Näin täytät kesän uutistyhjiön
Kesällä viestinnän huoneet usein hiljenevät. Vaikka kesä 2020 poikkeusoloineen tulee varmasti olemaan erilainen uutisoinnissa, kaipaavat mediat edelleen sisältöä entiseen malliin eri aiheista. Moni muutoin kiireinen lukija on myös kesällä tavallista paremmin tavoitettavissa, erityisesti mobiilissa.
LianaCast: Miten chatbotit tehostavat myyntiä?
LianaCastin vieraana Leadoon markkinointijohtaja Santtu Kottila.
Webinaaritallenne: Turvaa liiketoimintasi verkkokaupalla
Lomaile niin, ettei kukaan huomaa sinun lomailevan ja muita jouluvinkkejä
Vaikka markkinoinnin ja viestinnän huoneet hiljenevät jouluna, asiakkaat eivät menetä kiinnostustaan – usein päinvastoin. Etukäteen suunnittelemalla ja ajastamalla voit itsekin lomailla huoletta. Listasimme jouluvinkkejä markkinointiin ja viestintään.
5 vinkkiä Black Friday -markkinointiin [video]
Mitä markkinoinnin automaatio on?
Kerromme tässä artikkelissa tarkemmin, mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa nykypäivän markkinoinnissa.
14 digimarkkinoinnin trendiä vuonna 2022 [+infografiikka]
Miltä digimarkkinoinnin tulevaisuus näyttää? Millaista osaamista markkinoijilta vaaditaan jatkossa? Tarkastelemme artikkelissamme digimarkkinoinnin nykytilaa faktoihin ja tilastoihin perustuen ja ennustamme kerätyn tiedon pohjalta markkinoinnin nousevimmat trendit aina vuoteen 2022 saakka.
Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle [+infografiikka]
Black Fridayta vietetään tänä vuonna on 23.11. Sen lisäksi hurjaksi kauppapäiväksi on muodostunut seuraava maanantai, Cyber Monday, eli 26.11. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa mahdollisuuksia joulukauppaan verrattaviin myynteihin.
100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään
Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.
Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina
Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?