmissa meissä kysymyksiä, joten päätimmekin tässä artikkelissa vastata niistä yleisimpiin.

Webinaaritallenne: Markkinoinnin johtaminen OKR-mallilla

Medianäkyvyys ennusti presidentinvaalien tulosta toisella kierroksella

Kokoamme mielenkiintoisia havaintoja mediaseurantapalvelumme avulla informatiivisiin artikkeleihin. Tällä kertaa tarkastelemme Suomen presidenttiehdokkaiden medianäkyvyyttä Ylen viidessä viimeisessä gallupissa aina presidentin valintaan toisen kierroksen lopuksi.

Webinaaritallenne: Uutiskirjeiden design-vinkit vuodelle 2024

Yrityksen tiedottaminen ja maine

Yritysten tiedotus on avainasemassa maineen rakentamisessa ja ylläpitämisessä, vaikka se ei aivan yksin pystykään takaamaan yritykselle hyvää mainetta. Tässä artikkelissa kerromme, mitä ottaa huomioon kun rakennetaan ja ylläpidetään yrityksen mainetta tiedottamisen, somen ja mediaseurannan avulla.