Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

LianaCast: Mitä on moderni johtajuus?

Kreab Oy:n toimitusjohtaja Mikael Jungner keskustelee LianaCastin uudessa jaksossa modernista johtajuudesta ja itseohjautuvasta organisaatiosta.

LianaCast: Miten chatbotit tehostavat myyntiä?

LianaCastin vieraana Leadoon markkinointijohtaja Santtu Kottila.

LianaCast: Miten pieni yritys toteuttaa viestintää tehokkaasti?

Tornion Panimon toimitusjohtaja Kaj Kostiander kertoo LianaCastissa pienen yrityksen onnistuneesta viestinnästä sekä tarinankerronnan merkityksestä. Keskustelun lomassa maistellaan myös Tornion Panimon tuotteita.

LianaCast: Katleena Kortesuon vinkit kriisiviestintään, some-etikettiin ja esiintymisjännitykseen

LianaCastin viidennessä jaksossa vieraanamme on Suomen kallein siivooja, kriisiviestinnän kouluttaja, tietokirjailija ja yrittäjä Katleena Kortesuo.

LianaCast: Liikuntakeskuksen strategia asiakkuudenhallintaan ja asiakastyytyväisyyteen

LianaCastin neljännessä jaksossa oululaisen Liikuntakeskus Voiton yrittäjä Tuomo Kilpeläinen kertoo muun muassa Voiton strategiasta asiakkuudenhallintaan ja asiakastyytyväisyyden ylläpitoon.

LianaCast: Vinkit kriisiajan tiedottamiseen

LianaCastin kolmannessa jaksossa Lännen Median uutispäällikkö Marjo Oikarinen kertoo, millainen on hyvä tiedote ja mitä tiedotteen laadinnassa kannattaa ottaa huomioon. Esille nousevat myös kriisiajan tiedottamisen erityspiirteet. Juontajana Liana Technologiesin Harri Niskala.

LianaCast: Miten hotelli toimii kriisissä?

Original Sokos Hotel Arinan hotellinjohtaja Päivi Kaarlela kertoo haastattelussa hotellin sopeutustoimista ja viestinnästä koronavirusepidemian aikana.

LianaCast: Miten tapahtumat siirretään verkkoon?

Uuden podcastimme LianaCastin ensimmäisessä jaksossa juontajamme Harri Niskala juttelee Eventilla Oy:n CTO Markus Haatajan kanssa siitä, miten tapahtumat siirretään verkkoon.