Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon

Digimarkkinoijan ultimaattinen muistilista 2020 [+ PDF-lista]

0
Jaa

Tästä löydät erittäin kattavan ja ajantasaisen muistilistan digimarkkinoinnin eri osa-alueisiin.

Kirsikkana kakun päällä löydät artikkelin lopusta ilmaisen PDF:n, johon lista on tiivistetty visuaalisesti kompaktiksi paketiksi. Printtaa lista työpöydällesi tai tallenna se kirjanmerkkeihisi (suosittelemme vahvasti ympäristöystävällistä tapaa nauttia sisällöistämme 🌿).

Tässä lueteltuna listan sisällöt. Voit halutessasi hypätä listan kautta suoraan osioon, joka sinua kiinnostaa eniten.

1. Sisältömarkkinointi
2. Verkkosivut ja laskeutumissivut
3. SEO
4. Sosiaalinen media
5. Sosiaalisen median mainokset
6. Google Ads
7. Analytiikka
8. Liidien generointi
9. Tuottavuus
10. Webinaarit
11. PR ja viestintä
12. Videomarkkinointi
13. Grafiikka
14. Markkinointiaiheista luettavaa

Aiheeseen liittyvää lisälukemista:

Lataa opas: 6 kehitysaskelta parempaan sähköpostimarkkinointiin

1. Sisältömarkkinoinnin tarkistuslista

Sisältömarkkinoinnin tulisi ehdottomasti olla tärkeä osa jokaisen markkinointitiimin toimintaa.

SEMRushin tutkimuksen perusteella suurin osa markkinointitiimeistä arvioi sisältömarkkinoinnin strategiansa olevan keskiverrolla tai hyvällä tasolla.

Kuva SEMRushin sisältömarkkinoinnin strategian tutkimustuloksista.

Tässä keinoja, joiden avulla voit kehittää markkinointitiimisi sisältömarkkinointistrategiaa keskiverrosta erinomaiseksi.

Sisältökalenteri

Sisältökalenterin käyttäminen on hyödyllistä jokaiselle markkinoijalle. On tärkeää suunnitella sisällöt etukäteen, jotta voit välttää liian tiukista deadlineista syntyvän stressin. 

Voit käyttää sisältökalenteria, joka vastaa parhaiten tarpeisiisi – vaihtoehtoja on useita.

Esimerkiksi Monday.com on kätevä tehtävien- ja ajanhallintatyökalu, jonka avulla voi hallita koko markkinoinnin tehtäväpalettia, sisältömarkkinointi mukaan lukien.

Avainsanatutkimus

Yritykselle relevanttien avainsanojen löytäminen ja käyttäminen on menestyksekkään sisältömarkkinoinnin salaisuus. Avainsanatutkimus voi antaa sinulle vinkkejä aiheista, joista sinun kannattaa kirjoittaa, ja samalla sinun on helpompi optimoida sisältösi hakukoneiden toiveiden mukaisiksi.

Avainsanatutkimuksessa voit hyödyntää esimerkiksi näitä työkaluja: 

Moz Keyword Explorerin avulla näet esimerkiksi avainsanasuosituksia sekä kuinka kilpailtuja avainsanasi ovat.

Blogisisältöjen otsikointi

Sisältösi voi olla täyttä timanttia, mutta ilman houkuttelevaa otsikkoa se ei tuota lainkaan klikkejä tai liikennettä sivustollesi.

Sisällöntuottajamme ovat inspiroituneet useita kertoja tästä englanninkielisestä artikkelista – nämä otsikot taipuvat loistavasti myös suomeksi! 100+ Blog Post Title Templates That Grab Attention 

Oikoluku

Kirjoitit sitten laajoja artikkeleita tai teet satunnaisia somepäivityksiä, oikolukutyökalu on hyödyllinen osa markkinoijan työkalupakkia.

Markkinointitiimimme hyödyntää englanninkielisiä sisältöjä tuottaessaan Grammarlya

Kotimaisten kielten keskus on luotettava lähde oikeinkirjoitusasujen ja muiden kielioppisääntöjen tarkistamiseen. Suomenkielisiä sisältöjä voi tarkistaa myös esimerkiksi Wordin tekstinkorjauksen avulla. Jos mahdollista, omat tekstit kannattaa aina käyttää toisen silmäparin tarkistettavana.

Pro-vinkki:

Grammarlyn Chrome-laajennus takaa, että englanninkieliset somepostauksesi ja muut sisältösi ovat jatkossa tekstiltään virheettömiä.

Mediaseuranta

Mediaseurantaa voi hyödyntää sisältömarkkinoinnissa useilla tavoilla:

  • Voit saada seurantaosumista inspiraatiota uuden sisällön luomiseen
  • Voit seurata julkaistun sisällön menestymistä journalistisessa ja sosiaalisessa mediassa
  • Voit seurata yleisön sitoutumista sisältöihisi

Me Lianan markkinointitiimissä käytämme Liana®Cloud PR & Media -työkalua muun muassa digimarkkinoinnin ja -viestinnän alan keskustelujen kuuntelemiseen.

LianaMonitorin kuukausittainen analyysidiagrammi termille "Tekoäly"

2. Verkkosivujen tarkistuslista

Tässä vinkkimme verkkosivujen ylläpitämiseen ilman turhaa teknologiapäänsärkyä.

CMS

Verkkosivujen sisällönhallinnan työkalun eli CMS:n (Content Management System) ansiosta et enää tarvitse teknisen tuen apua verkkosivujen sisällön uudistamiseen.

CMS:n hyödyntäminen on järkevää, sillä työkalu sisältää kaikki ominaisuudet, joita tarvitaan korkealaatuisten verkkosivujen ylläpitoon:

  • Optimointi mobiililaitteille
  • Ominaisuudet hakukoneoptimointiin
  • Sisällönhallinta
  • Räätälöityjen laskeutumissivujen rakentaminen
  • Verkkosivuvierailijoiden käyttäytymisen seuranta

Laskeutumissivut

Nykyään on vaikea löytää yritystä, joka ei hyödyntäisi laskeutumissivuja liidien generoinnin työkaluna.

Meillä Lianalla on tapana testata erilaisia laskeutumissivuja eri käyttötarkoituksiin.

Esimerkki Liana Tehnologiesin pitkästä laskeutumissivusta.

Ratkaisujamme varten käytämme useimmiten pitempiä laskeutumissivuja.

Esimerkki Liana Tehnologiesin lyhyestä laskeutumissivusta.

Oppaiden lataussivuilla taas käytämme laskeutumissivujen lyhyempää muotoa.

Heatmap

Verkkosivujen kanssa työskentelevät törmäävät usein näihin kysymyksiin:

Millä verkkosivuston sivuilla käyttäjät vierailevat eniten?
Mitä osia laskeutumissivusta klikataan eniten?

Verkkosivua analysoiva heatmap eli lämpökartta tarjoaa dataa verkkosivuvierailijoiden käyttäytymisestä, ja tarjoaa siten vastauksia yllä esitettyihin kysymyksiin.

Markkinointitiimimme luottaa tässä asiassa Hotjariin.

Verkkosivuvierailijoiden käyttäytymisen testaamista Hotjarilla.

A/B-testaus

Verkkosivujen ominaisuuksien kanssa voi iskeä jopa runsaudenpula – esimerkiksi silloin kun mietitään, millainen laskeutumissivun rakenne tai vaikkapa otsikointi tuottaa eniten konversioita kampanjalle.

A/B-testaustyökalu on siksi tarpeellinen osa markkinoijan työkalupakkia.

Lianan markkinointitiimi käyttää VWO:ta testatakseen, miten erilaiset laskeutumissivutyypit voivat vaikuttaa konversioasteeseen.

3. SEO-tarkistuslista

Hakukoneoptimointiin investointi on lähes välttämätöntä. Orgaaninen näkyvyys on yksi tehokkaimmista markkinointikanavista – edelle yltää vain sähköpostimarkkinointi.

SuperOfficen tilasto osoittaa, että orgaaninen näkyvyys on tehokkain markkinointikanava heti sähköpostimarkkinoinnin jälkeen.

Lähde: SuperOffice

Hakukoneoptimoinnin teknisyydestä johtuen moni yritys on päätynyt ulkoistamaan tämän työn.

On silti olemassa useita vähemmän teknisiä osa-alueita, joita markkinoijat voivat toteuttaa parantaakseen verkkosivujensa näkyvyyttä hakukoneissa.

Yleinen käytäntö on jakaa SEO-projekti on-page ja off-page -taktiikoihin.

On-page SEO

Alle listatut verkkosivut ovat hyödyllisiä kun toteutat on-page SEO:a, eli verkkosivujen sisäistä hakukoneoptimointia. Tyypillisesti dataa löytyy runsaasti englanniksi, mutta työkaluista on hyötyä myös suomenkielistä avainsanatutkimusta toteutettaessa.

  • Moz Open Site Explorer on hyvä paikka aloittaa SEO-projekti, sillä siellä voit tarkastella verkkosivustosi nykyistä tilannetta hakukoneoptimoinnin näkökulmasta. Tämän työkalun avulla voit myös tarkistaa kilpailijoidesi sijoituksen Googlessa.
  • On tärkeää löytää avainsanat, joita potentiaaliset asiakkaat käyttävät löytääkseen yrityksesi. SemRush on loistava työkalu avainsanatutkimukseen.
  • Ahrefs on oikea kultakaivos tehokkaan avainsanatutkimuksen ja SEO-auditoinnin tekemiseen. Lisäksi Ahrefs tarjoaa runsaasti hyödyllistä ja opettavaista luettavaa.
  • Google Search Console on työkalu, jolla voit analysoida orgaanista hakuliikennettäsi Googlesta.

Off-page SEO

Off-page SEO:lla tarkoitetaan sivuston ulkopuolisten linkkien rakentamista. Näin saadaan kasvatettua liikennettä sivustolle sekä lisättyä sivuston uskottavuutta hakukoneiden silmissä.

Kokeile esimerkiksi näitä vinkkejä ja oppaita:

4. Sosiaalisen median tarkistuslista

Olitpa sitten yrittäjä tai toimit suuren yrityksen markkinointitiimissä, nämä sosiaalisen median työkalut kannattaa ehdottomasti ottaa haltuun.

Sosiaalisen median kuvakoot

Tämä sosiaalisen median kuvakoko-opas 2020 tarjoaa tarkat ohjeet jokaisessa somekanavassa käytettäviin kuviin.

Sosiaalisen median kalenteri

Tuotatko paljon sisältöä? Tapahtuuko toimistollasi usein asioita, jotka haluaisit jakaa verkostoillesi?

Silloin sinun kannattaa varmistaa, että jaat kaiken oleellisen sisällön myös sosiaalisessa mediassa.

Sosiaalisen median kalenteri auttaa suunnittelemaan kaikkien somejulkaisujen aikataulut hyvissä ajoin etukäteen.

Nämä työkalut ja resurssit auttavat säästämään aikaasi:

  • CoSchedulen yksityiskohtainen opas neuvoo sosiaalisen median sisältökalenterin tekemisessä
  • Voit myös kokeilla sosiaalisen median julkaisujen ajastamiseen tarkoitettuja työkaluja Bufferia tai Hootsuitea

Somesisältöjen esikatselu

Mietitkö miltä päivityksesi tulee näyttämään sosiaalisessa mediassa?

Niin mekin.

Siksi markkinointitiimimme käyttää Twitter Card Validator- ja Facebook Sharing Debugger -työkaluja.

Facebook-julkaisun esikatselu Facebook Sharing Debugger -työkalulla.

Emojit

🙅️ Turha edes yrittää kieltää: emojit ovat tärkeässä roolissa somemarkkinoinnissa.

Siksi suosittelemme asentamaan emojien Chrome-laajennuksen, joka tekee emojien löytämisestä ja käyttämisestä helppoa.

Pro-vinkki:

Mac-käyttäjät löytävät emojivalikon näppäin-pikakomennolla Command - Control - Välilyönti.

5. Sosiaalisessa mediassa mainostamisen tarkistuslista

Facebook-postauksen orgaaninen tavoittavuus on vain noin 6,4 % koko sivun tykkääjämäärästä (SocialMediaToday). Somejulkaisujen maksullinen mainonta on välttämätöntä, jos haluat niille laajempaa näkyvyyttä.

Tässä työkalupakki, jolla teet onnistuneita sosiaalisen median mainoskampanjoita vuonna 2020.

Oppaat sosiaalisen median mainoksiin

Jokaisessa sosiaalisen median kanavassa mainostaminen on erilaista – kuvakoot, mainoksissa sallitut merkkimäärät ja monet muut tärkeät tekijät vaihtelevat julkaisualustasta riippuen.

Tallenna nämä oppaat kirjanmerkkeihisi valmistautuaksesi seuraavaan kampanjaasi:

Facebook-mainostamisen opas
Instagram-mainostamisen opas
Twitter-mainostamisen opas
LinkedIn-mainostamisen opas
Pinterest-mainostamisen opas
YouTube-mainostamisen opas

URL:ien rakentaminen

Markkinoinnin toimenpiteiden hyötysuhteen eli ROI:n (Return on Investment) selvittäminen on edelleen yksi suurimmista sosiaalisessa mediassa markkinoinnin haasteista.

Tämän osoittaa myös SproutSocialin tekemä tutkimus.

SproutSocialin tutkimustulosten visualisointi. ROI:n mittaaminen on markkinoijien toiseksi suurin haaste.

Lianan markkinointitiimi mittaa somekanavien ROI:ta käyttämällä markkinoinnin automaatiota sekä kampanjadataa kerääviä UTM-parametrejä.

UTM-parametrejä voit rakentaa esimerkiksi näillä työkaluilla:

6. Google Ads -tarkistuslista

Vaikka markkinoijat ymmärtävätkin hakukonemainonnan tärkeyden, usein mainosten luominen ja pyörittäminen aiheuttaa kylmiä väreitä markkinoijan selkäpiihin. Google Ads -mainonnassa on monia vaiheita, mutta mainosten luomiseen on olemassa kattavia oppaita.

Mainostekstit

Koetko tehokkaiden ja houkuttelevien Google Ads -mainostekstien kirjoittamisen hankalaksi? Löydät apua blogimme infograafista: 18 vinkkiä tehokkaiden tekstimainosten kirjoittamiseen.

Google ads -asetukset

Google Ads -mainoksen teossa on monta vaihetta – varmista ettei yksikään tärkeä asetus, kuten budjetin säätäminen, pääse unohtumaan. Tämä Googlen tarkistuslista sisältää kaikki tarpeelliset vaiheet Google Ads -kampanjan luomiseen ja julkaisuun. Myös kattava suomenkielinen Google Ads -tukisivusto tarjoaa vastauksia lukuisiin kysymyksiin.

Google ads -harjoittelu

Google Ads -työskentely edellyttää opiskelua ja taitojen kasvattamista. Tässä hyödyllisiä lähteitä opiskeluun:

7. Analytiikka-tarkistuslista

Kiinnostus datatieteitä kohtaan kasvaa – miksi?

Google Trends -hakustatistiikkaa termille "Data Science"

Lähde: Google Trends

Big datan eli suurten tietomassojen kasvaessa markkinoinnin tehokkuuden analysoimisesta on tullut välttämätöntä.

Tässä muutamia tiimimme suosittelemia Googlen työkaluja markkinoinnin analysoimiseen:

  • Google Analytics — laajimmin käytetty verkkoanalyysipalvelu
  • Google Data Studio — Google Analytics -statistiikkasi helposti sisäistettävässä muodossa
  • Google Trends — uusimmat trendit ja visualisoinnit mille tahansa hakutermille
  • Think with Google — työkalu, joka auttaa sinua ymmärtämään, miten ihmiset käyttävät internetiä ympäri maailmaa 

Muita hyödyllisiä lähteitä:

8. Liidien generointi

Uuden asiakkaan hankkiminen on 5–25 kertaa kalliimpaa kuin olemassa olevan asiakkaan pitäminen.

Siksi markkinoijat tarvitsevat tehokkaita työkaluja pitääkseen asiakkaat lähellä.

Sähköpostimarkkinoinnin työkalu

Aiemmin mainittuun tutkimukseen viitaten, sähköpostimarkkinoinnin ROI on korkeampi kuin yhdenkään toisen markkinointikanavan.

Sähköpostimarkkinoilla on korkeampi ROI kuin yhdelläkään toisella markkinointikanavalla.

Kun olet valinnut sähköpostimarkkinoinnin työkalun, on aika siirtyä suunnitteluvaiheeseen. Olemme käsitelleet sähköpostimarkkinoinnin vinkkejä muun muassa näissä blogisisällöissä:

Pro-vinkki:

Käytä tätä ROI-laskuria selvittääksesi tarkasti sähköpostimarkkinointisi hyötysuhteen.

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatio -kyselymme perusteella automaation suurin hyöty on sähköpostiviestien parempi kohdentaminen.

Tilasto: Mitkä ovat tärkeimmät markkinoinnin automaatiolla saavuttamanne hyödyt?

Kohdistettujen viestien ansiosta voit hoivata nykyisiä asiakkuuksia sekä ohjata liidejä kohti asiakkuutta askel kerrallaan. Kohdistettuja viestejä voivat olla esimerkiksi:

  • Uuden asiakkaan tervetuloviesti
  • Syntymäpäiväonnitteluviesti
  • Asiakastukea tarjoavat automaattiset viestit

Siksi markkinoinnin automaatiotyökalu on olennainen täydennys sähköpostimarkkinointiin vuonna 2020.

CRM-työkalu

Asiakkuudenhallinnan CRM-työkalu (customer relationship management) mahdollistaa tehokkaan kontaktien hallinnan. CRM-järjestelmän avulla asiakkaiden segmentointi onnistuu helpommin ja täsmällisemmin.

Tällöin voit myös lähettää asiakkaillesi heidän kiinnostuksensa mukaisia uutiskirjeitä oikeaan aikaan ja kasvattaa näin lisä- ja ristiinmyyntiä sekä asiakastyytyväisyyttä.

Me suosittelemme Pipedrivea, yhtä käytetyimmistä CRM-järjestelmistä.

9. Vinkit tuottavuuteen

Kasapäin sähköposteja lukematta, jatkuvasti ilmoituksia uusista chat-viesteistä ja loputtomasti häiriötekijöitä. Kuulostaako tutulta?

Tässä muutama Chrome-laajennus, joilla tehostat tuottavuuttasi silloin, kun sinulla on paljon tehtävää.

Notion
Notionissa voit hallita esimerkiksi keskeneräisiä työtehtäviäsi, luettavien sisältöjen listaasi, markkinointi-ideoita ja vaikkapa matkustussuunnitelmia. Projektinhallinta hoituu muutamalla klikkauksella.

Notion on myös täysin ilmainen henkilökohtaisessa käytössä.

Save to pocket
Löysitkö netistä kiinnostavan artikkelin kesken työpäivän? Tallenna verkkosivu yhdellä klikkauksella ja jatka sen lukemista kotona. Tallennetut sivut ilmestyvät Pocket-sovellukseen, joka on synkronoitu kaikkiin laitteisiisi.

StayFocusd
Aseta aikaraja, jonka haluat maksimissaan viettää tietyillä sivuilla, kuten Facebookissa tai Twitterissä. Jos ylität tämän aikarajan, StayFocusd estää sinulta pääsyn näille sivuille loppupäiväksi.

10. Webinaarien tarkistuslista

73 prosenttia B2B-markkinoijista ja myyntipäälliköistä sanoo webinaarien olevan paras tapa tuottaa korkealaatuisia liidejä (lähde). Listasimme tärkeimmät työkalut onnistuneen webinaarin järjestämiseen.

Webinaariesitys

Webinaarin aikana näytettävän esityksen valmisteleminen tai tiimin auttaminen onnistuneen esityksen luomisessa on olennainen osa webinaarin valmistelua.

Jos mietit, mitä työkalua kannattaisi käyttää esityksen luomiseen, katsasta nämä vaihtoehdot:

  • Pilvipohjainen Prezi mahdollistaa näppärästi yhteistyön eikä vaadi designerin taitoja
  • Helppokäyttöinen Haiku Deck on myös monen markkinoijan luottotyökalu
  • Lianan markkinointitiimin suosikkityökalut webinaariesitysten luomiseen ovat Apple Keynote sekä Google Slides

Webinaarien ja tapahtumien hallintatyökalu

Tapahtumien järjestämisprosessi helpottuu asiaa varten luodulla työkalulla.

Me Lianalla käytämme webinaarien järjestämisessä Eventillaa. Työkalu on integroitu GoToWebinariin ja mahdollistaa webinaariin rekisteröitymisen sekä webinaarilähetyksen toteuttamisen yhdellä ratkaisulla.

Välineet

Webinaarin järjestäminen onnistuu jo kannettavan tietokoneen kameran ja mikrofonin avulla, mutta lisävarusteisiin panostaminen vie webinaariesi laadun uudelle tasolle.

Studiostamme löytyvät seuraavat välineet:

  • Kamera: Sony A6400
  • Mikrofoni: Rode PodMic

Lue lisää blogissamme: Miten järjestää webinaari? – 9 vinkkiä onnistuneeseen aloitukseen [+infografiikka]

11. PR:n ja viestinnän tarkistuslista

Lehdistötiedotteet eivät ole historiaa. Tuoreimman toimittajakyselymme perusteella journalistit hyödyntävät lehdistötiedotteita työssään aktiivisesti.

Journalistikyselymme vastaus pylväskäyrinä: Milloin viimesi käytit lehdistötiedotetta hyväksesi jutun teossa?

Tehokkaiden työkalujen avulla lehdistötiedotteet voivatkin tuoda brändille laajaa näkyvyyttä.

Markkinointitiimimme lähettää lehdistötiedotteet Liana®Cloud PR & Media -ratkaisulla.

Liana Technologiesin lehdistötiedote ePressi-palvelussa.

Mediaseuranta

Lehdistötiedotteen elinkaari ei pääty lähettämiseen asti.

Kun viestinnän toimenpiteitä täydennetään mediaseurannalla, voidaan nähdä, mitkä mediat ovat julkaisseet lähetetyn tiedotteen.

Kyselyt

Markkinoijat voivat hyödyntää verkossa toteutettuja kyselyitä useilla tavoilla:

  • Tehdäkseen markkinatutkimuksia
  • Saadakseen asiakaspalautetta
  • Selvittääkseen asiakkaiden mieltymyksiä
  • Tehostaakseen viestintää kyselytulosten avulla

Google Formsin lisäksi markkinoilla on myös useita muita kyselytyökaluja:

12. Videomarkkinoinnin tarkistuslista

Videon käyttö markkinoinnin välineenä on kasvanut 61 prosentista 85 prosenttiin vuodesta 2016.

Wyzowlin grafiikka näyttää, että videon käyttö markkinoinnin välineenä on kasvanut 61 prosentista 85 prosenttiin vuodesta 2016.

Lähde: Wyzowl

Seuraavien työkalujen avulla saat mahdollisimman paljon irti videomarkkinoinnista:

Kamera

Laadukkaan kameran avulla kuvaat asiakastarinat, Youtube-videot ja muut videosisällöt markkinointikäyttöön.

Saatavilla on useita laadukkaita vaihtoehtoja:

  • Alussa voit hyödyntää esimerkiksi iPhonen kameraa, esimerkiksi iPhone 11 PRO:ta
  • Sony a7R on hyvä vaihtoehto kehittyneempään kuvaamiseen
  • Markkinointitiimimme käyttää Canon 5D Mark III:a

Editointityökalut

On yleinen harhaluulo, että videon editointi ilman kokemusta olisi ylitsepääsemättömän vaikeaa. Näiden työkalujen avulla voit editoida laadukkaita videoita:

Kuvapankkivideot

Näistä kuvapankeista löydät videoleikkeitä, joita voit hyödyntää omien videoittesi luomisessa:

Blogistamme löydät inspiraatiota videoiden markkinointikäyttöön: 5 + 5 tapaa hyödyntää videoita markkinoinnissasi.

13. Grafiikan tarkistuslista

Jokainen markkinoija joutuu työskentelemään jossain vaiheessa työskentelemään enemmän tai vähemmän grafiikkojen kanssa.

Varmista, että sinulla on tarvittavat työkalut grafiikan parissa työskentelyyn.

Kuvanmuokkaustyökalut

Näillä työkaluilla voit tehdä kuvanmuokkauksen perustehtäviä, kuten luoda kuvan somepostausta tai uutiskirjettä varten.

Kuvapankit

14. Markkinointiaiheisten luettavien tarkistuslista

Mikä on yhteistä kaikille menestyville markkinoijille?

He kasvattavat jatkuvasti tietämystään lukemalla alaan liittyviä blogeja.

Tiimimme suosittelee seuraavia blogeja:

Vinkki:

Käytä Feedlyä pitääksesi kaikki suosikkiblogisi järjestyksessä yhdessä paikassa.

Feedly pitää suosikkiblogit järjestyksessä yhdessä sovelluksessa.

Kerro kommenteissa mitä asioita sinä haluaisit vielä lisätä tälle listalle. Muista myös jakaa tarkistuslista tiimisi kanssa seuraavassa markkinointipalaverissa.

Elena Bezborodova
Marketing Specialist, UAE

Elena työskentelee Marketing Specialistina Liana Technologiesilla. Voit tutustua häneen LinkedInissa.

Elena työskentelee Marketing Specialistina Liana Technologiesilla. Voit tutustua häneen LinkedInissa.

Kommentti

Kommentit

Ei kommentteja