Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Kuinka valita sopiva sähköpostimarkkinoinnin kumppani? – 20 apukysymystä

Sähköpostimarkkinoinnin työkalun palveluntarjoajia on markkinoilla runsaasti ja omalle yritykselle sopivan työkalun valinta voi monesta tuntua haastavalta. Valinnan tueksi listasimme 20 kysymystä, jotka voit kysyä potentiaaliselta palveluntarjoajalta selvittääksesi

Lianan kysely – Markkinointiteknologiat ja ROI Suomessa 2023

Digitaalisen markkinoinnin muistilista – Analytiikka

Analytiikan asetuksilla on merkittävä vaikutus mainoskampanjoidesi menestykseen. Siksipä kokosimme yhteen muistilistan, jonka avulla tarkistat, ovatko omat asetuksesi kunnossa eri alustoilla.

Webinaaritallenne: Näin hyödynnät tekoälyä kuvien luomisessa – vieraana Kalle Heinonen (Adobe)

Blogin hakukoneoptimointi: 17 SEO-vinkkiä Google-näkyvyyden kasvattamiseen

Mitä blogin hakukoneoptimoinnissa on hyvä ottaa huomioon ja kuinka saat blogisi nousemaan Googlen hakutulossivun kärkipaikalle? Tutustu käytännönläheisiin SEO-vinkkeihimme.

Sähköpostimarkkinoinnin muistilista

Uutiskirjeiden luominen pitää sisällään monia eri vaiheita. Avuksi kaikkien vaiheiden muistamiseen loimme sähköpostimarkkinoinnin muistilistan, jotta uutiskirjeesi lähtevät moitteettomina maailmalle.

Pikaopas: Uutiskirjeiden design-vinkit vuodelle 2024

Kokosimme yhteen vuoden 2024 uutiskirjeiden design-vinkit, jotta voit nostaa uutiskirjeesi uudelle tasolle.

Webinaaritallenne: Markkinoinnin menestystekijät vuonna 2024 – vieraana Petri Matero

Gmailin DMARC-muutos tulee voimaan alkuvuonna 2024 – tämä sinun tulee tietää uutiskirjeiden läpimenosta

DMARC-muutoksen myötä tunnistetut lähettäjät saavat todennäköisemmin viestinsä läpi, eivätkä ne tule blokatuksi tai huku roskapostin sekaan.

Muistilista: Vältä nämä virheet sähköpostimarkkinoinnissa

Uutiskirje on erinomainen keino tavoittaa niin olemassa olevat kuin potentiaaliset asiakkaat. Toisinaan kuitenkin hyväkin uutiskirje voi päätyä roskapostiin, jolloin se ei tavoita haluttuja kohderyhmiä. Tämän estämiseksi kokosimme tähän muistilistaan vinkit siihen, miten vältät kirjeidesi joutumisen roskapostiin.