WordPress-sivuston personointi – miksi personointi kannattaa ja miten se tehdään?
Personointi parantaa käyttäjäkokemusta, kasvattaa konversioita ja antaa sinulle paremman käsityksen käyttäjäkunnastasi.
Markkinoinnin automaatio & CRM – suurimmat hyödyt ja parhaat käytännöt
Markkinoinnin automaation ja CRM:n yhdistelmä tuo lukuisia hyötyjä niin myynti- ja markkinointitiimeille kuin koko yrityksellekin. Sukella artikkeliin oppimaan näistä hyödyistä sekä tehokkaista tavoista hyödyntää ratkaisuja tehokkaasti yhdessä.
Webinaaritallenne: Kasvata konversiota sisältöjen personoinnilla – LianaAutomationin hyödyt WordPress-sivustollesi
Webinaaritallenne: Tee tuloksia markkinoinnin automaation avulla
Video: Mikä on markkinoinnin automaatio?
Videolla Harri johdattaa katsojan markkinoinnin automaation maailmaan ja kertoo käytännön vinkit sen hyödyntämiseen.
Mikä on markkinoinnin automaatio? Kattava katsaus hyötyihin, käyttötapoihin ja miten pääset alkuun
Tässä artikkelissa syvennymme perinpohjaisesti markkinoinnin automaation maailmaan käytännön esimerkkien, inspiroivien artikkeleiden ja ohjeiden muodossa.