Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Opas viestinnän mittaamiseen

Näin täytät kesän uutistyhjiön

Kesällä viestinnän huoneet usein hiljenevät. Vaikka kesä 2020 poikkeusoloineen tulee varmasti olemaan erilainen uutisoinnissa, kaipaavat mediat edelleen sisältöä entiseen malliin eri aiheista. Moni muutoin kiireinen lukija on myös kesällä tavallista paremmin tavoitettavissa, erityisesti mobiilissa.

LianaCast: Miten pieni yritys toteuttaa viestintää tehokkaasti?

Tornion Panimon toimitusjohtaja Kaj Kostiander kertoo LianaCastissa pienen yrityksen onnistuneesta viestinnästä sekä tarinankerronnan merkityksestä. Keskustelun lomassa maistellaan myös Tornion Panimon tuotteita.

Webinaaritallenne: Mediamonitoroinnin ABC

LianaCast: Vinkit kriisiajan tiedottamiseen

LianaCastin kolmannessa jaksossa Lännen Median uutispäällikkö Marjo Oikarinen kertoo, millainen on hyvä tiedote ja mitä tiedotteen laadinnassa kannattaa ottaa huomioon. Esille nousevat myös kriisiajan tiedottamisen erityspiirteet. Juontajana Liana Technologiesin Harri Niskala.

Viestintä vie kohti myyntitavoitteita

Viestintä on aina tavoitteellista ja hyvin suunniteltuna myös myynnillisesti arvokasta. Tässä viisi askelta, joita seuraamalla tuot viestintäsi lähemmäksi myyntiä ja hyödynnät digitaalisen viestinnän eri keinoja tuloksellisesti. Artikkelin lopussa myös kerromme, miten Verisure nousi turvallisuusalan ajatusjohtajan asemaan datalähtöisen ja strategisen viestinnän avulla.

Näin hyödynnät mediaseurannan analytiikkaa käytännössä

Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää. Siksi kirjoitimme artikkelin siitä, kuinka mediaseurannan analytiikkaa voi hyödyntää oman viestintätyön tukena.

Mediaseurannan opas viestinnän ammattilaiselle

Verkkokauppias, seuraa ja kehitä asiakaskokemusta mediaseurannan avulla

Suoran palautteen sijaan asiakaskokemuksista avaudutaan yhä useammin verkossa ja sosiaalisessa mediassa. Vain murto-osa verkkokeskustelujen kehuista ja kritiikistä kantautuu verkkokauppiaan korviin. Miten seurata asiakaskokemusta ja miten kerättyä palautetta voi hyödyntää oman liiketoiminnan kehittämiseen?

Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infografiikka]

Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.