Opas viestinnän mittaamiseen
Miksi mielipidevaikuttajat ovat tärkeitä?
Mielipidevaikuttajat ovat henkilöitä tai yhteisöjä, joilla on riittävän vahva sosiaalinen asema, jotta heidän suosituksiaan ja mielipiteitään kuunnellaan tärkeitä päätöksiä tehdessä.
LianaCast: Yrityksen vieminen kansainvälisille markkinoille
Leadfeederin toimitusjohtaja Pekka Koskinen kertoo miten yritys vietiin Yhdysvaltoihin ja millaisia havaintoja hänellä on sikäläisestä business-kulttuurista.
LianaCast: Mitä on moderni johtajuus?
Kreab Oy:n toimitusjohtaja Mikael Jungner keskustelee LianaCastin uudessa jaksossa modernista johtajuudesta ja itseohjautuvasta organisaatiosta.
Näin täytät kesän uutistyhjiön
Kesällä viestinnän huoneet usein hiljenevät. Vaikka kesä 2020 poikkeusoloineen tulee varmasti olemaan erilainen uutisoinnissa, kaipaavat mediat edelleen sisältöä entiseen malliin eri aiheista. Moni muutoin kiireinen lukija on myös kesällä tavallista paremmin tavoitettavissa, erityisesti mobiilissa.
Dynaamiset vuosikertomukset verkossa
Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista.
LianaCast: Miten chatbotit tehostavat myyntiä?
LianaCastin vieraana Leadoon markkinointijohtaja Santtu Kottila.
Webinaaritallenne: Turvaa liiketoimintasi verkkokaupalla
LianaCast: Miten pieni yritys toteuttaa viestintää tehokkaasti?
Tornion Panimon toimitusjohtaja Kaj Kostiander kertoo LianaCastissa pienen yrityksen onnistuneesta viestinnästä sekä tarinankerronnan merkityksestä. Keskustelun lomassa maistellaan myös Tornion Panimon tuotteita.
LianaCast: Katleena Kortesuon vinkit kriisiviestintään, some-etikettiin ja esiintymisjännitykseen
LianaCastin viidennessä jaksossa vieraanamme on Suomen kallein siivooja, kriisiviestinnän kouluttaja, tietokirjailija ja yrittäjä Katleena Kortesuo.