LianaCast: Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio kertoo, miten mediaseuranta tukee strategiatyötä
Tällä kertaa LianaCast tarjoilee webinaarimme "Kohti visiota - mediseuranta strategiatyön tukena" podcastin muodossa. Haastattelussa Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio.
LianaCast: Markkinointitoimisto Villivision asiantuntijat kertovat, miten brändiä kehitetään
LianaCastin vieraina on tällä kertaa markkinointitoimisto Villivision luova johtaja Karri Gardemeister sekä viestinnän asiantuntija Mari Kurkinen. Jakson aikana kuulet vinkit määrätietoiseen brändin kehittämiseen.
LianaCast: Verohallinnon viestintäpäällikkö Nilla Hietamäki
LianaCastin uusimman jakson vieraana on Verohallinnon viestintäpäällikkö (media, sosiaalinen media & henkilöverotus) Nilla Hietamäki.
LianaCast: Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo
LianaCastin uusimman jakson vieraana on Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo. Keskustelussa tällä kertaa podcastit ja niiden tarjoamat yhteistyömahdollisuudet.
LianaCast: Liigan CDO Antti-Jussi Aro
LianaCast-podcastissa on vieraana tänään starttaavan Liigan digitaalisen liiketoiminnan johtaja Antti-Jussi Aro.
LianaCast: Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen
LianaCastin uusimmassa jaksossa vieraana Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen.
LianaCast: Podcast- ja äänikirja-alusta Suplan sisältöjohtaja Jani Junnila
Podcastien määrät ovat nousussa ympäri maailmaa. Miten podcast-maailmassa voi erottautua? Miten podcastit toimivat markkinointikanavana ja miten kuuntelijadataa voi hyödyntää markkinoinnissa? Entä miten yritysten omat B2B-podcastit voivat toimia osana yrityksen viestintää?
LianaCast: Ohjelmisto- ja ebusiness ry:n toimitusjohtaja Rasmus Roiha
Ohjelmisto- ja e-business ry:n toimitusjohtaja Rasmus Roiha kertoo, miksi kaikista yrityksistä on tulossa ohjelmistovetoisia ja jopa ohjelmistotaloja. Miten tähän muutokseen tulisi reagoida organisaatioissa ja miten henkilö säilyttää arvonsa työmarkkinoilla?
LianaCast: Ansaittu julkisuus mediassa
LianaCastin vieraana on tietokirjailija Jaakko Kilpeläinen, jonka kanssa keskustellaan siitä, miksi mediaviestinnälle kannattaa asettaa tavoitteita, kenelle mediaviestintää kannattaa kohdentaa ja millaiset aiheet mediaa kiinnostavat.
LianaCast: Yrityksen vieminen kansainvälisille markkinoille
Leadfeederin toimitusjohtaja Pekka Koskinen kertoo miten yritys vietiin Yhdysvaltoihin ja millaisia havaintoja hänellä on sikäläisestä business-kulttuurista.