LianaAutomation <3 WordPress

Haluatko personoida WordPress-sivustosi markkinoinnin automaatiolla?

Pian voit personoida WordPress-sivustosi sisältöjä sivuvierailijan ominaisuuksiin perustuen! LianaAutomationin ja WordPressin tulevan integraation avulla voit luoda personoituja sivustonäkymiä tarkasti määrittelemiesi segmenttien perusteella. Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisten joukossa uutiset työkalun päivityksistä.

Miksi WordPress-sivuston sisältö kannattaa personoida?

Sisältöjen personointi parantaa asiakaskokemusta sekä verkkosivujen konversiota. Sivuvierailijan ominaisuuksien perusteella räätälöidyt sisällöt ovat osuvampia, houkuttelevampia ja sitouttavat tehokkaasti.

Liity odotuslistalle ›

Automaatioketjuesimerkki

Personoi sivuston sisältö asiakaspolun eri vaiheissa

WordPress-sivuston sisältöjä personoimalla voidaan tukea asiakkaan matkaa kiinnostuksen heräämisestä kanta-asiakkuuteen asti.

  • Tietoisuus: Personointi onnistuu jo silloin kun sivustovierailijasta ei ole vielä paljoa tietoa saatavilla, esimerkiksi sijainnin tai kielen perusteella.
  • Harkinta: Kannusta ensimmäiseen ostokseen kertomalla asiakasta kiinnostavien tuotteiden hyödyistä ja ominaisuuksista sekä luomalla houkuttelevaa kampanjasisältöä.
  • Ostopäätös: Esittele uudelle asiakkaallesi tarjoomaasi ja luo sisältöä, joka sitouttaa asiakkaan yritykseesi vahvemmin.
  • Kanta-asiakas: Voit näyttää uskollisimmille asiakkaillesi esimerkiksi eksklusiivista sisältöä tulevista uutuustuotteista.
Automaatioketjuesimerkki

Miten sivuston sisällön personointi tapahtuu?

Voit pian personoida WordPress-sivuston sisältöjä kävijäkohtaisesti markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationissa määrittelemiesi segmenttien perusteella.

  • Voit luoda LianaAutomationissa juuri niin tarkkoja segmenttejä kuin haluat: esimerkiksi aktiiviset asiakkaat tai kilpailijan tuotetta käyttävät henkilöt.
  • Voit hyödyntää segmenttien määrittelemisessä muita LianaAutomationiin integroituja järjestelmiä, kuten CRM:ää tai ERP:tä.
  • Segmenttitiedot välittyvät automaattisesti WordPressiin ja kullekin segmentille näytetään erikseen räätälöimäsi sivustonäkymä.
  • Voit myös A/B-testata sisältöjä sekä analysoida tuloksia konversioiden perusteella.
Automaatioketjuesimerkki

Näitä automaatio-ominaisuuksia voit jo hyödyntää WordPressissä

Kehitämme WordPressin ja markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationin integraatiota jatkuvasti. Näitä ominaisuuksia voit hyödyntää jo nyt:

  • Lomakkeet: segmentoi WordPress-sivuston lomakkeista saatua asiakasdataa ja tee automaatioita lomaketietojen perusteella.
  • Sivustoseuranta: segmentoi ja tee automaatioita sivustovierailuun perustuen.
  • WooCommerce: segmentoi ja tee automaatioita verkkokaupan tilausdatan perusteella.

Liity mukaan odotuslistalle ⏰

Haluatko kuulla WordPressin ja LianaAutomationin integraatiouutisista ensimmäisten joukossa? Ilmoittaudu mukaan odotuslistalle ja kerromme sinulle, kun julkaisu lähestyy.

Vastaanottajan sähköpostiosoite