Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon

Webinaaritallenne: Vältä nämä verkkosivu-uudistuksen sudenkuopat

0
Jaa

Miten verkkosivu-uudistus toteutetaan ketterämmin ja niin, että se samalla helpottaisi sivustoa jatkuvasti käyttävien ja päivittävien markkinoijien työtä?

Usein verkkosivustot uudistetaan muutaman vuoden välein isolla rahalla, koska sivustopohja on kankea ja vaikea muokata organisaation tarpeiden muuttuessa. Samalla sisällöntuottajat kokevat, että sivuston ylläpito ja päivittäminen on hankalaa ja aikaavievää tai vaatii runsaasti apua kehittäjiltä.

Sivuston helppo muokattavuus onkin ensiarvoisen tärkeää suunniteltujen markkinointitoimenpiteiden onnistumiseksi. Tässä webinaaritallenteessa käymme läpi verkkosivu-uudistuksen yleisimpiä sudenkuoppia ja kuinka välttää ne.

Miksi webinaari kannattaa katsoa?

Saimme vieraaksemme Evermaden CTO Jaakko Alajoen ja Digital Stategist Miikka Vennon. Evermade on toteuttanut projekteja mm. Roviolle, Slushille, Porschelle ja Helsingin kaupungille.

Webinaarissa kuulet vinkit verkkosivu-uudistukseen, joka helpottaa sisällöntuottajan päivittäistä työtä. Käymme läpi, miten saavuttaa sivuston pitkä elinkaari ja mitä helppo muokattavuus käytännössä tarkoittaa.

Kenelle webinaari sopii?

  • ️️︎Kaikille, jotka ovat uudistamassa sivustoaan ja miettivät, miten rakennetaan pitkäikäinen sivusto ja miten sitä kehitetään pitkäjänteisesti
  • ︎️Sisällöntuottajille ja markkinoijille, jotka vastaavat verkkosivujen sisällöistä, kehityksestä ja kampanjoista

Keskustelua isännöi Lianan Growth & Marketing Director Mika Tiainen.

Huom! Nähdäksesi webinaaritallenteen, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta. 

Katso webinaaritallenne:

 

Tykkäsitkö artikkelista?
Peukuta tästä!