Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Case: Näin mittasimme viiden markkinointikanavan tehokkuutta UTM-parametrien avulla

Eri markkinointikanavien statistiikan seuraaminen ja kanavien tehokkuuden vertailu tuottaa usein päänvaivaa. Kirjoitimme käytännönläheisen step by step -kuvauksen aiheesta.

5 syytä miksi sinunkin pitäisi seurata sosiaalista mediaa

Sosiaalinen media ei ole enää pitkään ollut pelkästään kissavideoiden ja viime viikonlopun juhlakuvien jakamisen kanava. Tutkimusten mukaan jopa 71 % verkkokauppojen asiakkaista kokevat, että sosiaalisella medialla on ollut vaikutusta heidän ostokäyttäytymiseensä.

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Markkinoinnin automaatio verkkokaupassa: 10 käytännön esimerkkiä

Markkinoinnin automaation avulla voidaan parantaa merkittävästi verkkokaupan myyntiä. Keräsimme yhteen kymmenen käytännön esimerkkiä verkkokaupan automaatiosta.

Organisaation tiedottamisen kehittäminen: case Centria-ammattikorkeakoulu

Centria etsi tapoja tehostaa organisaatioviestintäänsä, ja valitsi vuonna 2013 viestinnän välineekseen suomalaisen ePressi.com-tiedotejakelupalvelun. Olennaista oli saada tiedotteet levitettyä mahdollisimman helposti ja nopeasti oikealle kohderyhmälle.

Kansainvälinen verkkokauppa - mörkö vai mahdollisuus?

Rajojen yli tapahtuva verkkokauppa on houkutteleva mahdollisuus suomalaisille verkkokauppialle, mutta vain harva tarttuu siihen. Miksi? Mitä verkkokaupan kansainvälisyys vaatii kauppiaan näkökulmasta?