Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Mikä on markkinoinnin automaatio? Kattava katsaus hyötyihin, käyttötapoihin ja miten pääset alkuun

Tässä artikkelissa syvennymme perinpohjaisesti markkinoinnin automaation maailmaan käytännön esimerkkien, inspiroivien artikkeleiden ja ohjeiden muodossa.

Vinkit verkkosivuston personointiin B2B-yrityksille

Webinaaritallenne: Miten markkinoinnin automaatio vastaa lajiliiton tarpeisiin — vieraana Golfliitto

Webinaaritallenne: Verkkosivuston sisällön optimointi - kenellä sellaiseen on aikaa?

Webinaaritallenne: Näin pääset alkuun markkinoinnin automaatioissa vuonna 2023/2024 [+B2B-esimerkkejä]

Mikä ihmeen omnichannel?

Miten omnichannel-markkinointi eroaa monikanavaisuudesta? Monikanavaisuushan on ollut kauan jo yrityksille arkipäivää. Mikä on siis muuttunut vai onko mikään?

Näin kasvatat uutiskirjeen avaus- ja klikkausprosenttia – 13 tehokasta taktiikkaa

Hyvät uutiskirjeet, joiden metriikka on kunnossa, eivät synny itsestään. Tässä artikkelissa kerrommekin 13 erilaista tapaa vaikuttaa uutiskirjeiden avaus- ja klikkausprosenttiin, jotta voit jatkossa toteuttaa parhaat uutiskirjeet..

Markkinoinnin automaatio & CRM – suurimmat hyödyt ja parhaat käytännöt

Markkinoinnin automaation ja CRM:n yhdistelmä tuo lukuisia hyötyjä niin myynti- ja markkinointitiimeille kuin koko yrityksellekin. Sukella artikkeliin oppimaan näistä hyödyistä sekä tehokkaista tavoista hyödyntää ratkaisuja tehokkaasti yhdessä.

8 vinkkiä: näin personoit markkinointiviestisi

Sähköpostilaatikko täyttyy kymmenistä tai jopa sadoista markkinointiviesteistä. Tilanne on tuttu jokaiselle markkinoijalle. Kuinka saat omat viestisi erottumaan muiden joukosta? Tämä artikkeli kertoo, miten personoitu markkinointi tehdään uutiskirjeiden välityksellä.

Ostoprosessi murroksessa - saatatko asiakkaasi perille ostajan polulla?

Asiakkaan ostoprosessi nähtiin pitkään suppilona, mutta vuosien myötä se on muotoutunut poluksi, jota asiakkaat kulkevat haluamallaan tavalla. Ostoprosessin muovautuessa haasteeksi on noussut, miten asiakas saatetaan ostajan polulla perille. Avuksi tähän loimme tämän artikkelin.