Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon

Webinaaritallenne: Johda datalla, älä mutulla – Web-analytiikan vaihtoehdot markkinoijalle

0
Webinaaritallenne: Johda datalla, älä mutulla – Web-analytiikan vaihtoehdot markkinoijalle
Jaa

Web-analytiikka tarjoaa markkinoijalle relevanttia dataa tekemisen tueksi. Mutta mikä analytiikkatyökalu on oikea valinta ja millaiset mittarit palvelevat tavoitteitasi?


Tässä webinaarissa vertailemme analytiikkatyökaluja ja pohdimme muun muassa, maistuuko analytiikka paremmalta keksien kera eli evästeillä vai ilman. Keskustelua käyvät Liana Servicen Commercial Director Pia Kangas ja juontaja, Webinar Marketing Specialist Harri Niskala.


Käsittelemme aihetta seuraavien teemojen kautta:

- Mihin analytiikkaa tarvitaan?
- Analytiikkatyökalujen vertailu: Google Analytics 4 vs. Matomo
- Analytiikka evästeillä vai ilman?
- Vinkit mittauskokonaisuuden rakentamiseen ja työkalun valintaan

 

Huom! Nähdäksesi webinaaritallenteen, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta.

Tykkäsitkö artikkelista?
Peukuta tästä!