Webinaaritallenne: Miten mitata ja hyödyntää media-analyyseja? – vieraana Ellun Kanat
Webinaaritallenne: Miten viestintä tukee Tampereen kaupungin strategiaa?
Kilpailuttajan opas mediaseurantaan
Kuinka hankkia lisää asiakkaita mediaseurannan avulla – 5 vinkkiä
Mediaseuranta taipuu moneen käyttötarkoitukseen, kun käyttää hieman aikaa oikeanlaisten hakusanojen perkaamiseen ja seurantojen viilaamiseen. Lue vinkkimme siitä, miten asiakashankintaa voi toteuttaa mediaseurannan avulla.
6 syytä tehdä mediatiedotteet itse
Mediatiedotteen rakentaminen voi olla haastavaa, mikäli organisaatiossa ei ole vahvaa viestinnän asiantuntijaa. Monille organisaatioille viestintätoimiston käyttäminen voikin tuntua ainoalta tavalta toteuttaa pitkäjänteiseistä ja laadukasta viestintää. Millaisissa tilanteissa kannattaa kuitenkin hoitaa tiedotus itse ja miksi?
Viestinnän vastuullisuus ja strateginen merkitys organisaation menestyksen kulmakivinä
ProComin toimitusjohtaja Jarno Forssell vieraili Lianan webinaarissa ja kertoi vastuullisen viestinnän tärkeydestä, viestinnän strategisesta merkityksestä organisaatioille sekä viestinnän roolin korostumisesta kriisiaikoina.
Kuinka rakentaa hyvä lehdistötiedote?
Hyvän lehdistötiedotteen tunnistaa usein siitä, että se on lähes sellaisenaan julkaisuvalmis. Hyvä tiedote on kirjoitettu ytimekkäästi ja ymmärrettävästi, sen aihe on ajankohtainen ja kiinnostava ja sen ydinsanoma on tuotu selkeästi esille. Tiedote mukailee rakennetta, joka on todistetusti toimiva.