Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 4: olemassa olevan asiakastiedon hyödyntäminen
Useimmat yritykset keräävät jatkuvasti valtavia määriä tietoa asiakkaistaan, mutta tiedon määrästä huolimatta kokonaiskuva jää usein uupumaan ja tieto hyödyntämättä markkinointitoimenpiteissä. Tässä artikkelissa kuljetammekin lukijamme läpi markkinoinnin automaation esimerkkien, joilla valjastetaan olemassa olevan asiakasdatan käyttöön.
Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 3: Drip-kampanjat – tippa tipalta kohti tavoitetta
Automatisoitujen drip-kampanjoiden avulla voidaan ohjata, opettaa ja herätellä asiakasta pidemmällä aikavälillä. Käsittelemme artikkelisarjan kolmannessa osassa konkreettisia malleja automatisoitujen drip-kampanjoiden käyttöön. Lukemalla artikkelin opitkin hyödyntämään tehokkaasti sähköpostiautomaatioita.
Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 2: kuinka kävijä tunnistetaan
Markkinoinnin automaatiolla on yhä suurempi rooli asiakkaan matkalla kohti kauppaa. Mutta miten nimettömästä verkkosivukävijästä leivotaan asiakas? Entä miten markkinoinnin automaatiota voidaan hyödyntää tässä? Tähän kaikkeen vastaus löytyy tästä artikkelista.
Markkinoijat kertovat – tämän ansiosta markkinoinnin automaatio säilyttää paikkansa markkinoijan työkalupakissa
Tässä artikkelissa perehdymme syihin, miksi markkinoijat luottavat markkinoinnin automaatioon vuonna 2023.
Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 1: pienistä puroista asiakaskokemukseen – arjen tärkeät automaatiot
Aiemmin listasimme viisi markkinoinnin automaation toimenpidettä, jotka jokaisen markkinoijan tulisi tehdä. Nyt on aika katsoa tarkemmin, mitä listan ensimmäinen kohta automatisoi markkinoinnin perusviestit käytännössä tarkoittaa.
Markkinoinnin trendit vuonna 2023 – miltä näyttää kuluva vuosi?
Vuosi 2023 on jo verraten pitkällä, joten on hyvä aika ottaa silmäys kohti kuluvan vuoden markkinoinnin trendejä. Miltä vuosi 2023 näyttääkään markkinoijalle?
Webinaaritallenne: Markkinoijat vastasivat: Markkinoinnin automaation hyödyt ja haasteet vuonna 2023
Markkinoinnin automaatio vuonna 2023 -opas
Verkkosivuston personoinnin hyödyt – miksi sisältöjen personointi kannattaa ja miten se tehdään?
Personointi parantaa käyttäjäkokemusta, kasvattaa konversioita ja antaa sinulle paremman käsityksen käyttäjäkunnastasi.
5 markkinoinnin automaatiota, jotka jokaisen yrityksen tulisi tehdä
Oletko luvannut ottavasi haltuun markkinoinnin automaation, mutta suunnitelma ei ole ottanut vielä tuulta alleen. Jotta tälle lupaukselle ei kävisi perinteisesti, päätimme auttaa listaamalla viisi markkinoinnin automaation toimenpidettä, joita jokaisen yrityksen tulisi tehdä.