Haasteena tulokseton markkinointi? Ette ole yksin. Usein markkinoinnille asetetut tavoitteet liiketoiminnan johdolta ovat epäselviä, vaikka jokaisella organisaation osalla tulisi olla peruste olemassaololleen. Suomessa markkinointia mitataan edelleen puutteellisesti, eikä selkeitä numeraalisia tavoitteita aseteta.
Tässä kolmiosaisessa webinaarisarjassa puhutaan markkinoinnista – ennenkaikkea digimarkkinoinnista sekä siitä, miten tuloksia saadaan aikaan. Jokaisessa osassa mennään edellistä syvemmälle aiheessa.
Ensimmäisessä osassa pysytellään aiheen ylätasoilla ja vastaamme mm. seuraaviin kysymyksiin:
Mikä on markkinnoinnin tehtävä?
Miten markkinoinnin mittarointia lähdetään toteuttamaan?
Miksi markkinoinnin pitää vaatia itseltään tuloksia?
Asiantuntijana ensimmäisessä osassa on Lianalta Sales Manager Roni Nyberg (Liana Services), Director Pia Kangas (Liana Services) ja haastattelijana toimii Webinar Marketing Specialist Harri Niskala.
Kesto n. 1 h
Huom! Nähdäksesi webinaaritallenteen, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta.
Katso webinaaritallenne: