Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Sähköpostimarkkinoinnilla on väliä!

Viimeisin versio Aloittelevan sähköpostimarkkinoijan oppaasta julkaistiin kesällä 2021 ja se on tiivis tietopaketti nykyaikaisesta sähköpostimarkkinoinnista kaikille alasta kiinnostuneille. Tutustu tässä artikkelissa muutamaan asiaan, jotka nostamme oppaassa esille ja lataa koko 24-sivuinen opas itsellesi.

Webinaaritallenne: Näin pääset alkuun markkinoinnin automatisoinnissa

Markkinoinnin automaatio – näin pääset alkuun

Automaatioiden hyödyntämisen suurimmaksi haasteeksi nousee aloitusvaiheessa usein tietämyksen tai osaamisen puute. Tässä artikkelissa käymme läpi automaation perusaskelia, joilla pääsee hyvin nopeasti ja silti tehokkaasti oikealle raiteelle.

Miten aloittaa podcastien tekeminen? [infograafi]

Podcastien tekeminen osana markkinointia on koko ajan suositumpaa, sillä podcast on persoonallinen ja tehokas tapa välittää sisältöjä. Tässä artikkelissa käymme läpi olennaisimmat asiat, joihin kannattaa perehtyä aloittaessasi podcastien tekemisen.

Aloittelevan sähköpostimarkkinoijan opas

B2C markkinoinnin automaation esimerkkejä [+PDF]

Markkinoinnin automaatio on mahtava voimavara markkinointitiimeille. Tässä artikkelissa keskitymme markkinoinnin automaation esimerkkeihin B2C-sektorilla. Lopusta löydät PDF-pohjan, jossa on esimerkkejä toimivista automaatioketjuista.

Media-analyysin termit

Media-analyysin avulla organisaatiolla on mahdollisuus saada kullanarvoista tietoa siitä, miten se on edustettuna mediassa. Analyyseissa voi kuitenkin vilahdella kryptisiä termejä. Tässä artikkelissa avaamme muun muassa, millaisia termejä liittyy julkisuuskuvan ja näkyvyyden, tavoittavuuden, vertailun ja arvon mittaamiseen.

Webinaaritallenne: Verkkosivuston kehitys ja uudistaminen – Ennen vs nyt

Mediaseurantapalvelut myyntityön tukena – 6 vinkkiä

Mediaseurantapalvelun käytöllä on useita hyötyjä maineenhallinnan ja asiakaspalvelun tehtävissä. Organisaation maineen kannalta on tärkeää, että yleisen keskustelun sävy tunnetaan ja mahdollisiin kriisitilanteisiin voidaan reagoida nopeasti. Kaikille ei kuitenkaan välttämättä tule mieleen, että mediaseurannasta voi olla myös huomattavaa hyötyä myyntityön välineenä.

Webinaaritallenne: Näin personoit verkkokauppasi

Lianan webinaarissa Marketing Development Specialist Harri Niskala ja Project Manager, eCommerce Specialist Antti Viita keskustelivat verkkokaupan personoinnin mahdollisuuksista.