Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Tehdäkö itse vai ulkoistaa? Tarkastelussa viestintäpalveluiden ostaminen

Vuosikymmenten varrella viestinnän ja markkinoinnin työntekijöiden arki on muuttunut paljon, ja toimenkuvan eri osa-alueita on vaihdellen ulkoistettu ja tehty sisäisesti. Vuonna 2016 alamme ammattitaidon olennainen osa on ymmärtää, mikä kannattaa tehdä itse ja mikä ulkoistaa, jotta niin budjetti, arjen toimivuus kuin laatukin ovat balanssissa. Usein paras ratkaisu on jonkinlainen välimuoto.

Organisaation tiedottamisen kehittäminen: case Centria-ammattikorkeakoulu

Centria etsi tapoja tehostaa organisaatioviestintäänsä, ja valitsi vuonna 2013 viestinnän välineekseen suomalaisen ePressi.com-tiedotejakelupalvelun. Olennaista oli saada tiedotteet levitettyä mahdollisimman helposti ja nopeasti oikealle kohderyhmälle.

Miten startup-yritys hyötyy tiedottamisesta? Case Kaira Clothing

Muotialan startup-yritys Kaira Clothing päätti kokeilla viestimistä ePressi-tiedotejakelupalvelun kautta. Tehokkaan tiedottamisen ansiosta yritys on saanut runsaasti näkyvyyttä useissa eri medioissa ja sen verkkokaupan kävijämäärät ovat jopa viisinkertaistuneet saadun julkisuuden myötä.