Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

LianaCast: Matkahuolto teetti rohkean reklamaatiokampanjan

LianaCastin vieraana Matkahuollon pakettipalveluiden johtaja Kati Nevalainen.

LianaCast: Asuntokauppa käy datan voimin (vieraana Minja Mäenalanen, Etuovi.com)

LianaCastin jaksossa puhutaan datan hyödyntämisestä Etuovi.comin palvelukehityksessä sekä markkinoinnissa.

LianaCast: LesMillsin viestintäkoordinaattori Mediha Siitari – "Haluamme olla digiratkaisujen edelläkävijä"

LianaCastin vieraana maailman suurimman ryhmäliikuntabrändin Les Millsin Suomen viestintäkoordinaattori Mediha Siitari.

LianaCast: Järjestöviestinnän erityispiirteet somessa

LianaCastin jakson vieraana on Viestintä-Piritta Oy:n Piritta Seppälä. Keskustelun ytimessä ovat järjestöt ja niiden viestintä erityisesti sosiaalisessa mediassa.

LianaCast: Vinkit ja ideat verkkokaupan personointiin, asiantuntijavieraana Maija Erkheikki (Frosmo)

Frosmo Oy:n Chief Channel Officer Maija Erkheikki kertoo LianaCastissa, mistä kannattaa lähteä verkkokaupan personoinnissa liikkeelle.

LianaCast: Kyrö Distilleryn Sanna Dooley kertoo, miten tislaamon Dream & Dare -missio tuodaan käytäntöön

LianaCastin vieraana on Kyrö Distillery Companyn Brand Commercial Director Sanna Dooley.

LianaCast: Wolt laajenee poikkeusaikanakin

LianaCastin kolmannen tuotantokauden ensimmäisessä jaksossa vieraana on Wolt Suomen markkinointijohtaja Kirsi Leminen. Miten Woltin markkinointi on organisoitu ja mitä vahvuuksia sillä on? Miten ja millaisilla mittareilla Wolt mittaa markkinoinnin onnistumista?

LianaCast: Ruoan verkkokauppa kasvaa kohisten

Uusimman LianaCastin jakson vieraana Osuuskauppa Arinan ryhmäpäällikkö Ari Arolaakso. Tässä jaksossa kuullaan S-Ryhmän visio ruoan verkkokaupasta Suomessa, miten COVID-19 pandemia vaikutti maaliskuussa 2020 Oulussa avattuun ruoan noutopisteeseen ja miten haastavasta tilanteesta selvittiin.

LianaCast: Oatly – Rohkea mainonta synnyttää keskustelua

LianaCastin uusimman jakson vieraina ovat Oatly Suomen kestävyysasiantuntija Liisa Kolehmainen ja markkinoinnin koordinaattori Kaisa Pyhtilä

LianaCast: Millainen verkkokauppa menestyy vuonna 2021, Digizerin Data Analyst Tuomas Laitinen?

LianaCastin vieraana verkkokaupan palveluita tarjoavan Digizer Oy:n Data Analyst Tuomas Laitinen.