LianaCast: Maikkari ja massamedian voima
LianaCastin vieraina MTV:ltä eli tuttavallisemmin Maikkarilta markkinointi- ja viestintäjohtaja Susa Valvio sekä asiakkuusryhmän päällikkö Päivi Eränkö.
Webinaaritallenne: Miltä näyttää sähköpostimarkkinointi vuonna 2021?
LianaCast: Erikoisvieraana Diili-kisaaja Petri Matero
LianaCastin vieraana yksi huikeimmista Diili-kisaajista, Petri Matero.
LianaCast: Matkahuolto teetti rohkean reklamaatiokampanjan
LianaCastin vieraana Matkahuollon pakettipalveluiden johtaja Kati Nevalainen.
LianaCast: Asuntokauppa käy datan voimin (vieraana Minja Mäenalanen, Etuovi.com)
LianaCastin jaksossa puhutaan datan hyödyntämisestä Etuovi.comin palvelukehityksessä sekä markkinoinnissa.
7 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön [infograafi]
Mitä monille tuttu CTA tarkoittaa käytännössä, jolla voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston konversioihin tai verkkokaupan myyntiin. Pohdinnan avuksi kokosimme yhteen 7 vinkkiä sekä infograafin CTA-painikkeiden tehokkaaseen käyttöön.
Tehosta tapahtumaviestintää markkinoinnin automaatioilla – 6 askelta webinaarien ja hybriditapahtumien automatisoimiseen [Infograafi]
Automaatiot mahdollistavat sen, että tapahtumien viestejä voidaan ajastaa ennakkoon ja suunnata tarkasti tietyille vastaanottajille esimerkiksi heidän osallistumis- tai käyttäytymistietojensa perusteella. Tämän ansiosta myös tapahtumien viestinnästä voidaan luoda automaatioketjuja, jotka helpottavat tapahtumajärjestelyjä huimasti.
Webinaaritallenne: Tehosta tapahtumaviestintää – LianaAutomation ja Eventilla webinaarijärjestäjän apuna
Kuuntele miten LianaAutomation ja Eventilla-tapahtumatyökalu toimivat ja miten ratkaisujen välinen integraatio hyödyttää käyttäjää
LianaCast: LesMillsin viestintäkoordinaattori Mediha Siitari – "Haluamme olla digiratkaisujen edelläkävijä"
LianaCastin vieraana maailman suurimman ryhmäliikuntabrändin Les Millsin Suomen viestintäkoordinaattori Mediha Siitari.
6 tapaa kehittää verkkokaupan asiakaskokemusta
Nyt jos koskaan on helppoa perustaa oma verkkokauppa. Kaupan julkaisu on kuitenkin vasta alkua. Jotta ihmiset tietävät sinusta ja saat heidät palaamaan uudestaan ja uudestaan, tulee asiakaskokemuksen olla paras mahdollinen.