Webinaaritallenne: Mediakentän murros – vieraana Ilkka-Pohjalaisen päätoimittaja Markku Mantila
Brändinhallinta pähkinänkuoressa
Brändinhallinta keskittyy siihen, miten brändiä rakennetaan, ylläpidetään, seurataan ja kehitetään. Brändi on imago tai julkisuuskuva, joka näkyy ulospäin, mutta sen rakentaminen lähtee organisaation sisältä.
Huuhkajat-huumasta huolimatta Leijonat voitti mediahuomiossa keväällä
Kokoamme mielenkiintoisia havaintoja mediaseurantapalvelumme avulla lyhyisiin ja informatiivisiin artikkeleihin. Tällä kertaa tarkastelemme miesten jääkiekon ja jalkapallon mediahuomiota keväältä 2023.
Webinaaritallenne: Miten mitata ja hyödyntää media-analyyseja? – vieraana Ellun Kanat
Webinaaritallenne: Miten viestintä tukee Tampereen kaupungin strategiaa?
Kilpailuttajan opas mediaseurantaan
6 syytä tehdä mediatiedotteet itse
Mediatiedotteen rakentaminen voi olla haastavaa, mikäli organisaatiossa ei ole vahvaa viestinnän asiantuntijaa. Monille organisaatioille viestintätoimiston käyttäminen voikin tuntua ainoalta tavalta toteuttaa pitkäjänteiseistä ja laadukasta viestintää. Millaisissa tilanteissa kannattaa kuitenkin hoitaa tiedotus itse ja miksi?
Viestinnän vastuullisuus ja strateginen merkitys organisaation menestyksen kulmakivinä
ProComin toimitusjohtaja Jarno Forssell vieraili Lianan webinaarissa ja kertoi vastuullisen viestinnän tärkeydestä, viestinnän strategisesta merkityksestä organisaatioille sekä viestinnän roolin korostumisesta kriisiaikoina.
Kuinka rakentaa hyvä lehdistötiedote?
Hyvän lehdistötiedotteen tunnistaa usein siitä, että se on lähes sellaisenaan julkaisuvalmis. Hyvä tiedote on kirjoitettu ytimekkäästi ja ymmärrettävästi, sen aihe on ajankohtainen ja kiinnostava ja sen ydinsanoma on tuotu selkeästi esille. Tiedote mukailee rakennetta, joka on todistetusti toimiva.