Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon

Webinaaritallenne: Markkinoinnin johtaminen OKR-mallilla

0
Webinaaritallenne: Markkinoinnin johtaminen OKR-mallilla
Jaa

Mitä tarkoittaa OKR eli Objectives and Key Results? Tässä webinaarissa käymme läpi OKR-mallin lähtökohdat sekä yleisimmät käyttötavat. Käsittelemme menetelmän teoriaa, ja mukana on markkinointiin liittyviä avaintulosesimerkkejä.

Asiantuntijavieraaksemme saamme Henri Soran, jolla on pitkä kokemus aiheen parissa työskentelystä. Hän on sparrannut useita yrityksiä OKR-mallin käytössä ja ollut mukana kirjoittamassa ensimmäistä suomenkielistä kirjaa aiheesta.

Webinaarin aikana Henri vastaa myös kysymykseen siitä, mitä kannattaa ottaa huomioon OKR-mallia käyttöön otettaessa. Luvassa on myös hyödyllisiä vinkkejä ja parhaita käytäntöjä strategian integroimiseksi arkeen omassa organisaatiossasi.

 

Huom! Nähdäksesi webinaaritallenteen, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta.

Lataa OKR-suunnittelupohja ja ota malli käyttöösi tiimisi kanssa

OKR-suunnittelupohjan avulla voit suunnitella markkinointitiimillesi omat tavoitteet ja työtehtävät, jotka peilaavat yrityksen strategisia tavotteita.

Lataa pohja

Tykkäsitkö artikkelista?
Peukuta tästä!

Lisää tästä aiheesta