Miksi sinunkin pitäisi hyödyntää media-analyysiä
Media-analyysi on arvokas työkalu organisaatiolle tai yritykselle saada tietoa organisaation näkyvyydestä mediassa, organisaatiosta kirjotettujen juttujen sävystä ja myös erityisistä aiheista, jotka saattavat olla kytköksissä tiettyyn tapahtumaan, sesonkiin tai kriisiin.
Webinaaritallenne: Markkinoinnin ja myynnin yhteispeli – vieraana Oona Kankkunen
Tiedottaminen – kaikki mitä sinun tulee tietää aiheesta
Tässä artikkelissa syvennymme juurta jaksaen tiedottamiseen konkreettisten vinkkien ja hyödyllisten artikkelien muodossa.
Hyvä tiedote ja suomalainen viestintäkulttuuri 2024
Lianan neljänteen toimittajakyselyyn vastasi 134 toimittajaa, jotka kertoivat muun muassa, mitkä seikat saavat heidät lukemaan tiedotteen ja mikä on viestintäkulttuurin tila Suomessa.
Webinaaritallenne: Kasvata konversiota sisältöjen personoinnilla – LianaAutomationin hyödyt WordPress-sivustollesi
Datavastuullisuus mediaseurannassa
Datavastuullisuus liittyy kaikkeen digitaalisessa maailmassa ja tässä artikkelissa käsittelemme, miten vastuullinen datan käyttö linkittyy mediaseurantaan.
Webinaaritallenne: Datavastuullisuus ja tietosuoja markkinoinnissa – Vieraana Erika Leinonen (Counsel, Lexia Attorneys)
Webinaaritallenne: Hakukoneoptimoinnin perusteet
Webinaaritallenne: Tee tuloksia markkinoinnin automaation avulla
Datavastuullinen sähköpostimarkkinointi – näin onnistut
Tässä artikkelissa perehdymme tarkemmin datavastuullisen sähköpostimarkkinoinnin määritelmään ja siihen, miten markkinoijat ja viestijät voivat huolehtia datavastuullisuudesta tehdessään uutiskirjeviestintää ja sähköpostimarkkinointia.