Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Webinaaritallenne: Miten Viesti ry tekee viestintää?

9 vinkkiä: näin pääset alkuun mediasuhteiden luomisessa

Suhteet mediaan ovat tärkeä keino yrityksille tuoda esille omaa toimintaansa sekä kasvattaa tunnettuuttaan. Suhteiden luominen voi kuitenkin olla haastavaa, jos median kanssa toimiminen on uutta. Avuksi loimmekin listan vinkeistä, joilla pääset alkuun suhteiden luomisessa.

3 tapaa aloittaa sosiaalisen median kuuntelu

Sosiaalisen median seurannan ja kuuntelun avulla yritykset pystyvät yhä paremmin kehittämään omaa brändi-imagoaan sekä toimintaansa. Tästä huolimatta kaikki yritykset eivät ota vielä sosiaalisen median kuuntelusta ja seurannasta täyttä potentiaalia irti. Loimmekin listan kolmesta tavasta tehdä seuranta, jotta yrityksesi pääsee nauttimaan sen hyödyistä.

Näin käytät kuvia ja videoita mediatiedotteessa

Lähetitkö mediatiedotteen jälleen kerran pelkkänä tekstinä? Seuraavan kerran, kun suunnittelet tiedotteen lähettämistä, kiinnitä huomiota myös sen visuaaliseen ilmeeseen ja hyödynnä kuvaa tiedotteessa – me kerromme miksi.

Webinaaritallenne: Verohallinnon mediaviestintä – miten virasto voi viestiä mutkattomammin

Onnistuneen tiedotteen resepti ja viestintäkulttuuri vuonna 2022

Teimme uusimman toimittajakyselymme yhdessä ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry:n kanssa ja toimme mukaan kysymyksiä liittyen viestintäkulttuuriin ja sen mahdollisiin muutoksiin toimittajien näkökulmasta. Lataa oma kappaleesi kyselyn pohjalta tekemästämme oppaasta.

Webinaaritallenne: Mediaseuranta liiketoiminnan menestyksen tukena

Julkisen sektorin mediaseuranta – ymmärrystä laajoihin kokonaisuuksiin

Julkiselle sektorille on erittäin tärkeää seurata laajoja teemoja sekä keskustelua sen asian ympärillä, johon kyseinen julkisen sektorin edustaja keskittyy. Tässä artikkelissa käymme läpi sitä, miten julkisen sektorin toimijan kannattaa hyödyntää mediaseurantaa ja media-analyysejä.

Webinaaritallenne: Toimittajien vinkit onnistuneisiin tiedotteisiin 2022

Toimittajakysely 2022 – Tiedota taidolla ja tyylillä