14 digimarkkinoinnin trendiä vuonna 2022 [+infografiikka]
Miltä digimarkkinoinnin tulevaisuus näyttää? Millaista osaamista markkinoijilta vaaditaan jatkossa? Tarkastelemme artikkelissamme digimarkkinoinnin nykytilaa faktoihin ja tilastoihin perustuen ja ennustamme kerätyn tiedon pohjalta markkinoinnin nousevimmat trendit aina vuoteen 2022 saakka.
Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle [+infografiikka]
Black Fridayta vietetään tänä vuonna on 23.11. Sen lisäksi hurjaksi kauppapäiväksi on muodostunut seuraava maanantai, Cyber Monday, eli 26.11. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa mahdollisuuksia joulukauppaan verrattaviin myynteihin.
100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään
Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.
Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina
Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?
Markkinoinnin automaation top 5 haastetta – ja näin selätät ne
Markkinoinnin automaatiota tekevät yritykset mainitsevat haasteina tietämyksen ja osaamisen puutteen, laadukkaan sisällön tuottamisen, henkilöresurssit, strategian puutteen sekä käytettävyyden.
Case: Näin mittasimme viiden markkinointikanavan tehokkuutta UTM-parametrien avulla
Eri markkinointikanavien statistiikan seuraaminen ja kanavien tehokkuuden vertailu tuottaa usein päänvaivaa. Kirjoitimme käytännönläheisen step by step -kuvauksen aiheesta.
10 yleisintä harhaluuloa markkinoinnin automaatiosta
Aika on vihdoin kypsä markkinoinnin automaatiolle. Ennen kuin ryhdymme toimeen, karistetaan muutama markkinoinnin automaatioon yleisesti liitetty harhaluulo.
5 kysymystä ja vinkkiä: näin pääset alkuun markkinoinnin automaatiossa (ilman harmaita hiuksia)
Markkinoinnin automaation käyttöönotto voi olla pitkällinen, tuskallinen ja kallis projekti tai sitten ei. Kokosimme yhteen viisi kysymystä ja viisi vinkkiä ammattilaisilta. Pohditko markkinoinnin automaation aloittamista? Kysy nämä itseltäsi!
Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena
Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.
Markkinoinnin automaatio – yksittäisistä toiminnoista strategiseksi työkaluksi
Markkinoinnin automaatio ei ole enää hämärä tulevaisuuden kuva tai markkinointibudjettien pakollinen mörkö, vaan yhä useamman markkinoijan arkea. Samalla mielikuva on siirtynyt piinallisesti seuraavista mainoksista kokonaisvaltaisemman strategisen työkalun suuntaan.