Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Miten koko organisaatio voi hyötyä mediaseurannasta?

Median murros on asettanut mediaseurannalle paljon erilaisia vaatimuksia, mutta tuonut myös kasapäin uusia mahdollisuuksia. Miten nämä mahdollisuudet siis näyttäytyvät asiantuntijatyön tukena ja sisällöntuotannon lähteenä?

Webinaaritallenne: Viestinnän työkalu - koko organisaation etu

Media-analyysin termit

Media-analyysin avulla organisaatiolla on mahdollisuus saada kullanarvoista tietoa siitä, miten se on edustettuna mediassa. Analyyseissa voi kuitenkin vilahdella kryptisiä termejä. Tässä artikkelissa avaamme muun muassa, millaisia termejä liittyy julkisuuskuvan ja näkyvyyden, tavoittavuuden, vertailun ja arvon mittaamiseen.

Mediaseurantapalvelut myyntityön tukena – 6 vinkkiä

Mediaseurantapalvelun käytöllä on useita hyötyjä maineenhallinnan ja asiakaspalvelun tehtävissä. Organisaation maineen kannalta on tärkeää, että yleisen keskustelun sävy tunnetaan ja mahdollisiin kriisitilanteisiin voidaan reagoida nopeasti. Kaikille ei kuitenkaan välttämättä tule mieleen, että mediaseurannasta voi olla myös huomattavaa hyötyä myyntityön välineenä.

Webinaaritallenne: Mediaseurannan mittarit

LianaCast: Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio kertoo, miten mediaseuranta tukee strategiatyötä

Tällä kertaa LianaCast tarjoilee webinaarimme "Kohti visiota - mediseuranta strategiatyön tukena" podcastin muodossa. Haastattelussa Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio.

Webinaaritallenne: Mediaseurannan yleisimmät käyttökohteet

Webinaaritallenne: Kohti visiota - mediaseuranta strategiatyön tukena

Digimarkkinoijan ultimaattinen muistilista 2020 [+ PDF-lista]

Kokosimme koko markkinointitiimimme voimin ajantasaisen digimarkkinoinnin tarkistuslistan sinua varten. Voit ladata listan myös kompaktissa PDF-muodossa!

PR ❤ SEO - 22 kohtaa jotka jokaisen tiedottajan tulisi tietää hakukoneoptimoinnista

Google on jatkuvasti kehittänyt hakutoimintojaan vastaamaan paremmin tiedonhaun aitoja tarpeita. Tämä tarkoittaa sitä, että nykyään Google rankaisee hakusanojen ylenmääräisestä viljelemisestä ja asiaankuulumattomista linkeistä. Sen sijaan aito, hyödyllinen, pidetty sisältö, jota luotettavat tahot jakavat ja joka leviää laajasti, palkitaan.