Markkinoinnin automaatio & CRM – suurimmat hyödyt ja parhaat käytännöt
Markkinoinnin automaation ja CRM:n yhdistelmä tuo lukuisia hyötyjä niin myynti- ja markkinointitiimeille kuin koko yrityksellekin. Sukella artikkeliin oppimaan näistä hyödyistä sekä tehokkaista tavoista hyödyntää ratkaisuja tehokkaasti yhdessä.
Webinaaritallenne: Kasvata konversiota sisältöjen personoinnilla – LianaAutomationin hyödyt WordPress-sivustollesi
Webinaaritallenne: Tee tuloksia markkinoinnin automaation avulla
Video: Mikä on markkinoinnin automaatio?
Videolla Harri johdattaa katsojan markkinoinnin automaation maailmaan ja kertoo käytännön vinkit sen hyödyntämiseen.
Mikä on markkinoinnin automaatio? Kattava katsaus hyötyihin, käyttötapoihin ja miten pääset alkuun
Tässä artikkelissa syvennymme perinpohjaisesti markkinoinnin automaation maailmaan käytännön esimerkkien, inspiroivien artikkeleiden ja ohjeiden muodossa.
Vinkit verkkosivuston personointiin B2B-yrityksille
Webinaaritallenne: Miten markkinoinnin automaatio vastaa lajiliiton tarpeisiin — vieraana Golfliitto
Webinaaritallenne: Verkkosivuston sisällön optimointi - kenellä sellaiseen on aikaa?
Webinaaritallenne: Näin pääset alkuun markkinoinnin automaatioissa vuonna 2023/2024 [+B2B-esimerkkejä]
Mikä ihmeen omnichannel?
Miten omnichannel-markkinointi eroaa monikanavaisuudesta? Monikanavaisuushan on ollut kauan jo yrityksille arkipäivää. Mikä on siis muuttunut vai onko mikään?