Mediaseuranta työkaluna: johdolle
Dataohjautuvuus ja tiedolla johtaminen ovat käsitteitä, jotka modernissa johtotyöskentelyssä on pakko hallita. Mediaseuranta johdon työkaluna auttaa muodostamaan kokonaiskuvan omasta näkyvyydestä, kilpailijakentästä ja toimialan puheenaiheista sekä trendeistä.
Kuinka hankkia lisää asiakkaita mediaseurannan avulla – 5 vinkkiä
Mediaseuranta taipuu moneen käyttötarkoitukseen, kun käyttää hieman aikaa oikeanlaisten hakusanojen perkaamiseen ja seurantojen viilaamiseen. Lue vinkkimme siitä, miten asiakashankintaa voi toteuttaa mediaseurannan avulla.
Tiedottajakysely 2025
Webinaaritallenne: Lianan tiedottajakysely 2025
Seuraa mainettasi, kilpailijoitasi ja toimialaa LinkedInissä!
LinkedIn-seuranta tulee osaksi LianaMonitoria maaliskuussa, tarjoten entistä kattavamman näkyvyyden sosiaalisen median keskusteluihin.
Miten kirjoittaa vaikuttava lehdistötiedote?
PR-strategi, kirjailija, sekä Influential Entrepreneur -yrityksen perustaja Taru Tammikallio kirjoittaa vieraskynä-artikkelissamme, miten kirjoittaa vaikuttava lehdistötiedote.
Webinaaritallenne: Kriisinhallinta käytännössä – oppeja ja oivalluksia Fazerilta (Liisa Eerola)
Webinaaritallenne: Miten organisaatio voi saada ansaittua medianäkyvyyttä – Taru Tammikallio
Kuinka onnistua kriisiviestinnässä – Viisi askelta suunnitelman rakentamiseen
Kriisin tunnistaminen on lähtöpiste kriisin hallinnalle. Kriisitilanne voi näyttäytyä erilaisena eri organisaatioissa ja eri aloilla ja on hyvä pitää mielessä, että kaikki epämiellyttävät tilanteet eivät suinkaan ole kriisejä. Tässä artikkelissa valotamme eri tilanteita ja autamme sinua kriisiviestintäsuunnitelman laatimisessa.