Webinaaritallenne: Miten markkinoinnin automaatio vastaa lajiliiton tarpeisiin — vieraana Golfliitto
Näin onnistut – 11 vinkkiä sähköpostimarkkinointiin
Sähköpostimarkkinointi pitää paikkaansa yhtenä tehokkaimpana markkinoinnin keinona, mutta jakaa myös mielipiteitä. Miten sitten toteutetaan uutiskirjeviestintää, joka on kohderyhmien odotuksien mukaista ja liiketoiminnallisia tavoitteita tukevaa? Vastaukseksi kysymykseen kerromme tässä artikkelissa sähköpostimarkkinoinnin vinkit, joilla toteutat molemmat puolet huomioivaa uutiskirjeviestintää.
Webinaaritallenne: Verkkosivuston sisällön optimointi - kenellä sellaiseen on aikaa?
Webinaaritallenne: Näin pääset alkuun markkinoinnin automaatioissa vuonna 2023/2024 [+B2B-esimerkkejä]
Huuhkajat-huumasta huolimatta Leijonat voitti mediahuomiossa keväällä
Kokoamme mielenkiintoisia havaintoja mediaseurantapalvelumme avulla lyhyisiin ja informatiivisiin artikkeleihin. Tällä kertaa tarkastelemme miesten jääkiekon ja jalkapallon mediahuomiota keväältä 2023.
Webinaaritallenne: Mitä huomioida verkkosivuston uudistamisessa vuonna 2023/2024?
Mikä ihmeen omnichannel?
Miten omnichannel-markkinointi eroaa monikanavaisuudesta? Monikanavaisuushan on ollut kauan jo yrityksille arkipäivää. Mikä on siis muuttunut vai onko mikään?
Webinaaritallenne: Miten mitata ja hyödyntää media-analyyseja? – vieraana Ellun Kanat
Webinaaritallenne: Miten viestintä tukee Tampereen kaupungin strategiaa?
Mikä on hyvä CTR?
Kuulemme lähes päivittäin kysymyksiä siitä, mitä onnistunut uutiskirjeviestintä oikeastaan tarkoittaa. Tässä blogiartikkelissa kerromme, mitä klikkaussuhde (click-through rate, CTR) tarkoittaa sähköpostimarkkinoinnissa ja miten voit parantaa uutiskirjeidesi klikkausprosentteja.