Media-analyysin termit
Media-analyysin avulla organisaatiolla on mahdollisuus saada kullanarvoista tietoa siitä, miten se on edustettuna mediassa. Analyyseissa voi kuitenkin vilahdella kryptisiä termejä. Tässä artikkelissa avaamme muun muassa, millaisia termejä liittyy julkisuuskuvan ja näkyvyyden, tavoittavuuden, vertailun ja arvon mittaamiseen.
Webinaaritallenne: Verkkosivuston kehitys ja uudistaminen – Ennen vs nyt
Mediaseurantapalvelut myyntityön tukena – 6 vinkkiä
Mediaseurantapalvelun käytöllä on useita hyötyjä maineenhallinnan ja asiakaspalvelun tehtävissä. Organisaation maineen kannalta on tärkeää, että yleisen keskustelun sävy tunnetaan ja mahdollisiin kriisitilanteisiin voidaan reagoida nopeasti. Kaikille ei kuitenkaan välttämättä tule mieleen, että mediaseurannasta voi olla myös huomattavaa hyötyä myyntityön välineenä.
Webinaaritallenne: Näin personoit verkkokauppasi
Lianan webinaarissa Marketing Development Specialist Harri Niskala ja Project Manager, eCommerce Specialist Antti Viita keskustelivat verkkokaupan personoinnin mahdollisuuksista.
Webinaaritallenne: Miltä näyttää sähköpostimarkkinointi vuonna 2021?
7 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön [infograafi]
Mitä monille tuttu CTA tarkoittaa käytännössä, jolla voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston konversioihin tai verkkokaupan myyntiin. Pohdinnan avuksi kokosimme yhteen 7 vinkkiä sekä infograafin CTA-painikkeiden tehokkaaseen käyttöön.
Tehosta tapahtumaviestintää markkinoinnin automaatioilla – 6 askelta webinaarien ja hybriditapahtumien automatisoimiseen [Infograafi]
Automaatiot mahdollistavat sen, että tapahtumien viestejä voidaan ajastaa ennakkoon ja suunnata tarkasti tietyille vastaanottajille esimerkiksi heidän osallistumis- tai käyttäytymistietojensa perusteella. Tämän ansiosta myös tapahtumien viestinnästä voidaan luoda automaatioketjuja, jotka helpottavat tapahtumajärjestelyjä huimasti.
Webinaaritallenne: Tehosta tapahtumaviestintää – LianaAutomation ja Eventilla webinaarijärjestäjän apuna
Kuuntele miten LianaAutomation ja Eventilla-tapahtumatyökalu toimivat ja miten ratkaisujen välinen integraatio hyödyttää käyttäjää
6 tapaa kehittää verkkokaupan asiakaskokemusta
Nyt jos koskaan on helppoa perustaa oma verkkokauppa. Kaupan julkaisu on kuitenkin vasta alkua. Jotta ihmiset tietävät sinusta ja saat heidät palaamaan uudestaan ja uudestaan, tulee asiakaskokemuksen olla paras mahdollinen.
Kolmannen osapuolen evästeet loppuvat – näin valmistaudut muutokseen digimarkkinoinnin työkalujen avulla [infograafi]
Kolmannen osapuolen evästeet kohtaavat pian loppunsa. Googlen ilmoitus lopettaa kolmannen osapuolen evästeiden käyttö Chrome-selaimessa vuoteen 2022 mennessä oli viimeinen naula arkkuun. Tässä artikkelissa käymme läpi mikä tulee muuttumaan markkinoijan näkökulmasta ja mikä tärkeintä: miten näihin tuleviin muutoksiin voi valmistautua.