Webinaaritallenne: Verkkosivuston kehitys ja uudistaminen – Ennen vs nyt
Mediaseurantapalvelut myyntityön tukena – 6 vinkkiä
Mediaseurantapalvelun käytöllä on useita hyötyjä maineenhallinnan ja asiakaspalvelun tehtävissä. Organisaation maineen kannalta on tärkeää, että yleisen keskustelun sävy tunnetaan ja mahdollisiin kriisitilanteisiin voidaan reagoida nopeasti. Kaikille ei kuitenkaan välttämättä tule mieleen, että mediaseurannasta voi olla myös huomattavaa hyötyä myyntityön välineenä.
Webinaaritallenne: Näin personoit verkkokauppasi
Lianan webinaarissa Marketing Development Specialist Harri Niskala ja Project Manager, eCommerce Specialist Antti Viita keskustelivat verkkokaupan personoinnin mahdollisuuksista.
LianaCast: Maikkari ja massamedian voima
LianaCastin vieraina MTV:ltä eli tuttavallisemmin Maikkarilta markkinointi- ja viestintäjohtaja Susa Valvio sekä asiakkuusryhmän päällikkö Päivi Eränkö.
Webinaaritallenne: Miltä näyttää sähköpostimarkkinointi vuonna 2021?
LianaCast: Erikoisvieraana Diili-kisaaja Petri Matero
LianaCastin vieraana yksi huikeimmista Diili-kisaajista, Petri Matero.
LianaCast: Matkahuolto teetti rohkean reklamaatiokampanjan
LianaCastin vieraana Matkahuollon pakettipalveluiden johtaja Kati Nevalainen.
LianaCast: Asuntokauppa käy datan voimin (vieraana Minja Mäenalanen, Etuovi.com)
LianaCastin jaksossa puhutaan datan hyödyntämisestä Etuovi.comin palvelukehityksessä sekä markkinoinnissa.
7 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön [infograafi]
Mitä monille tuttu CTA tarkoittaa käytännössä, jolla voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston konversioihin tai verkkokaupan myyntiin. Pohdinnan avuksi kokosimme yhteen 7 vinkkiä sekä infograafin CTA-painikkeiden tehokkaaseen käyttöön.
Tehosta tapahtumaviestintää markkinoinnin automaatioilla – 6 askelta webinaarien ja hybriditapahtumien automatisoimiseen [Infograafi]
Automaatiot mahdollistavat sen, että tapahtumien viestejä voidaan ajastaa ennakkoon ja suunnata tarkasti tietyille vastaanottajille esimerkiksi heidän osallistumis- tai käyttäytymistietojensa perusteella. Tämän ansiosta myös tapahtumien viestinnästä voidaan luoda automaatioketjuja, jotka helpottavat tapahtumajärjestelyjä huimasti.