
Miksi media-analyysi?
- Saat puolueettoman näkökulman medianäkyvyydestänne ja sen kehittämisestä
- Pystyt selvittämään oman ja kilpailijoiden brändien vahvuudet ja heikkoudet
- Saat konkreettista dataa, jota voit käyttää tulevaisuuden päätöksenteossa
- Tiedät miten ja missä sävyssä organisaatiostanne puhutaan eri medioissa
- Tiedät ovatko tiedotteenne päässeet haluttuihin medioihin ja mikä niiden vaikuttavuus on
- Saat jatkuvaa palautetta viestinnän vaikuttavuudesta ja tavoitteiden saavuttamisesta

Miten autamme sinua saamaan tuloksia?
- Toteutamme räätälöidyn media-analyysin tarpeidenne ja tavoitteidenne mukaisesti, jotta voitte kehittää viestintäänne dataan perustuen
- Keräämme Liana®Cloud PR & Media -ratkaisun mediaseurantatyökalun avulla teitä kiinnostavan datan ja raportoimme sen helppolukuisessa muodossa
- Mittaamme näkyvyyttä journalistisissa verkkomedioissa, sosiaalisen median kanavissa, verkkofoorumeissa ja blogeissa
- Käymme analyysit läpi yhdessä viestinnän kehittämiseksi ja tavoitteiden saavuttamiseksi
Mitä media-analyysipalvelu sisältää?
Palvelupaketti voi sisältää esimerkiksi
- Aloituspalaverin, jossa käymme läpi tarpeesi media-analyysille
- Tulossuunnitelman, johon kirjataan ylös konkreettiset tavoitteesi ja seurataan niiden toteutumista
- Media-analyysin toimituksen sähköisesti halutuin aikavälein esimerkiksi kuukausittain, kvartaaleittain tai vuosittain
- Raportoinnin helppolukuisessa muodossa, jonka voit jakaa sellaisenaan esimerkiksi johdolle
- Analyysin läpikäynnin yhdessä asiantuntijoidemme kanssa aina tarpeen mukaan
Media-analyysipalvelun hinnat alkaen 120 €/kk.
Hinta määräytyy palvelupaketin laajuuden mukaan.
Voimme toteuttaa esimerkiksi seuraavanlaisia media-analyysejä
- Yrityksen tai organisaation julkisuuskuvan tarkastelu
- Kilpailija-analyysit
- Teema- ja toimiala-analyysit
- Organisaatioon liittyvä julkisuus esimerkiksi kriisin tai tapahtuman aikana
- Organisaation suhde ilmiöihin
- Sävyanalyysi organisaatiosta kirjoitetuista artikkeleista
- Mediaosumien tavoittavuus eli potentiaalisen yleisön määrä
- Sosiaalisen median analyysi
Kysy lisää media-analyysin käyttömahdollisuuksista!