Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Vinkit verkkosivuston personointiin B2B-yrityksille

Webinaaritallenne: Miten markkinoinnin automaatio vastaa lajiliiton tarpeisiin — vieraana Golfliitto

Webinaaritallenne: Verkkosivuston sisällön optimointi - kenellä sellaiseen on aikaa?

Webinaaritallenne: Näin pääset alkuun markkinoinnin automaatioissa vuonna 2023/2024 [+B2B-esimerkkejä]

Mikä ihmeen omnichannel?

Miten omnichannel-markkinointi eroaa monikanavaisuudesta? Monikanavaisuushan on ollut kauan jo yrityksille arkipäivää. Mikä on siis muuttunut vai onko mikään?

Ostoprosessi murroksessa - saatatko asiakkaasi perille ostajan polulla?

Asiakkaan ostoprosessi nähtiin pitkään suppilona, mutta vuosien myötä se on muotoutunut poluksi, jota asiakkaat kulkevat haluamallaan tavalla. Ostoprosessin muovautuessa haasteeksi on noussut, miten asiakas saatetaan ostajan polulla perille. Avuksi tähän loimme tämän artikkelin.

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 4: olemassa olevan asiakastiedon hyödyntäminen

Useimmat yritykset keräävät jatkuvasti valtavia määriä tietoa asiakkaistaan, mutta tiedon määrästä huolimatta kokonaiskuva jää usein uupumaan ja tieto hyödyntämättä markkinointitoimenpiteissä. Tässä artikkelissa kuljetammekin lukijamme läpi markkinoinnin automaation esimerkkien, joilla valjastetaan olemassa olevan asiakasdatan käyttöön.

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 3: Drip-kampanjat – tippa tipalta kohti tavoitetta

Automatisoitujen drip-kampanjoiden avulla voidaan ohjata, opettaa ja herätellä asiakasta pidemmällä aikavälillä. Käsittelemme artikkelisarjan kolmannessa osassa konkreettisia malleja automatisoitujen drip-kampanjoiden käyttöön. Lukemalla artikkelin opitkin hyödyntämään tehokkaasti sähköpostiautomaatioita.

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 2: kuinka kävijä tunnistetaan

Markkinoinnin automaatiolla on yhä suurempi rooli asiakkaan matkalla kohti kauppaa. Mutta miten nimettömästä verkkosivukävijästä leivotaan asiakas? Entä miten markkinoinnin automaatiota voidaan hyödyntää tässä? Tähän kaikkeen vastaus löytyy tästä artikkelista.

Markkinoijat kertovat – tämän ansiosta markkinoinnin automaatio säilyttää paikkansa markkinoijan työkalupakissa

Tässä artikkelissa perehdymme syihin, miksi markkinoijat luottavat markkinoinnin automaatioon vuonna 2023.