Toimittajakysely 2024 – Tiedota ja viesti toimittajien vinkeillä
Medianäkyvyys ennusti presidentinvaalien tulosta toisella kierroksella
Kokoamme mielenkiintoisia havaintoja mediaseurantapalvelumme avulla informatiivisiin artikkeleihin. Tällä kertaa tarkastelemme Suomen presidenttiehdokkaiden medianäkyvyyttä Ylen viidessä viimeisessä gallupissa aina presidentin valintaan toisen kierroksen lopuksi.
Yrityksen tiedottaminen ja maine
Yritysten tiedotus on avainasemassa maineen rakentamisessa ja ylläpitämisessä, vaikka se ei aivan yksin pystykään takaamaan yritykselle hyvää mainetta. Tässä artikkelissa kerromme, mitä ottaa huomioon kun rakennetaan ja ylläpidetään yrityksen mainetta tiedottamisen, somen ja mediaseurannan avulla.
Webinaaritallenne: Mediakentän murros – vieraana Ilkka-Pohjalaisen päätoimittaja Markku Mantila
Brändinhallinta pähkinänkuoressa
Brändinhallinta keskittyy siihen, miten brändiä rakennetaan, ylläpidetään, seurataan ja kehitetään. Brändi on imago tai julkisuuskuva, joka näkyy ulospäin, mutta sen rakentaminen lähtee organisaation sisältä.
Huuhkajat-huumasta huolimatta Leijonat voitti mediahuomiossa keväällä
Kokoamme mielenkiintoisia havaintoja mediaseurantapalvelumme avulla lyhyisiin ja informatiivisiin artikkeleihin. Tällä kertaa tarkastelemme miesten jääkiekon ja jalkapallon mediahuomiota keväältä 2023.
Webinaaritallenne: Miten mitata ja hyödyntää media-analyyseja? – vieraana Ellun Kanat
Webinaaritallenne: Miten viestintä tukee Tampereen kaupungin strategiaa?
Kilpailuttajan opas mediaseurantaan
Kuinka hankkia lisää asiakkaita mediaseurannan avulla – 5 vinkkiä
Mediaseuranta taipuu moneen käyttötarkoitukseen, kun käyttää hieman aikaa oikeanlaisten hakusanojen perkaamiseen ja seurantojen viilaamiseen. Lue vinkkimme siitä, miten asiakashankintaa voi toteuttaa mediaseurannan avulla.