Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Näin herätät asiakkaan tarpeen sähköpostimarkkinoinnin avulla

Potentiaaliset asiakkaasi eivät aina ole valmiiksi tietoisia siitä, miten tarjoamasi tuote tai palvelu voi hyödyttää heitä, mikä voi tehdä myyntityöstä haastavaa. Katso nämä 6 vinkkiä ja opi, miten voit vakuuttaa potentiaalisille asiakkaillesi sähköpostimarkkinoinnin avulla, että he tarvitsevat tuotteesi tai palvelusi.

Webinaaritallenne: Näin pääset alkuun markkinoinnin automatisoinnissa

Markkinoinnin automaatio – näin pääset alkuun

Automaatioiden hyödyntämisen suurimmaksi haasteeksi nousee aloitusvaiheessa usein tietämyksen tai osaamisen puute. Tässä artikkelissa käymme läpi automaation perusaskelia, joilla pääsee hyvin nopeasti ja silti tehokkaasti oikealle raiteelle.

B2C markkinoinnin automaation esimerkkejä [+PDF]

Markkinoinnin automaatio on mahtava voimavara markkinointitiimeille. Tässä artikkelissa keskitymme markkinoinnin automaation esimerkkeihin B2C-sektorilla. Lopusta löydät PDF-pohjan, jossa on esimerkkejä toimivista automaatioketjuista.

7 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön [infograafi]

Mitä monille tuttu CTA tarkoittaa käytännössä, jolla voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston konversioihin tai verkkokaupan myyntiin. Pohdinnan avuksi kokosimme yhteen 7 vinkkiä sekä infograafin CTA-painikkeiden tehokkaaseen käyttöön.

Tehosta tapahtumaviestintää markkinoinnin automaatioilla – 6 askelta webinaarien ja hybriditapahtumien automatisoimiseen [Infograafi]

Automaatiot mahdollistavat sen, että tapahtumien viestejä voidaan ajastaa ennakkoon ja suunnata tarkasti tietyille vastaanottajille esimerkiksi heidän osallistumis- tai käyttäytymistietojensa perusteella. Tämän ansiosta myös tapahtumien viestinnästä voidaan luoda automaatioketjuja, jotka helpottavat tapahtumajärjestelyjä huimasti.

Kolmannen osapuolen evästeet loppuvat – näin valmistaudut muutokseen digimarkkinoinnin työkalujen avulla [infograafi]

Kolmannen osapuolen evästeet kohtaavat pian loppunsa. Googlen ilmoitus lopettaa kolmannen osapuolen evästeiden käyttö Chrome-selaimessa vuoteen 2022 mennessä oli viimeinen naula arkkuun. Tässä artikkelissa käymme läpi mikä tulee muuttumaan markkinoijan näkökulmasta ja mikä tärkeintä: miten näihin tuleviin muutoksiin voi valmistautua.

10 markkinoinnin trendiä vuonna 2021 [+infograafi]

Vuonna 2020 koko maailma joutui ottamaan suuren harppauksen digitalisaatiossa. Tämä tarkoittaa, että markkinoinnin ja viestinnän täytyy myös muuttua. Listaamme tässä blogiartikkelissa 10 markkinointitrendiä ja avainstatistiikkaa vuodelle 2021.

Webinaaritallenne: Markkinoinnin automaatio osana koulutusten myyntiä

Webinaaritallenne: Markkinoinnin automaation yleisimmät käyttötavat