5 syytä viedä vuosikertomus verkkoon
Verkkosivulta ladattava PDF-muotoinen vuosikertomus on ollut kuvioissa jo pitkään, mutta erityisesti verkkoon suunniteltu, julkaisujärjestelmän päälle rakennettu toteutus tarjoaa huomattavasti paremman käyttö- ja lukukokemuksen. Kokosimme 5 tärkeintä syytä, miksi vuosikertomus tulisi viedä verkkoon.
Markkinoinnin automaatio verkkokaupassa: 10 käytännön esimerkkiä
Markkinoinnin automaation avulla voidaan parantaa merkittävästi verkkokaupan myyntiä. Keräsimme yhteen kymmenen käytännön esimerkkiä verkkokaupan automaatiosta.
Organisaation tiedottamisen kehittäminen: case Centria-ammattikorkeakoulu
Centria etsi tapoja tehostaa organisaatioviestintäänsä, ja valitsi vuonna 2013 viestinnän välineekseen suomalaisen ePressi.com-tiedotejakelupalvelun. Olennaista oli saada tiedotteet levitettyä mahdollisimman helposti ja nopeasti oikealle kohderyhmälle.
Miten startup-yritys hyötyy tiedottamisesta? Case Kaira Clothing
Muotialan startup-yritys Kaira Clothing päätti kokeilla viestimistä ePressi-tiedotejakelupalvelun kautta. Tehokkaan tiedottamisen ansiosta yritys on saanut runsaasti näkyvyyttä useissa eri medioissa ja sen verkkokaupan kävijämäärät ovat jopa viisinkertaistuneet saadun julkisuuden myötä.
Kansainvälinen verkkokauppa - mörkö vai mahdollisuus?
Rajojen yli tapahtuva verkkokauppa on houkutteleva mahdollisuus suomalaisille verkkokauppialle, mutta vain harva tarttuu siihen. Miksi? Mitä verkkokaupan kansainvälisyys vaatii kauppiaan näkökulmasta?
Sähköpostimarkkinoijan checklist
Uudet teknologiat avaavat markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille mielenkiintoisen pelikentän ja lähes rajattomat mahdollisuudet kehittää markkinointiviestintää eteenpäin. Jotta viestinnän tehokeinot voidaan rakentaa kestävälle pohjalle, tulee perustyön olla hyvin tehty.
Case SOL: Uusi, responsiivinen verkkosivusto
Mobiilikäytön lisääntyessä maailmanlaajuisesti yhä useampi yritys toteuttaa verkkosivunsa mobiiliystävällisin keinoin. SOL Palvelut Oy nivoi responsiivisen uudistuksen yhteen laajemman organisaatio- ja brändiuudistuksen kanssa.
Case Celia: perinteisestä uutiskirjeestä kohdennettuun viestintään
Valtion erikoiskirjasto Celia on hyvä esimerkki toimijasta, joka on lähtenyt rohkeasti hyödyntämään markkinoinnin automaatioita uutiskirjeviestinnässään.
Case MTL ry: uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnissa
Markkinointiviestinnän toimistojen liiitto MTL ry otti Postiviidakko-uutiskirjepalvelun ja tapahtumanhallintatyökalu Eventillan käyttöönsä talvella 2012.
Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää
Landing-sivut ovat olennainen osa sähköistä markkinointia ja sen jatkumoa. Hyvä uutiskirje on toki tärkeää – se ei kuitenkaan yksin riitä. Yhtä tärkeää on miettiä, mihin uutiskirjeellä pyritään ja mihin lukija kirjeestä päätyy.