14 digimarkkinoinnin trendiä vuonna 2022 [+infografiikka]
Miltä digimarkkinoinnin tulevaisuus näyttää? Millaista osaamista markkinoijilta vaaditaan jatkossa? Tarkastelemme artikkelissamme digimarkkinoinnin nykytilaa faktoihin ja tilastoihin perustuen ja ennustamme kerätyn tiedon pohjalta markkinoinnin nousevimmat trendit aina vuoteen 2022 saakka.
Viestintä vie kohti myyntitavoitteita
Viestintä on aina tavoitteellista ja hyvin suunniteltuna myös myynnillisesti arvokasta. Tässä viisi askelta, joita seuraamalla tuot viestintäsi lähemmäksi myyntiä ja hyödynnät digitaalisen viestinnän eri keinoja tuloksellisesti. Artikkelin lopussa myös kerromme, miten Verisure nousi turvallisuusalan ajatusjohtajan asemaan datalähtöisen ja strategisen viestinnän avulla.
Näin hyödynnät mediaseurannan analytiikkaa käytännössä
Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää. Siksi kirjoitimme artikkelin siitä, kuinka mediaseurannan analytiikkaa voi hyödyntää oman viestintätyön tukena.
Kuusi kehitysaskelta parempaan sähköpostimarkkinointiin
Mediaseurannan opas viestinnän ammattilaiselle
Google Ads: 18 vinkkiä tehokkaiden tekstimainosten kirjoittamiseen [+infografiikka]
Kokosimme yhteen 18 tehokkainta vinkkiä Google Ads -tekstimainosten kirjoittamiseen ja tiivistimme vinkit infograafin muotoon.
Asiakasreferenssit: Linnanmäki [video]
Koodiviidakko on Linnanmäen uudistetun verkkokaupan takana ja myös uutiskirjeviestinnässä rakastettu huvipuisto luottaa Viidakon työkaluihin.
Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle [+infografiikka]
Black Fridayta vietetään tänä vuonna on 23.11. Sen lisäksi hurjaksi kauppapäiväksi on muodostunut seuraava maanantai, Cyber Monday, eli 26.11. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa mahdollisuuksia joulukauppaan verrattaviin myynteihin.
Verkkokauppias, seuraa ja kehitä asiakaskokemusta mediaseurannan avulla
Suoran palautteen sijaan asiakaskokemuksista avaudutaan yhä useammin verkossa ja sosiaalisessa mediassa. Vain murto-osa verkkokeskustelujen kehuista ja kritiikistä kantautuu verkkokauppiaan korviin. Miten seurata asiakaskokemusta ja miten kerättyä palautetta voi hyödyntää oman liiketoiminnan kehittämiseen?
Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infografiikka]
Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.