Case Celia: perinteisestä uutiskirjeestä kohdennettuun viestintään
Valtion erikoiskirjasto Celia on hyvä esimerkki toimijasta, joka on lähtenyt rohkeasti hyödyntämään markkinoinnin automaatioita uutiskirjeviestinnässään.
Case MTL ry: uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnissa
Markkinointiviestinnän toimistojen liiitto MTL ry otti Postiviidakko-uutiskirjepalvelun ja tapahtumanhallintatyökalu Eventillan käyttöönsä talvella 2012.
Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää
Landing-sivut ovat olennainen osa sähköistä markkinointia ja sen jatkumoa. Hyvä uutiskirje on toki tärkeää – se ei kuitenkaan yksin riitä. Yhtä tärkeää on miettiä, mihin uutiskirjeellä pyritään ja mihin lukija kirjeestä päätyy.