Webinaaritallenne: Kriisinhallinta käytännössä – oppeja ja oivalluksia Fazerilta (Liisa Eerola)
Webinaaritallenne: Miten organisaatio voi saada ansaittua medianäkyvyyttä – Taru Tammikallio
Kuinka onnistua kriisiviestinnässä – Viisi askelta suunnitelman rakentamiseen
Kriisin tunnistaminen on lähtöpiste kriisin hallinnalle. Kriisitilanne voi näyttäytyä erilaisena eri organisaatioissa ja eri aloilla ja on hyvä pitää mielessä, että kaikki epämiellyttävät tilanteet eivät suinkaan ole kriisejä. Tässä artikkelissa valotamme eri tilanteita ja autamme sinua kriisiviestintäsuunnitelman laatimisessa.
Webinaaritallenne: Vastuullinen viestintä – vieraana Jarno Forssell (ProCom)
Mediaseuranta – usein kysytyt kysymykset
Mitä on mediaseuranta? Miten valita oikea työkalu mediaseurantaan? Miten mainetta voi hallita mediaseurannan avulla? Tässä kattavassa artikkelissa avaamme hieman vastauksia näihin mediaseurantaan liittyviin oleellisiin kysymyksiin ja tarjoamme lisälukemista aiheen tiimoilta.
Webinaaritallenne: Kuinka viestintäjohtajat voivat todistaa työnsä arvon – vieraana Laura Helaniemi (Unicef)
Webinaaritallenne: Kriisiviestinnän voima – vieraina Sara Lindström & Tero Huovinen (Miltton)
Miten varmistaa medianäkyvyys?
Medianäkyvyyden saavuttamisessa perinteisellä tiedottamisella on edelleen suuri rooli. Tiedottamalla luodaan suhteita mediaan, tiedotetaan omasta olemassaolosta ja vahvistetaan kuvaa jonkin alan asiantuntijana, mutta myös mediaseurannalla on tärkeä rooli strategisessa viestinnässä.
Miksi sinunkin pitäisi hyödyntää media-analyysiä
Media-analyysi on arvokas työkalu organisaatiolle tai yritykselle saada tietoa organisaation näkyvyydestä mediassa, organisaatiosta kirjotettujen juttujen sävystä ja myös erityisistä aiheista, jotka saattavat olla kytköksissä tiettyyn tapahtumaan, sesonkiin tai kriisiin.
Tiedottaminen – kaikki mitä sinun tulee tietää aiheesta
Tässä artikkelissa syvennymme juurta jaksaen tiedottamiseen konkreettisten vinkkien ja hyödyllisten artikkelien muodossa.