Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 1: pienistä puroista asiakaskokemukseen – arjen tärkeät automaatiot
Aiemmin listasimme viisi markkinoinnin automaation toimenpidettä, jotka jokaisen markkinoijan tulisi tehdä. Nyt on aika katsoa tarkemmin, mitä listan ensimmäinen kohta automatisoi markkinoinnin perusviestit käytännössä tarkoittaa.
Markkinoinnin trendit vuonna 2023 – miltä näyttää kuluva vuosi?
Vuosi 2023 on jo verraten pitkällä, joten on hyvä aika ottaa silmäys kohti kuluvan vuoden markkinoinnin trendejä. Miltä vuosi 2023 näyttääkään markkinoijalle?
Webinaaritallenne: Markkinoijat vastasivat: Markkinoinnin automaation hyödyt ja haasteet vuonna 2023
Webinaaritallenne: Näin personoit verkkosivustosi sisällöt datan pohjalta
Miksi käyttää WhatsAppia ja markkinoinnin automaatiota yhdessä?
Oletko valmis laajentamaan markkinointisi WhatsAppin puolelle? Tässä artikkelissa kerromme, kuinka saat kaiken irti WhatsApp-keskusteluista ja niiden datasta käyttämällä sovellusta yhdessä markkinoinnin automaation kanssa.
Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun
Asiakaspalvelu netissä nähdään usein yksinkertaisena ja suoraviivaisena toimintana, vaikka se on olennainen ja ratkaiseva osa niin ostoprosessia kuin asiakaskokemusta. Jotta yrityksesi asiakaspalvelusta netissä tulisi entistä monimuotoisempaa ja henkilökohtaisempaa, loimme 10 kohdan checklistin parempaan verkkoasiakaspalveluun.
Webinaaritallenne: Verkkokaupan myynti nousuun automaatioiden avulla
Markkinoinnin automaatio aloittelijoille
Mitä tapahtuu onnistuneen onboarding-prosessin aikana?
Digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöönoton sujuvuus organisaatiossa nojaa vahvasti onnistuneeseen onboarding-prosessiin. Käymme tässä artikkelissa läpi, mitä kuuluu onnistuneeseen onboarding-prosessiin Liana Technologiesilla.