Webinaaritallenne: Kasvata konversiota sisältöjen personoinnilla – GrowthStack-demo
Kerro asiakkaillesi, että välität – markkinoinnin automaation avulla
Markkinoinnin automaation avulla voit luoda ja lähettää asiakkaillesi relevanttia sisältöä juuri oikeaan aikaan perustuen heidän ostokäyttäytymiseensä tai asiakashistoriaansa. Listasimme kahdeksan tapaa hyödyntää markkinoinnin automaatiota asiakasviestinnässä.
Segmentointi sähköpostimarkkinoinnissa ja markkinoinnin automaatiossa – lue parhaat vinkit
Parhaat vinkkimme segmentointiin! Tämä kattava artikkeli kertoo sinulle, miten segmentointia voidaan hyödyntää tehokkaasti sähköpostimarkkinoinnissa ja markkinoinnin automaatiossa, sekä miten tekemisessä pääsee tehokkaasti alkuun.
Markkinoinnin automaation trendit 2025 – näin otat trendit haltuun
Tässä artikkelissa esittelemme keskeisimmät markkinoinnin automaation trendit vuonna 2025. Kerromme myös käytännönläheiset vinkit trendien haltuunottoon, jotta voit jalkauttaa trendit osaksi päivittäistä työtäsi.
Dataohjautuva markkinointi – mitä se on ja miten sitä tehdään?
Dataohjautuva markkinointi auttaa ymmärtämään asiakkaita paremmin ja tarjoamaan heille juuri sitä, mitä he tarvitsevat. Tässä artikkelissa kerromme, mitä dataohjautuva markkinointi tarkoittaa, miksi se on tärkeää ja miten markkinoinnin automaatio auttaa tehostamaan dataohjautuvan markkinoinnin tuloksia.