Sähköpostimarkkinoinnilla on väliä!
Viimeisin versio Aloittelevan sähköpostimarkkinoijan oppaasta julkaistiin kesällä 2021 ja se on tiivis tietopaketti nykyaikaisesta sähköpostimarkkinoinnista kaikille alasta kiinnostuneille. Tutustu tässä artikkelissa muutamaan asiaan, jotka nostamme oppaassa esille ja lataa koko 24-sivuinen opas itsellesi.
Webinaaritallenne: Näin pääset alkuun markkinoinnin automatisoinnissa
Markkinoinnin automaatio – näin pääset alkuun
Automaatioiden hyödyntämisen suurimmaksi haasteeksi nousee aloitusvaiheessa usein tietämyksen tai osaamisen puute. Tässä artikkelissa käymme läpi automaation perusaskelia, joilla pääsee hyvin nopeasti ja silti tehokkaasti oikealle raiteelle.
Miten aloittaa podcastien tekeminen? [infograafi]
Podcastien tekeminen osana markkinointia on koko ajan suositumpaa, sillä podcast on persoonallinen ja tehokas tapa välittää sisältöjä. Tässä artikkelissa käymme läpi olennaisimmat asiat, joihin kannattaa perehtyä aloittaessasi podcastien tekemisen.
Aloittelevan sähköpostimarkkinoijan opas
B2C markkinoinnin automaation esimerkkejä [+PDF]
Markkinoinnin automaatio on mahtava voimavara markkinointitiimeille. Tässä artikkelissa keskitymme markkinoinnin automaation esimerkkeihin B2C-sektorilla. Lopusta löydät PDF-pohjan, jossa on esimerkkejä toimivista automaatioketjuista.
Media-analyysin termit
Media-analyysin avulla organisaatiolla on mahdollisuus saada kullanarvoista tietoa siitä, miten se on edustettuna mediassa. Analyyseissa voi kuitenkin vilahdella kryptisiä termejä. Tässä artikkelissa avaamme muun muassa, millaisia termejä liittyy julkisuuskuvan ja näkyvyyden, tavoittavuuden, vertailun ja arvon mittaamiseen.
Webinaaritallenne: Verkkosivuston kehitys ja uudistaminen – Ennen vs nyt
Mediaseurantapalvelut myyntityön tukena – 6 vinkkiä
Mediaseurantapalvelun käytöllä on useita hyötyjä maineenhallinnan ja asiakaspalvelun tehtävissä. Organisaation maineen kannalta on tärkeää, että yleisen keskustelun sävy tunnetaan ja mahdollisiin kriisitilanteisiin voidaan reagoida nopeasti. Kaikille ei kuitenkaan välttämättä tule mieleen, että mediaseurannasta voi olla myös huomattavaa hyötyä myyntityön välineenä.
Webinaaritallenne: Näin personoit verkkokauppasi
Lianan webinaarissa Marketing Development Specialist Harri Niskala ja Project Manager, eCommerce Specialist Antti Viita keskustelivat verkkokaupan personoinnin mahdollisuuksista.