Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Webinaaritallenne: Mediaseurannan yleisimmät käyttökohteet

LianaCast: Markkinointitoimisto Villivision asiantuntijat kertovat, miten brändiä kehitetään

LianaCastin vieraina on tällä kertaa markkinointitoimisto Villivision luova johtaja Karri Gardemeister sekä viestinnän asiantuntija Mari Kurkinen. Jakson aikana kuulet vinkit määrätietoiseen brändin kehittämiseen.

Webinaaritallenne: Kohti visiota - mediaseuranta strategiatyön tukena

LianaCast: Verohallinnon viestintäpäällikkö Nilla Hietamäki

LianaCastin uusimman jakson vieraana on Verohallinnon viestintäpäällikkö (media, sosiaalinen media & henkilöverotus) Nilla Hietamäki.

Webinaaritallenne: Näin kasvatat Black Friday myyntiä laskeutumissivulla

Kuinka lisätä verkkokaupan konversioita

Black Fridayn ollessa aivan kulman takana, on hyvä aika tarkastella tapoja saada verkkokauppasi tuottamaan lisää konversioita – alkaen liikenteen ohjaamisesta kauppaan ja aina konversio-optimointivinkkeihin.

LianaCast: Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo

LianaCastin uusimman jakson vieraana on Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo. Keskustelussa tällä kertaa podcastit ja niiden tarjoamat yhteistyömahdollisuudet.

Ennen, jälkeen ja aikana: verkkosivu-uudistuksen SEO-muistilista [infograafi]

Algoritmien kehittyessä hakukoneiden kanssa toimiminen on muuttunut yhä helpommaksi. SEO:n huomioimiseen liittyy kuitenkin yhä paljon muistettavaa. Erityisen tärkeää se on verkkosivu- tai verkkokauppa-uudistuksen aikana.

LianaCast: Liigan CDO Antti-Jussi Aro

LianaCast-podcastissa on vieraana tänään starttaavan Liigan digitaalisen liiketoiminnan johtaja Antti-Jussi Aro.

LianaCast: Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen

LianaCastin uusimmassa jaksossa vieraana Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen.