Dynaamiset vuosikertomukset verkossa
Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista.
LianaCast: Miten chatbotit tehostavat myyntiä?
LianaCastin vieraana Leadoon markkinointijohtaja Santtu Kottila.
Webinaaritallenne: Turvaa liiketoimintasi verkkokaupalla
LianaCast: Miten pieni yritys toteuttaa viestintää tehokkaasti?
Tornion Panimon toimitusjohtaja Kaj Kostiander kertoo LianaCastissa pienen yrityksen onnistuneesta viestinnästä sekä tarinankerronnan merkityksestä. Keskustelun lomassa maistellaan myös Tornion Panimon tuotteita.
LianaCast: Katleena Kortesuon vinkit kriisiviestintään, some-etikettiin ja esiintymisjännitykseen
LianaCastin viidennessä jaksossa vieraanamme on Suomen kallein siivooja, kriisiviestinnän kouluttaja, tietokirjailija ja yrittäjä Katleena Kortesuo.
Webinaaritallenne: Mediamonitoroinnin ABC
Markkinoinnin automaatiokyselyn tulokset 2.0
LianaCast: Liikuntakeskuksen strategia asiakkuudenhallintaan ja asiakastyytyväisyyteen
LianaCastin neljännessä jaksossa oululaisen Liikuntakeskus Voiton yrittäjä Tuomo Kilpeläinen kertoo muun muassa Voiton strategiasta asiakkuudenhallintaan ja asiakastyytyväisyyden ylläpitoon.
LianaCast: Vinkit kriisiajan tiedottamiseen
LianaCastin kolmannessa jaksossa Lännen Median uutispäällikkö Marjo Oikarinen kertoo, millainen on hyvä tiedote ja mitä tiedotteen laadinnassa kannattaa ottaa huomioon. Esille nousevat myös kriisiajan tiedottamisen erityspiirteet. Juontajana Liana Technologiesin Harri Niskala.
LianaCast: Miten hotelli toimii kriisissä?
Original Sokos Hotel Arinan hotellinjohtaja Päivi Kaarlela kertoo haastattelussa hotellin sopeutustoimista ja viestinnästä koronavirusepidemian aikana.