LianaCastin kymmenennessä jaksossa vieraana tietokirjailija Jaakko Kilpeläinen, jonka kirja Ansaittu julkisuus – Kaikki olennainen mediaviestinnästä opastaa miten maksimoida mediahuomio ja saada oma viesti näkyviin mediassa. Jaakon kanssa keskustellaan siitä, miksi mediaviestinnälle kannattaa asettaa tavoitteita, kenelle mediaviestintää kannattaa kohdentaa ja millaiset aiheet mediaa kiinnostavat.
Kuuntele 1. kauden aiemmat jaksot:
- LianaCast: Miten tapahtumat siirretään verkkoon? (vieraana Eventilla Oy:n CTO Markus Haataja)
- LianaCast: Miten hotelli toimii kriisissä? (vieraana Original Sokos Hotel Arinan hotellinjohtaja Päivi Kaarlela)
- LianaCast: Vinkit kriisiajan tiedottamiseen (vieraana Lännen Median uutispäällikkö Marjo Oikarinen)
- LianaCast: Liikuntakeskuksen strategia asiakkuudenhallintaan ja asiakastyytyväisyyteen (vieraana Liikuntakeskus Voiton yrittäjä Tuomo Kilpeläinen)
- LianaCast: Katleena Kortesuon vinkit kriisiviestintään, some-etikettiin ja esiintymisjännitykseen
- LianaCast: Miten pieni yritys toteuttaa viestintää tehokkaasti? (vieraana Tornion Panimon toimitusjohtaja Kaj Kostiander)
- LianaCast: Miten chatbotit tehostavat myyntiä? (vieraana Leadoon markkinointijohtaja Santtu Kottila)
- LianaCast: Mitä on moderni johtajuus? (vieraana Kreab Oy:n toimitusjohtaja Mikael Jungner)
- LianaCast: Yrityksen vieminen kansainvälisille markkinoille (vieraana Leadfeederin toimitusjohtaja Pekka Koskinen)
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit.
Voit kuunnella LianaCastia Suplassa, Spotifyssa, Soundcloudissa, Apple Podcasteissa ja Google Podcasteissa. Kuuntele, opi ja viihdy!