Webinaaritallenne: Mediaseurannan mittarit
LianaCast: Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio kertoo, miten mediaseuranta tukee strategiatyötä
Tällä kertaa LianaCast tarjoilee webinaarimme "Kohti visiota - mediseuranta strategiatyön tukena" podcastin muodossa. Haastattelussa Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio.
Webinaaritallenne: Mediaseurannan yleisimmät käyttökohteet
Webinaaritallenne: Kohti visiota - mediaseuranta strategiatyön tukena
Digimarkkinoijan ultimaattinen muistilista 2020 [+ PDF-lista]
Kokosimme koko markkinointitiimimme voimin ajantasaisen digimarkkinoinnin tarkistuslistan sinua varten. Voit ladata listan myös kompaktissa PDF-muodossa!
PR ❤ SEO - 22 kohtaa jotka jokaisen tiedottajan tulisi tietää hakukoneoptimoinnista
Google on jatkuvasti kehittänyt hakutoimintojaan vastaamaan paremmin tiedonhaun aitoja tarpeita. Tämä tarkoittaa sitä, että nykyään Google rankaisee hakusanojen ylenmääräisestä viljelemisestä ja asiaankuulumattomista linkeistä. Sen sijaan aito, hyödyllinen, pidetty sisältö, jota luotettavat tahot jakavat ja joka leviää laajasti, palkitaan.
Webinaaritallenne: Kriisiviestinnän strategiat julkisella sektorilla
Toimittajat kertovat: millainen lehdistötiedote päätyy käyttöön?
Toteutimme vuonna 2019 kansainvälisen toimittajakyselyn, jossa selvitimme toimittajien tapoja käyttää lehdistötiedotteita. Tässä artikkelissa käymme tiivistetysti läpi toimittajien vastauksia. Lataamalla oppaamme pääset käsiksi kaikkiin tuloksiin ja toimittajien vinkkeihin.
LianaCast: Ansaittu julkisuus mediassa
LianaCastin vieraana on tietokirjailija Jaakko Kilpeläinen, jonka kanssa keskustellaan siitä, miksi mediaviestinnälle kannattaa asettaa tavoitteita, kenelle mediaviestintää kannattaa kohdentaa ja millaiset aiheet mediaa kiinnostavat.