Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Onnistuneen tiedotteen resepti ja viestintäkulttuuri vuonna 2022

Teimme uusimman toimittajakyselymme yhdessä ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry:n kanssa ja toimme mukaan kysymyksiä liittyen viestintäkulttuuriin ja sen mahdollisiin muutoksiin toimittajien näkökulmasta. Lataa oma kappaleesi kyselyn pohjalta tekemästämme oppaasta.

Webinaaritallenne: Mediaseuranta liiketoiminnan menestyksen tukena

Julkisen sektorin mediaseuranta – ymmärrystä laajoihin kokonaisuuksiin

Julkiselle sektorille on erittäin tärkeää seurata laajoja teemoja sekä keskustelua sen asian ympärillä, johon kyseinen julkisen sektorin edustaja keskittyy. Tässä artikkelissa käymme läpi sitä, miten julkisen sektorin toimijan kannattaa hyödyntää mediaseurantaa ja media-analyysejä.

Webinaaritallenne: Toimittajien vinkit onnistuneisiin tiedotteisiin 2022

Toimittajakysely 2022 – Tiedota taidolla ja tyylillä

Webinaaritallenne: Mediaseuranta johdon strategisen päätöksenteon tukena

Miten koko organisaatio voi hyötyä mediaseurannasta?

Median murros on asettanut mediaseurannalle paljon erilaisia vaatimuksia, mutta tuonut myös kasapäin uusia mahdollisuuksia. Miten nämä mahdollisuudet siis näyttäytyvät asiantuntijatyön tukena ja sisällöntuotannon lähteenä?

Webinaaritallenne: Viestinnän työkalu - koko organisaation etu

Media-analyysin termit

Media-analyysin avulla organisaatiolla on mahdollisuus saada kullanarvoista tietoa siitä, miten se on edustettuna mediassa. Analyyseissa voi kuitenkin vilahdella kryptisiä termejä. Tässä artikkelissa avaamme muun muassa, millaisia termejä liittyy julkisuuskuvan ja näkyvyyden, tavoittavuuden, vertailun ja arvon mittaamiseen.

Mediaseurantapalvelut myyntityön tukena – 6 vinkkiä

Mediaseurantapalvelun käytöllä on useita hyötyjä maineenhallinnan ja asiakaspalvelun tehtävissä. Organisaation maineen kannalta on tärkeää, että yleisen keskustelun sävy tunnetaan ja mahdollisiin kriisitilanteisiin voidaan reagoida nopeasti. Kaikille ei kuitenkaan välttämättä tule mieleen, että mediaseurannasta voi olla myös huomattavaa hyötyä myyntityön välineenä.