Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Webinaaritallenne: Miten mitata ja hyödyntää media-analyyseja? – vieraana Ellun Kanat

Webinaaritallenne: Miten viestintä tukee Tampereen kaupungin strategiaa?

Kilpailuttajan opas mediaseurantaan

Kuinka hankkia lisää asiakkaita mediaseurannan avulla – 5 vinkkiä

Mediaseuranta taipuu moneen käyttötarkoitukseen, kun käyttää hieman aikaa oikeanlaisten hakusanojen perkaamiseen ja seurantojen viilaamiseen. Lue vinkkimme siitä, miten asiakashankintaa voi toteuttaa mediaseurannan avulla.

6 syytä tehdä mediatiedotteet itse

Mediatiedotteen rakentaminen voi olla haastavaa, mikäli organisaatiossa ei ole vahvaa viestinnän asiantuntijaa. Monille organisaatioille viestintätoimiston käyttäminen voikin tuntua ainoalta tavalta toteuttaa pitkäjänteiseistä ja laadukasta viestintää. Millaisissa tilanteissa kannattaa kuitenkin hoitaa tiedotus itse ja miksi?

Viestinnän vastuullisuus ja strateginen merkitys organisaation menestyksen kulmakivinä

ProComin toimitusjohtaja Jarno Forssell vieraili Lianan webinaarissa ja kertoi vastuullisen viestinnän tärkeydestä, viestinnän strategisesta merkityksestä organisaatioille sekä viestinnän roolin korostumisesta kriisiaikoina.

Kuinka rakentaa hyvä lehdistötiedote?

Hyvän lehdistötiedotteen tunnistaa usein siitä, että se on lähes sellaisenaan julkaisuvalmis. Hyvä tiedote on kirjoitettu ytimekkäästi ja ymmärrettävästi, sen aihe on ajankohtainen ja kiinnostava ja sen ydinsanoma on tuotu selkeästi esille. Tiedote mukailee rakennetta, joka on todistetusti toimiva.

Webinaaritallenne: Viestinnän vaikuttavuus ja merkitys organisaation menestyksessä

Webinaaritallenne: Katleena Kortesuo: median tila, tunteet markkinoinnissa ja yritysten vastuullisuus

Webinaaritallenne: Mediaviestinnän merkitys yhdistysten ja liittojen toiminnassa – Case Pyöräliitto & Nenäpäivä