LianaCastin vieraana Leadoon markkinointijohtaja Santtu Kottila. Jaksossa puhutaan mm. Leadoon tarinasta, chatbottien tuottamista liideistä sekä siitä, miten myyntiorganisaatio ja botit saadaan toimimaan tehokkaasti yhdessä. Lisäksi paljastuu, miten yksi Suomen suurimmista markkinoinnin ammattilaisten yhteisöistä – MarkkinointiKollektiivi – syntyi.
Kuuntele 1. kauden aiemmat jaksot:
- LianaCast: Miten tapahtumat siirretään verkkoon? (vieraana Eventilla Oy:n CTO Markus Haataja)
- LianaCast: Miten hotelli toimii kriisissä? (vieraana Original Sokos Hotel Arinan hotellinjohtaja Päivi Kaarlela)
- LianaCast: Vinkit kriisiajan tiedottamiseen (vieraana Lännen Median uutispäällikkö Marjo Oikarinen)
- LianaCast: Liikuntakeskuksen strategia asiakkuudenhallintaan ja asiakastyytyväisyyteen (vieraana Liikuntakeskus Voiton yrittäjä Tuomo Kilpeläinen)
- LianaCast: Katleena Kortesuon vinkit kriisiviestintään, some-etikettiin ja esiintymisjännitykseen
- LianaCast: Miten pieni yritys toteuttaa viestintää tehokkaasti? (vieraana Tornion Panimon toimitusjohtaja Kaj Kostiander)
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit.
Voit kuunnella LianaCastia Suplassa, Spotifyssa, Soundcloudissa, Apple Podcasteissa ja Google Podcasteissa. Kuuntele, opi ja viihdy!
Kommentti
Kommentit
Ei kommentteja