Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Web-analytiikka palveluna

Kerää, visualisoi ja ymmärrä markkinointidataa avullamme

Tuloksia mittaamalla ja analysoimalla varmistat, että digimarkkinointisi on oikeilla raiteilla ja saavutat mitattavia tuloksia. Autamme sinua markkinoinnin web-analytiikkapalveluiden käyttöönotossa sekä itse tulosten analysoinnissa. Meiltä saat apua Matomo-, GA4-, Google Tag Manager- ja Google Looker Studio -palveluiden käyttöön.

Analytiikkapalvelut Lianan asiantuntijoiden tuottamana

Ei stressiä käyttöönotosta

Analytiikkatyökalujen käyttöönotto, raporttinäkymien rakentaminen ja tagien asennus voi aiheuttaa harmaita hiuksia kokeneellekin markkinoinnin konkarille. Meidän kanssamme voit luottaa, että palveluiden käyttöönotto ja ylläpito sujuu kuten pitääkin.

Asiantuntijat apunasi

Saat avuksesi Lianan web-analytiikan asiantuntijat, joilla on järeä kokemus erilaisten analytiikkapalveluiden käytöstä ja käyttöönotosta. Tarjoamme osaamistamme myös tulosten mittaamiseen sekä analysointiin eri teknologioiden avulla.

Aitoa dataa tekemisen tueksi

Markkinoinnin analysointiin panostamalla saat tekemisen tueksi aitoa dataa, eikä päätöksiä tarvitse tehdä arvailuun perustuen. Asiantuntijamme osaavat myös ehdottaa sinulle kannattavia ja tavoitteitasi tukevia toimenpiteitä saadun datan perusteella.

Webinaaritallenne: Google Analytics 4:n perusteet haltuun – mikä muuttuu?

GA4-asennuspalvelu

Google Universal Analytics (UA) poistuu käytöstä 1.7.2023 ja sen korvaa Google Analytics 4 (GA4) -mittauskokonaisuus. GA4 kannattaa ottaa käyttöön jo nyt, jotta dataa voidaan vertailla ajassa taaksepäin.

Mitä GA4-asennuspalveluun sisältyy?

  • Seurantakoodin asennuksen ja mittauskokonaisuuden saattaminen käyttövalmiiksi. 
  • Asennuksen yhteydessä asiantuntijamme käy läpi verkkosivustosi ja suosittelee mahdollisia lisätöitä, kuten konversioseurantojen optimointia sekä GA4:n vaatimuksia tukevia muutoksia

Asiantuntijamme voi hoitaa GA4-mittauskokonaisuuden käyttöönoton puolestasi hintaan 250 € + alv.

liana toimisto palaveri matomo

Matomo-asennuspalvelu

Kiinnostaisiko datavastuullinen vaihtoehto Google Analyticsin tilalle? Matomo on datavastuullinen analytiikkatyökalu, sillä se hyödyntää vain ensimmäisen osapuolen evästeitä. Omistat siis datasi 100 %:sti, jakamatta sitä muille tahoille. Myös täysin evästeetön seuranta on mahdollista Matomon avulla. Voimme asentaa Matomon puolestasi. Katso lisää alla olevan linkin takaa.

Lianan asiantuntijat toteuttamassa Google Tag Manager käyttöönottoa

Google Tag Manager -käyttöönottopalvelu

Google Tag Manager on työkalu verkkokauppaan ja verkkosivuille asennettavien tagien helppoon hallintaan. Tageja hyödynnetään muun muassa markkinointikampanjoiden toteuttamiseen ja mittaamiseen.

Tagien luomisen ja muokkaamisen helpottamisen lisäksi Google Tag Manager mahdollistaa näppärän konversioseurannan sekä parantaa sivuston lataamisnopeutta.

Mitä Google Tag Manager -käyttöönottopalveluun sisältyy?

  • Autamme sinua Google Tag Managerin käyttöönotossa ja eri tagien asentamisessa.
  • Samalla voit hyödyntää asiantuntijoidemme apua laajempiin kampanjakokonaisuuksiin esimerkiksi hakukoneoptimoinnin tai maksetun mainonnan osalta.
Googlen asiantuntijat toteuttamassa Google Looker Studio -palvelua

Google Looker Studio -raportointipalvelu

Google Looker Studio (ent. Data Studio) -visualisointityökalulla voidaan luoda reaaliaikaisia ja räätälöityjä datanäkymiä, joihin välittyy tietoa useista eri lähteistä.

Raportit ovat räätälöitävissä tärkeimpien mittareiden mukaisesti, ja niiden avulla voidaan seurata esimerkiksi markkinointikampanjoiden onnistumista. Huolellisesti toteutettuja raporttinäkymiä on miellyttävä ja selkeä tulkita.

Mitä Google Looker Studio -raportointipalveluun sisältyy?

  • Pääsy sinulle räätälöityyn Google Looker Studio -raportointinäkymään, joka on rakennettu tavoitteidesi sekä valittujen kanavien perusteella
  • Raportointinäkymien ylläpito ja mahdolliset muokkaustarpeet
Lianan asiantuntijat tarjoavat digimarkkinoinnin analytiikkaa palveluna

Miksi ottaa Liana analytiikkakumppaniksi?

Yhteistyössä on voimaa! Autamme sinua mielellämme esimerkiksi seuraavissa tilanteissa:

  • Sinulla ei ole riittävästi aikaa tai käsipareja markkinoinnin tulosten mittaamiseen
  • Haluat varmistaa, että seuraat relevantteja markkinoinnin mittareita
  • Haluat apua erilaisten web-analytiikkapalveluiden asentamiseen, käyttöönottoon ja ylläpitoon
  • Haluat tehdä kannattavia markkinoinnin suunnitelmia tulostesi perusteella
  • Haluat hyödyntää Lianan osaamista ja pitkäaikaista kokemusta markkinoinnin tulosten analysoinnista

Inspiroidu blogistamme

Lianan blogista löydät runsaasti hyödyllistä ja inspiroivaa sisältöä markkinoinnin tulosten analysointiin sekä muihin markkinoinnin ja viestinnän eri osa-alueisiin liittyen. Julkaisemme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja ja oppaita.

Kaikki blogikirjoitukset

Jätä yhteydenottopyyntö

Minua kiinnostavat seuraavat web-analytiikkapalvelut (valinnainen)
Vastaanottajan sähköpostiosoite (valinnainen)

Digimarkkinoinnin ja -viestinnän työkalut

Digimarkkinoinnin kumppanuuspalvelut